Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Η Έμμα Πλουμιστού μιλάει στο Neopolis


Επειδή σήμερα ο μικρός Ορφέας δεν είχε έμπνευση για κάποιο άρθρο, αποφάσισε να πάρει μια συνέντευξη. Ο λόγος για την Έμμα Πλουμιστού. Έχω την τιμή να είμαι φίλος της και είχα την χαρά να της πάρω συνέντευξη μέσω Skype. Η Έμμα είναι μια ταπεινή κοπέλα που μιλάει έξω από τα δόντια και παλεύει και αυτή, όπως και όλοι μας για ένα καλύτερο αύριο.  Απόλαυστε την συνέντευξη που ακολουθεί.


-Είσαι η και λέγεσαι.

Είμαι η Έμμα Πλουμιστού και είμαι 21 χρονών. Ήθελα να γίνω εκπαιδευτής Pokemon αλλά δεν άφηνε η μαμά μου οπότε έγινα freelance photographer.

emma-1

-Πόσο καιρό ασχολείσαι με αυτό;

Δεν ήμουν από τα παιδιά που ήξεραν τι θα κάνουν με την ζωή τους στις αρχές του Λυκείου-τέλη Γυμνασίου. Πέρασα από πολλά στάδια εκείνο τον καιρό και κατέληξα να κάνω αυτό που κάνω σήμερα στο τέλος των Πανελληνίων, το καλοκαίρι του ’10. Τότε ήταν που αποφάσισα ότι θέλω να σταματήσω να τραβάω φωτογραφίες για χόμπι και θέλησα να αρχίσω να βγάζω κάποιο κέρδος από τις φωτογραφίες μου.

-Έχει βγει κάποιο κέρδος μέχρι στιγμής;

Πιστεύω ότι έχω αποκομίσει εμπειρίες από διάφορα ταξίδια, συναντώντας διαφορετικούς πολιτισμούς για τα 21 μου χρόνια. Έχω ταξιδέψει δύο φορές στην Κούβα για επαγγελματικούς σκοπούς. Επίσης έχω συνεργαστεί με διάφορες εφημερίδες με διάφορα φωτογραφικά αφιερώματα και άρθρα.

emma-2

-Πες μας για την εμπειρία σου στην Κούβα δύο πράγματα.

Η πρώτη φορά ήταν το 2011, προς το τέλος του πρώτου μου έτους στην σχολή. Εκεί φωτογράφησα έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής από αυτόν που έχουμε συνηθίσει εδώ στην Ελλάδα. Έπειτα, αφού γύρισα στην Ελλάδα, βγήκε ένα φωτογραφικό άλμπουμ το οποίο περιείχε τις φωτογραφίες μου από την Κούβα. Στην συνέχεια και κατά την διάρκεια της δεύτερης μου επίσκεψης στην Κούβα και επειδή όλο το project πήγε καλά, σε συνεργασία με μία ναυτιλιακή εταιρεία και την ελληνική πρεσβεία στην Κούβα, διοργανώθηκε μία έκθεση με τις φωτογραφίες μου. Ουσιαστικά είναι η πρώτη έκθεση Έλληνα φωτογράφου στην Κούβα.

emma-3

-Έχεις κάποια διάκριση στον χώρο της φωτογραφίας;

Ναι, έχω μια διάκριση στον χώρο της φωτογραφίας και αυτή είναι η πρώτη θέση στον πανελλήνιο διαγωνισμό της Chevrolet που ονομάζεται Young Creative Chevrolet. Όλο αυτό το 2012.

emma-4

-Τι σχέδια έχεις για το μέλλον; Τι θα ήθελες να πετύχεις;

Θα ήθελα στο μέλλον να ασχοληθώ με την φωτογραφία στο σινεμά. Δηλαδή director photography, είναι το dream job μου ας πούμε! Παράλληλα δουλεύω δικά μου προσωπικά project και μένω πιστή στην μεγάλη μου προσωπική αγάπη, την ταξιδιωτική φωτογραφία. Πρόσφατες δουλειές μου ήταν η φωτογραφική κάλυψη του μουσικού συνόλου «Κίθαρις», στο Μέγαρο Μουσικής και η φωτογραφική κάλυψη του 7ου φεστιβάλ πρωτοποριακού κινηματογράφου στην ταινιοθήκη της Ελλάδος.

emma-5

emma-6

-Ποια είναι η συμβουλή σου για τα νέα παιδιά που θέλουν να κυνηγήσουν τα όνειρα τους;

Δεν θα δώσω κάποια συμβουλή, απλά θα τους πω αυτό που λέω και στον εαυτό μου γιατί πολύ απλά βρίσκομαι σε αυτή την κατηγορία των ανθρώπων. Δεν είναι εύκολο, είναι ένας καθημερινός αγώνας και μια συνεχής προσπάθεια, αλλά όσο αγαπάς αυτό που κάνεις, πάντα θα βρίσκεις την δύναμη να συνεχίσεις.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Έμμα για αυτή την ευκαιρία που μου έδωσε και να ευχηθώ σε αυτή αλλά και σε όλα τα παιδιά να πετύχουν αυτό που θέλουν. Dream Big!

Τώρα όσοι και όσες από εσάς θέλετε και άλλο υλικό, η Έμμα έχει σελίδα στο Facebook. https://www.facebook.com/pages/BCat-Photography/279439962066199?fref=ts . Δεν θυμάμαι πως κάνεις το κόλπο με τα λινκς που πατάς πάνω στην λέξη και σε πετάει σε νέο παράθυρο, συγγνώμη!

πηγή  www.neopolis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου