Σπούδασε και έζησε στο Λονδίνο μέχρι το 2005, όπου και εργάστηκε ως Associate Director στην γκαλερί Beaux Arts του Mayfair. Επιστρέφοντας στην Αθήνα ξεκίνησε ως επιμελήτρια εκθέσεων σε γκαλερί, μουσεία, αλλά και εικαστικές πλατφόρμες (Art Athina, Remap), ενώ εδώ και 8 χρόνια αρθρογραφεί για τον πολιτισμό και τα εικαστικά σε εφημερίδες και περιοδικά. Στα highlights του πλούσιου βιογραφικού της είναι και η συνεργασία της με καλλιτέχνες διεθνούς φήμης (Dan Perjovschi, Doug Fishbone, Keren Cytter, Sigalit Landau, Basim Magdy, Pravdoliuv Ivanov κ.α.), οι διαλέξεις της για τη σύγχρονη τέχνη στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και η συν-συγγραφή του βιβλίου The International Art Markets (εκδ. Kogan Page).
 
Τον Μάιο του 2013 ίδρυσε την μη-κερδοσκοπική γκαλερί State of Concept, η οποία μέσω ατομικών εκθέσεων παρουσιάζει καταξιωμένους νέους διεθνείς και Έλληνες καλλιτέχνες, παρέχει δωρεάν συμβουλευτική και βοήθεια σε φοιτητές και αποφοίτους Καλών Τεχνών και οργανώνει σεμινάρια για wannabe συλλέκτες σύγχρονης τέχνης. 

Ζει στην Ακρόπολη με τον σκύλο της, τον Freud, της αρέσουν τα ωμά αμύγδαλα, η hot yoga, το camping, ο Muddy Waters, η Etta James, οι Rolling Stones, οι discoμπάλες, τα κομφετί, ο κίτρινος χρυσός και ο οίκος Saint Laurent.


Γιατί επέλεξες αυτό το επάγγελμα;
Από μικρή ασχολούμαι με την τέχνη, αν και στα φοιτητικά μου χρόνια με κέρδισε περισσότερο η θεωρία και το γράψιμο, παρά η δημιουργία. Ίσως επειδή η δημιουργία προϋποθέτει μεγαλύτερη προσωπική έκθεση.

Καλλιτέχνες που θα ήθελες να είχες γνωρίσει;
Θα ήθελα να έχω γνωρίσει προσωπικά, αλλά και να έχω στη συλλογή μου θρύλους της τέχνης όπως Marcel Duchamp, Hans Bellmer, Tracey Emin, Jenny Holzer. Όλα αυτά αν ήμουν δισεκατομμυριούχος, φυσικά.
Θα ήθελα επίσης να έχω πιει έναν καφέ με την Frida Kahlo, τον Andy Warhol και τον Dali. Εκτός εικαστικών, με τον Oscar Wilde. Μου αρέσουν οι εκκεντρικές, αυθεντικές προσωπικότητες. 


Tracey Emin
Τα τρία διαχρονικά αγαπημένα σου έργα τέχνης;
Δύσκολο να πω, γιατί αλλάζουν. Σίγουρα υπάρχουν έργα καλλιτεχνών που με συγκινούν από τα φοιτητικά μου χρόνια ως τώρα και θεωρώ ότι είναι και σημαντικά για την ιστορία της τέχνης όπως το γλυπτό-ουρητήριο Fountain του Marcel Duchamp, η σειρά έργων Truisms της Jenny Holzer (μια σειρά φράσεων που στην αρχή τύπωνε σε αφίσες και μπλουζάκια στη Νέα Υόρκη και μετά τις έβαλε σε μαρκίζες της Times Square ή τις χάραξε σε πλάκες και μαρμάρινους πάγκους) και φυσικά τον καρχαρία του Damien Hirst με τον φοβερό τίτλο “The Physical Impossibility of Death in the Mind of Someone Living”.

Fountain, Marcel Duchamp

Ένας καλλιτέχνης πρέπει να υποφέρει για να δημιουργήσει;
Όχι, αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όταν σκεφτόμαστε πως πρέπει να είναι ο καλλιτέχνης. Έχω γνωρίσει δεκάδες καλλιτέχνες που είναι αφοσιωμένοι, χαρούμενοι, ήρεμοι, όπως κάθε άλλος σωστός επαγγελματίας. Φυσιολογικοί άνθρωποι δηλαδή.


Το mantra σου για να αντιμετωπίσεις μια δύσκολη μέρα;
«Never never never give up». Το είπε ο Τσώρτσιλ και το έχω μαγνητάκι στο ψυγείο μου.

Τι σχέση έχεις με το πρωινό ξύπνημα;

Καλή, αρκεί να έχω κοιμηθεί τουλάχιστον 8μιση ώρες. Κοιμάμαι πολύ και φυσικά το snooze είναι ο καλύτερος μου φίλος. Ευτυχώς, ξυπνάω με καλή διάθεση.

Σε φοβίζει το πέρασμα του χρόνου;
Ναι, με φοβίζει για πολλούς λόγους. Είμαι ματαιόδοξη, οπότε δε θα μου αρέσει που θα γερνάω και που δεν θα με κρατάνε τα πόδια μου. Προσπαθώ με σωστή διατροφή, ύπνο και άσκηση να παρατείνω τη φθορά του χρόνου. Αλλά από την άλλη, ανυπομονώ να γίνω σοφότερη!

Τι αγαπάς και τι μισείς στην πόλη σου;
Μου αρέσει η ειλικρίνεια της. Υπάρχουν και άσχημες γωνιές στην Αθήνα που τις αγαπώ εξίσου με τις όμορφες. Μισώ τους απρόσεκτους, κακούς οδηγούς. 

Frida Kahlo

Οι τοπ 3 απολαύσεις σου;
Αν εννοείς guilty pleasures τότε είναι το κάπνισμα, το καλό κρασί και τα πιτσίνια!

Οικογένεια και καριέρα μπορούν να ισορροπήσουν;
Ναι, βλέπω εκατοντάδες γυναίκες να το κάνουν γύρω μου και κάποιες με πιο απαιτητικά προγράμματα από το δικό μου. Αν το θέλεις πραγματικά, το κάνεις -όπως όλα στη ζωή.

Τι σου έμαθε η οικονομική κρίση;
Να κάνω οικονομία. Πέραν αυτού τίποτα το σημαντικό, γιατί στον χώρο της τέχνης τα πράγματα ήταν πάντα δύσκολα.

Ποιες είναι οι γυναίκες πρότυπα σου;
Πάντα εμπνέομαι περισσότερο από τις γυναίκες παρά από τους άνδρες. Τις βρίσκω πιο πολύπλοκες και ευρηματικές. 

Hans Bellmer

Το πιο ισχυρό όπλο που διαθέτει μια γυναίκα;
Το multitasking.

Το πιο συχνό λάθος που κάνουν οι γυναίκες;
Ότι γίνονται οι μαμάδες των ανδρών τους.

Μια φράση που χρησιμοποιείς συχνά;
Την κάτσαμε τη βάρκα.

Μια πολυτέλεια που απολαμβάνεις;
Τα κεριά με άρωμα amber από το L'Αrtisan Parfumeur.

Ένα πολύτιμο μυστικό ομορφιάς;
Καστορέλαιο για τις βλεφαρίδες και τα φρύδια.

Τι αποτύπωμα επιδιώκεις να αφήνεις στο πέρασμά σου;
Το αποτύπωμα είναι βαριά κουβέντα. Θα ήθελα απλώς οι άνθρωποι που έχουμε δουλέψει μαζί να έχουν χαρεί τη συνεργασία μας. Επίσης, οι επισκέπτες της γκαλερί να φεύγουν από τις εκθέσεις μας και να τις κουβαλούν μαζί τους.

Πώς θα ήθελες να σε χαρακτηρίζουν οι άλλοι;
Δεν νομίζω ότι με ενδιαφέρει το πώς. Όλοι χαρακτηρίζουν όλους, ανάλογα με την προσωπικότητα και τις προσλαμβάνουσες που έχει ο καθένας.

Ποια αρετή εκτιμάς περισσότερο στους ανθρώπους;
Την ειλικρίνεια, την ταπεινότητα, την αγάπη για τον συνάνθρωπο, την καλή προαίρεση.

Τι σου δίνει έμπνευση στη ζωή και στη δουλειά;
Οι ιδέες και το πάθος. Προτιμώ έναν άνθρωπο που παθιάζεται κι ας κάνει λάθη.

Γιατί αισθάνεσαι ότι δημιουργείς;
Γιατί λατρεύω την τέχνη, γιατί αγαπώ την ομορφιά (όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ), γιατί η τέχνη μού αλλάζει τη ζωή, με συγκινεί. Και θέλω αυτό να το μοιράζομαι. 

Jenny Holzer

Τι σημαίνει για εσένα ευτυχία;
Να αγαπάς και να αγαπιέσαι.

Η καλύτερη στιγμή στην καριέρα ή στη ζωή σου;
Όταν πούλησα το πρώτο μου έργο τέχνης το 2002. Όταν κράτησα στα χέρια μου το βιβλίο «The International Art Markets» που συνέγραψα μαζί με άλλους συναδέλφους. Και πριν λίγες εβδομάδες όταν ολοκληρώθηκαν οι ετοιμασίες του χώρου που θα στεγάσει το State of Concept.

Μια εμπειρία της ζωής σου που σε καθόρισε;
Όταν η μικρότερη αδερφή μου νίκησε τον καρκίνο.

Τι συμβουλή θα έδινες σε μια νέα γυναίκα που (ξανά)ξεκινά τώρα τη ζωή της;
Δεν μου αρέσει να δίνω συμβουλές. Απλά νομίζω ότι θα βοηθούσε την καθεμιά μας να αγαπάει τον εαυτό της με τα ελαττώματα του, να παίζει έντιμα στο εργασιακό παιχνίδι, να έχει το θάρρος της γνώμης της και ταυτόχρονα να έχει την συνείδηση ότι στη ζωή είμαστε για πάντα μαθητές.


πηγή : madame.gr   
figaro