Kandinsky
Προσπαθώντας να κατανοήσω τη τέχνη του Kandinsky, δημιούργησα τον δικό μου πίνακα με σχήματα,γραμμές και όρια. Παρατήρησα ότι το μαύρο όριο στα σχήματα, για μένα είναι απαραίτητο και χωρίς αυτό δεν ενεργοποιούνται τα σχήματα. Επίσης η γραμμή που καρφώνει τα σχήματα είναι η δύναμη του καλλιτέχνη, το πάθος του να ζωγραφίσει και να εκφραστεί...
1. Ακρυλικά σε καμβά
2. Ακουαρέλα σε καμβά, Kandinsky
3. Ακουαρέλα σε καμβά, Kandinsky
Το λευκό ή άσπρο είναι ένα χρώμα το οποίο έχει υψηλή φωτεινότητα αλλά μηδενική απόχρωση. Aκριβέστερα, περιέχει όλα τα χρώματα στο ορατό φάσμα αν και μερικές φορές περιγράφεται ως αχρωματικό χρώμα (π.χ. όταν εφαρμόζεται το σύστημα CMYK) - το μαύρο είναι η απουσία χρώματος. Η αίσθηση του λευκού φωτός μπορεί να δημιουργηθεί αναμιγνύοντας (με την μέθοδο που ονομάζεται «προσθετική ανάμιξη») κατάλληλες εντάσεις των κύριων χρωμάτων του φάσματος: κόκκινο, πράσινο και μπλε, αλλά ο φωτισμός που παρέχεται με αυτή την τεχνική έχει σημαντικές διαφορές από αυτόν που παράγεται με την πυράκτωση. Στη δεύτερη περίπτωση, πρόκειται για μετατόπιση του φάσματος της θερμικής ακτινοβολίας του πυρακτωμένου σώματος καθώς αυξάνεται η θερμοκρασία (βλ. και μέλαν σώμα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμβολισμός
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ταύτιζαν το λευκό με τις καταστροφές στις καλλιέργειες και τον θάνατο γιατί τους θύμιζε την έρημο και τους σκελετούς των νεκρών ζώων που υπήρχαν σε αυτήν.
Στην Κίνα θεωρείται το χρώμα της δυστυχίας και του πένθους γι αυτό το φοράνε στις κηδείες.
Στις Χριστιανικές κοινωνίες θεωρείται το χρώμα της αγνότητας.Το λευκό ή άσπρο είναι ένα χρώμα το οποίο έχει υψηλή φωτεινότητα αλλά μηδενική απόχρωση. Aκριβέστερα, περιέχει όλα τα χρώματα στο ορατό φάσμα αν και μερικές φορές περιγράφεται ως αχρωματικό χρώμα (π.χ. όταν εφαρμόζεται το σύστημα CMYK) - το μαύρο είναι η απουσία χρώματος. Η αίσθηση του λευκού φωτός μπορεί να δημιουργηθεί αναμιγνύοντας (με την μέθοδο που ονομάζεται «προσθετική ανάμιξη») κατάλληλες εντάσεις των κύριων χρωμάτων του φάσματος: κόκκινο, πράσινο και μπλε, αλλά ο φωτισμός που παρέχεται με αυτή την τεχνική έχει σημαντικές διαφορές από αυτόν που παράγεται με την πυράκτωση. Στη δεύτερη περίπτωση, πρόκειται για μετατόπιση του φάσματος της θερμικής ακτινοβολίας του πυρακτωμένου σώματος καθώς αυξάνεται η θερμοκρασία (βλ. και μέλαν σώμα).
Συμβολισμόs
Στην Κίνα θεωρείται το χρώμα της δυστυχίας και του πένθους γι αυτό το φοράνε στις κηδείες.
Στις Χριστιανικές κοινωνίες θεωρείται το χρώμα της αγνότητας. ΛΕΥΚΟ
Χρώμα αντιπροσωπευτικό της αρμονίας (καθώς αποτελείται απ' όλα τα χρώματα της ίριδας) όπου εκφράζει την απλότητα, την τελειότητα, την αθωότητα, την αλήθεια, την νεότητα, την τιμιότητα, το φως, την φώτιση, την ιερότητα, την πνευματική εξουσία και την ειλικρίνεια. Το λευκό είναι το Ναι στη γλώσσα των χρωμάτων. Γενικότερα, προστατεύει από τις αρνητικές επιδράσεις ενώ ευνοεί τη συμβίωση, την ενότητα, και την αγάπη. Στις εικόνες του Ευαγγελισμού υπάρχουν συνήθως λευκοί κρίνοι ως σύμβολο της αγνότητας. Ακόμα, το λευκό είναι το χρώμα του θανάτου και του πένθους. Όσοι αποφεύγουν το λευκό χρώμα, χαρακτηρίζονται από ρεαλισμό και αρνούνται να αποδεχτούν ό,τι δεν μπορεί να εξηγήσει η λογική ενώ γνωρίζουν τα ελαττώματά τους, δεν επιθυμούν να τα διορθώσουν.λευκο του νυφικου του παγου του χιονιου η ομορφια της φυσης σε ολο της το μεγαλειο λευκη τουλιπα μεσα σε νερο