Σάββατο 28 Μαΐου 2016

ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΕΣ

          Με αφορμή τη συμμετοχή μου σε μια εικαστική έκθεση στη Θεσσαλονίκη με θέμα ΄΄μικρογραφίες’’  (σε συνεργασία με το 3ο εργαστήρι ζωγραφικής), επέλεξα να παρουσιάσω τα έργα μου σε καπάκια.Τα καπάκια ήταν όλα διαφορετικών διαστάσεων, ξεκινώντας από το καπάκι μιας μαγιονέζας ως μεγαλύτερη επιφάνεια μέχρι το καπάκι από ένα γάλα ως τη μικρότερη αντίστοιχα.


                Κατά καιρούς έχω πειραματιστεί με υλικά όπως το ακρυλικό, το πλαστικό, το μελάνι, τα λάδια, τις ακουαρέλες κ.α. Οι συγκεκριμένες μικρογραφίες δημιουργήθηκαν με πλαστικά χρώματα και μικρά πινέλα που προσάρμοσα (έκοψα τις τρίχες) για τη δική μου διευκόλυνση, και  την επίτευξη της λεπτής γραμμής που ήταν απαραίτητη για τις λεπτομέρειες μέσα σε μια τόσο μικρή επιφάνεια. Τα θέματα που επιλέγω να ζωγραφίζω απέχουν από τη νεκρά φύση και τα άψυχα αντικείμενα. Στην προσπάθεια μου να αποδώσω κάτι ρεαλιστικά, πιστεύω πως τα έμψυχα είτε αυτό είναι κάποια ανθρώπινη φιγούρα-φιγούρα ζώου, ή ακόμα και η ίδια η φύση μοιάζει αρκετά ρεαλιστική

Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός μου, να εξελίσσεται η δουλειά μου σε σε οποιαδήποτε επιφάνεια και να καταφέρνω ακόμα και στις μικρότερες διαστάσεις να αποδίδω κάτι με τέτοιο τρόπο ώστε να αφήνεται η αίσθηση ότι τι βλέπεις ζωντανά μπροστά σου.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου