Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Φωτογραφίες-κείμενο από την συμμετοχή μου στην τελική ομαδική performance στα πλαίσια του platformance , με διδάσκοντες τους VestAndPage.




Φωτογραφίες-κείμενο από την συμμετοχή μου στην τελική ομαδική performance στα πλαίσια του platformance , με διδάσκοντες τους VestAndPage.








Δημιούργησα έναν κύκλο με τα παπούτσια όσων επισκέφθηκαν τον χώρο της ομαδικής performance στο Lab'attoir. Σε αυτό τον κύκλο , αφού έβγαλα τα δικά μου παπούτσια , ξεκίνησα να προχωρώ μπαίνοντας σε αυτά των άλλων, χάνοντας έτσι τη δική μου ταυτότητα, Στη μέση του κύκλου υπήρχε ο νάρθηκας που φορούσα για επτά χρόνια ως μια υπενθύμιση του ίδιου του εαυτού που βρίσκεται πάντα εκεί.Ο νάρθηκας στηριζόταν από μια πέτρα λερωμένη με αίμα και ένα βαζάκι με χαρτάκια που περιείχαν φράσεις από τρία κείμενα. Προχωρούσα όσο πιο γρήγορα μπορούσα αλλάζοντας και ξανά αλλάζοντας τα παπούτσια των άλλων έχοντας όσο μου επέτρεπε η κίνηση, το βλέμμα μου στον νάρθηκα μέχρι που ο κύκλος διαλύθηκε εντελώς και πλέον τα ζευγάρια είχαν χαθεί δημιουργώντας στο πάτωμα ένα χάος. Έπειτα μάζεψα τα παπούτσια σε μία στοίβα μπροστά μου, κάθισα στο πάτωμα παίρνοντας αγκαλιά τον νάρθηκα και ξεκίνησα να παίρνω χαρτάκια από το βάζο, να τα διαβάσω και να κολλάω με ταινία ένα σε κάθε παπούτσι μέχρι να μην υπάρχουν άλλα παπούτσια όπου συνέχισα να διαβάζω και να κολλάω πάνω στον νάρθηκα. Τότε ήρθε ο Αndrea , από τους VestAndPage, φορώντας μια μύτη κλόουν και κάθισε μπροστά μου , παίρνοντας αγκαλιά την ματωμένη πέτρα και κοιτάζοντας με μέχρι να τον κοιτάξω κι εγώ στα μάτια.

Ευπραξία Γεώργαρου














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου