Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

ΜΑΝΩΛΗΣ ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ



ΜΑΝΩΛΗΣ ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ
ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ-GAP THE MIND
 CAN L' ART







1) Ο διάλογος είναι προαιρετικός και όχι υποχρεωτικός. Θεωρείς το έργο σου υποχρεωτική οδό της επικοινωνίας;
 -οχι. υπάρχουν πολλοί τρόποι επικοινωνίας, σε μερικούς είμαι αποτελεσματικότερος και από μερικούς τρόπους έχω κάποιο κέρδος



 2) Υποθέτουμε ότι από τα 100 έργα σου εκθέτεις μόνο τα 2. Τί γίνεται με υπόλοιπα που δε βλέπουμε; 
-τα έργα που μένουν στο εργαστήριο είναι πάντα "υποκατασκευη"
 
 3) Είναι "εν χρόνω" η εργασία ενός εικαστικού; -ε;
 

4) Στο επόμενο έργο σου θα λάβεις υπόψη σου την παρουσία μου ή θα κλειστείς στον εαυτό σου; Αν ναι με ποιόν τρόπο;
 -πάντα έχω υπόψη μου την παρουσία σου, τα έργα που θα έκανα (αν έκανα) μόνο για μένα. δεν θα σου τα έδειχνα ποτέ
 

5) Ξορκίζει η τέχνη τους δαίμονες της σύγχρονης ζωής όπως: ανεργία, φτώχια, επαγγελματική απαξίωση, τρομολαγνεία;
 -οχι, τέχνη + δαίμονες της σύγχρονης ζωής = κατάθλιψη
 

6) Θεωρείτε ότι μπορεί να αναπτυχθεί λειτουργική σχέση μεταξύ τέχνης και πολιτικής;
 -ναι, με την έννοια της διαπλοκής, της κατα παραγγελία έκφρασης κλπ


 7) Η τέχνη κατοικεί στων "ιδεών την πόλη" του καβάφη. -ε;
 

8) Ενα σχόλιο πάνω στη σχέση επιστήμης και τέχνης.
 -η επιστήμη παρέχει τα υλικά για την τέχνη: λάδια, ακρυλικά, βιντεοκάμερες, προτζεκτορες, ίντερνετ, αναλύσεις ... 
 

 9) Η τέχνη την εποχή της τεχνικής αναπαραγωγικότητας. Η τέχνη είναι πλαστογράφος;
 -η πλαστογραφία άφορά μόνο τους εμπόρους, η πλαστή και η γνήσια "μοναλιζα" έχουν την ίδια οπτική, συναισθηματική κλπ επιδραση πανω μου. 
 10) Γιατί κάνεις τέχνη;
 
-γιατί αυτό είναι το ταλέντο μου, οι ικανότητες μου, οι δεξιότητες μου, τα καλλιεργώ για να ζήσω Ιούνιος 2012
 Μανώλης Ζαχαριουδάκης





2 σχόλια:

  1. Τι κανεις οταν η Αpophenia σου συμβαίνει ή τέλος πάντων πως σου είναι χρήσιμο αυό το δώρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή