Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Από το βιβλίο "Η Συνωμοσία της Πυρίτιδας" του Θοδωρή Ρακόπουλου νέα κυκλοφορία από Νεφέλη.



Νέμεση

Στέκεσαι εδώ δίπλα μου ενώ γράφω, νέμεση. Στην στιγμή της πιο αναπάντεχης γεωγραφίας. Με το πέτσινο μπουφάν σου και τα ψαρά σου γένια - με κάνεις να νιώθω ναυτία, κι εύχομαι να πέσει το αεροπλάνο που μας πάει στην ίδια πόλη. Καταλαβαίνω πως, όπως με κάνεις, άθελά σου, να νιώθω τόσο πάθος να καταστρέψω εσένα και μαζί όλη τη ζωή σε ακτίνα πέντε μέτρων γύρω μας, δεν έχω νιώσει τόσο έντονα για τίποτα· ποτέ. Κάνεις τις φλέβες μου να φουσκώνουν, νέμεση. Η μανία μου για το θάνατο (ή μάλλον: τη θανή σου) είναι πιο οξεία απ' τη μέριμνά μου για ζωή.[από την ενότητα 'ανοίγοντας τα γράμματα του γείτονα', στο βιβλίο  
     "η συνωμοσία της πυρίτιδας", εκδόσεις νεφέλη, μάρτης 2014]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου