Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Θανάσης Μπλιούμης : Δημιουργώντας βίντεο από μία στατική φωτογραφία



Ταξιδεύοντας στο απομειναρια του χρόνου ανακάλυψα την αλήθεια που πήγαζε από μέσα μου. Άρχισα να αντιλαμβάνομαι την απόσταση που με χωρίζει και όχι αυτή μου με ενώνει. Έβλεπα τον φάρο από μακριά να φεύγει μέσα στο σκοτάδι,  να με προειδοποιεί να μην πλησιάσω κοντά του,  κάτι με καλούσε όμως και δεν άργησα να ενώσω τα κομμάτια του παζλ. Μια τρικυμία σε ήρεμα νερά δημιουργούσε τεχνητές ανωμαλίες,  βάζοντας μου  εμπόδια  .






Φτιάξτο μόνος σου 1

Τι θα χρειαστείς :

  1. Μία φωτογραφία στην οποία να υπάρχουν επίπεδα ( στην φωτογραφία να διακρίνονται χώροι , όγκοι  και βάθος πεδίου.
  2. Τα προγράμματα  ( Photoshop , Premiere pro cc , After Effects cc )
  3. Έναν καλό υπολόγιστή
  4. Και λίγο μυαλό

Βήμα - βήμα η επεξεργασία

  1. Ανοίγουμε το Photoshop
  2. Ξεκλειδώνουμε την εικόνα ( με διπλό κλιπ στην καρτέλα layers ) και γίνεται απο background  σε layer 0
  3. Εντοπίζουμε τα επίπεδα της εικόνας και αρχίζουμε να τα κόβουμε περιμετρικά ( με το Lasso Tool , τα τοποθετούμε σε ένα νέο κενό  layer
  4. Κάθε νέο επίπεδο το αποθηκεύουμε σαν εικόνα PNG και το μετονομάζουμε αριθμητικά  π.χ δάσος 1 , δάσος 2 κτλ και τα τοποθετούμε στον ίδιο φάκελο
  5. Το κάνουμε αυτό με όλα τα επίπεδα  ( δημιουργούμαι όσα εμείς πιστεύουμε ότι είναι αρκετά ώστε να δώσουν ένα αποτέλεσμα τρισδιάστατου χώρου )
  6. Ανοίγουμε το After Effects cc  και επιλέγουμε την επιθυμητή ανάλυση του βίντεο ( καλή ανάλυση είναι το HD και το Full HD , 720p και 1080p ) και στην συνέχεια την διάρκεια του βίντεο ( μπορούμε να την αλλάξουμε και στην συνέχεια )
  7. Τοποθετούμε τα layers με την σωστή  σειρά και ξεκινώντας τοποθετώντας το layer 1  ( Δάσος 1 )  και το νούμερο 2 το τοποθετούμε από πάνω από το 1.  
  8. Πάμε στην καρτέλα  layers - New layer - New camera
  9. Ουσιαστικά δημιουργούμε τώρα μία εικονική κάμερα
  10. Κάθε layer το μετατρέπουμε σε 3D μέσα στο χώρο του προγράμματος (  Πατώντας σε ένα εικονίδιο που δείχνει έναν κύβο  ,οριζόντια από τον τίτλο του layer )
  11. Στην συνέχεια κάθε layer το τοποθετούμε στο 3D  χώρο . Κάνουμε διπλό κλίκ στο layer και επιλέγουμε position ( τοποθεσία ) και εκεί παίζουμε με τους αριθμούς .( X Y Z )  Οτι πιστεύουμε ότι είναι πιο μπροστά στο χώρο το φέρνουμε πιο μπροστά από τα άλλα layers και ότι είναι πιο μεγάλο το μεγαλώνουμε ( Scale )και ούτο καθεξής .
  12. Πάμε στην αρχή του βίντεο στο Timeline  και επιλέγουμε το layer με την κάμερα . Πατάμε τα key frames ( τα οποία ορίζουν μία αρχή και ένα τέλος σε μία χρονική κίνηση μέσα στο βίντεο ) Πατάμε αρχικά τα key frames του position και του scale ( άμα χρειαστούμε και άλλα τα βάζουμε στην συνέχεια , όπως το position z που κάνει περιστροφή την είκόνα ) και ξανά παίζουμε με τους αριθμούς για να βρούμε την αρχική τοποθεσία της  κάμερα , αν κάνει ζουμ ή μία απλή κίνηση πάνω κάτω , δεξιά αριστερά . ( Τα key frames είναι τελείες ( .) δίπλα από κάθε νούμερο , δεξία και αριστερά απο το key frames υπάρχουν βελάκια που μας επιτρέπουν να μεταπηδάμε στο επόμενο key frames )
  13. Πάμε στον τέλος του βίντεο και ξανά δημιουργούμε key frames και βάζουμε άλλους αριθμούς , επιλέγοντας την τελική κίνηση του βίντεο .
  14. Βλέπουμε συνέχεια το βίντεο και κάνουμε τις επιθυμητές αλλαγές .
  15. Μπορούμε να προσθέσουμε και διάφορα φίλτρα στα layer ή ακόμα και να δημιουργήσουμε τεχνητά σύννεφα ή βροχή , κεραυνούς  να κλωνοποιήσουμε layer κτλ
  16. Κάνουμε export ( εξαγωγή ) του βίντεο  στην τελική του μορφή επιλέχοντας : Export - render queue και επιλέγουμε best setting και την τοποθεσία που θα γίνει το export.
  17. Τέλος εάν το επιθυμούμε ανοίγουμε το βίντεο με το Premiere pro cc και βάζουμε ήχους και το ξανά κάνουμε εξαγωγή .

Θανάσης Μπλιούμης  -  Φτιάξτο μόνος σου 1
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου