Μία ευφάνταστη διαφημιστική καμπάνια σχεδίασαν και υλοποίησαν το Μουσείο Επιστήμης στον Καναδά και το διαφημιστικό πρακτορείο RethinkCanada. Η καμπάνια αυτή είχε ως στόχο να αποδείξει ότι η επιστήμη, έχει πλάκα και σε billboards ή άλλες διαφημιστικές τοποθετήσεις, έδινε στους Καναδούς ενδιαφέροντα δεδομένα.
Όπως ένα billboard, φτιαγμένο από 2 ουγκιές χρυσού με την δήλωση ότι «Δύο ουγκιές χρυσού μπορούν να καλύψουν ένα billboard». Ή ένα τεράστιο κουτί με άμμο γάτας και περιττώματα, με την επιγραφή «Οι τίγρεις θα χρησιμοποιούσαν την άμμο τουαλέτας», στο πεζοδρόμιο ενός πολυσύχναστου δρόμου στο Βανκούβερ.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες από τη διαφημιστική καμπάνια. Είναι από τις πιο ευφάνταστες που έχουμε δει και στηρίζουν αυτό που πιστεύουμε κι εμείς: Η επιστήμη έχει ενδιαφέρον, έχει πλάκα και αφορά όλους μας.
Πηγή: BoredPanda, 9gag
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου