Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Έλληνες φοιτητές: Με σποτ δηλώνουν ότι δεν πάνε πουθενά-ΒΙΝΤΕΟ


05 Φεβρουαρίου, 2013 - 18:07

Ενάντια στο εκπαιδευτικό σχέδιο «Αθηνά» βρίσκονται εκτός από καθηγητές και πρυτάνεις, οι ίδιοι οι φοιτητές.
Έτσι λοιπόν, φοιτητές του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων δημιούργησαν ένα σποτ, το οποίο ανάρτησαν στο διαδίκτυο, δηλώνοντας έμπρακτα την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο «Αθηνά» που βάζει λουκέτο σε σχολές, με τους ίδιους να μένουν μετέωροι κ να ψάχνουν για καινούργια κατοικία.
Σκοπός των φοιτητών είναι να κάνουν γνωστή σε όλο τον κόσμο την κατάφορη αδικία να οδηγηθεί σε κλείσιμο η σχολή τους και άρα το υπάρχων γνωστικό αντικείμενο να συγχωνεύεται αναγκαστικά με ανομοιογενή προγράμματα σπουδών.
Οι σπουδαστές λοιπόν στέλνουν μήνυμα αντίθεσης στην επιχειρούμενη διάλυση του ΤΕΙ και ξεκαθαρίζουν ότι δεν πάνε πουθενά.
Δείτε το βίντεο

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ από depy6







Ο αντίλογος των φοιτητών στο σχέδιο "Αθηνά"

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013, 14:17
Φίλιππος Καραμέτος
Ads by Google
Κουλουρακια ΠορτοκαλιουΠοτέ δεν ήταν τόσο εύκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις: Χρυσός Οδηγός!www.xo.gr


Με μεστό λόγο και πραγματικά επιχειρήματα, εκατοντάδες φοιτητές απέστειλαν επιστολές στη zougla.gr, στο πλαίσιο του ανοιχτού διαλόγου που έχει ανοίξει η ηλεκτρονική μας εφημερίδα, αποτυπώνοντας τα προβλήματα και τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν με το σχέδιο «Αθηνά» του Υπουργείου Παιδείας.

Ο αναβρασμός που επικρατεί στην πανεπιστημιακή κοινότητα είναι μεγάλος. Στις αντιδράσεις των πανεπιστημιακών για θεσμικά ζητήματα και τις κινητοποιήσεις στις σχολές προστίθεται ο αντίλογος των φοιτητών και σπουδαστριών, που μέσα σε λίγες γραμμές περιγράφουν την επόμενη μέρα μετά την εφαρμογή του σχεδίου.

Οι πρυτάνεις αποφάσισαν να συγκαλέσουν στις 16 Φεβρουαρίου έκτακτη σύνοδο, προκειμένου να συζητήσουν τα προβλήματα που εντόπισαν στο σχέδιο «Αθηνά» αφού θέσουν πρώτα τα ερωτήματά τους προς τον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.

Η zougla.gr παραθέτει μερικές από τις επιστολές που έλαβε στο e-mail, οι οποίες θα πρέπει να προβληματίσουν τους επικεφαλής του υπουργείου.

Όποιος επιθυμεί μπορεί να αποστείλει e-mail στο info@zougla.gr ή στη σελίδα μας στο Facebook και να σχολιάσει τις αλλαγές που επιφέρει το σχέδιο «Αθηνά» και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στη σχολή του.


Την έντονη αντίδρασή τους στο προωθούμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας εκφράζουν με επιστολές τους φοιτήτριες και φοιτητές των ΤΕΙ Σερρών, Ιονίων Νήσων, Λάρισας, Χαλκίδας, Θεσσαλονίκης κ.ά..

Χιλιάδες σπουδαστές εκφράζουν την αντίθεσή τους στην επιχειρούμενη, μέσω του σχεδίου «Αθηνά», διάλυση του Ιδρύματος. Δώδεκα τμήματα του ΑΤΕΙΘ πλήττονται, από αυτά καταργούνται δύο (2) τμήματα, μεταφέρονται στο ΤΕΙ Σερρών οκτώ (8) τμήματα και στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) δύο (2) τμήματα.

Η τακτική αυτή είναι πέραν κάθε λογικής και προτείνεται χωρίς να ληφθούν υπ' όψιν ακαδημαϊκά, κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια.

Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

«Γεια σας, είμαστε φοιτητές του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (ΑΤΕΙΘ), σύμφωνα με το σχέδιο Αθηνά μάς ζητάνε να μεταφερθούνε 10.000 φοιτητές στη Φλώρινα και στις Σέρρες και περίπου 120 καθηγητές, καθώς και 4 τμήματα αλλάζουν τον τίτλο του πτυχίου τους, με συνέπεια την αλλαγή των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων. Συγκεκριμένα, ανήκουμε στο Τμήμα Φυτικής Παραγωγής της Σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας (ΣΤΕΓ) και, σύμφωνα με το σχέδιο Αθηνά, το τμήμα μας καθώς και το τμήμα Ζωικής Παραγωγής της ίδιας σχολής μεταφέρονται στη Φλώρινα, ενώ το τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης και Διοίκησης Αγροτικών Επιχειρήσεων μεταφέρεται στις Σέρρες και ανήκει στα τμήματα που αλλάζουν τίτλο πτυχίου. Αυτό όμως δεν μπορούμε να το δεχτούμε για πολλούς και σοβαρούς λόγους.

Οι περισσότεροι από τους φοιτητές του ΑΤΕΙΘ είναι παιδιά που διάλεξαν αυτήν τη σχολή για να μη χρειαστεί να νοικιάσουν, αφού δεν έχουν αυτήν την οικονομική δυνατότητα. Ακόμα, οι εκεί εγκαταστάσεις δεν είναι σε θέση να δεχτούν όλους αυτούς τους φοιτητές διατηρώντας παράλληλα και το εκπαιδευτικό επίπεδο του τωρινού τμήματός μας. Ένα ακόμα ζήτημα, που ίσως όμως είναι και το σημαντικότερο, είναι ο κίνδυνος σε λίγα χρόνια να χάσουμε τα δικαιώματα του πτυχίου μας.

Το Τμήμα Φυτικής Παραγωγής της Φλώρινας έχει ελάχιστους εισακτέους τα τελευταία χρόνια και βρέθηκε πολλές φορές πολύ κοντά στο να κλείσει… Αυτό σημαίνει πως, αν μεταφερθούμε εκεί, αφού τελειώσουμε εμείς τη φοιτητική μας καριέρα, αυτή η σχολή πάλι θα κινδυνεύει να κλείσει, μια και δεν πιστεύουμε ότι η μεταφορά αυτή θα είναι αρκετά δελεαστική, ώστε να προσελκύσει ικανοποιητικό αριθμό μελλοντικών φοιτητών. Και κάπως έτσι θα καταλήξουμε να είμαστε πτυχιούχοι μιας σχολής που θα έχει διαγραφεί και η βαρύτητα του πτυχίου μας θα είναι αμφιλεγόμενη. Μπήκαμε σε αυτήν τη σχολή μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων και μετά από μεγάλη οικονομική και ψυχοσωματική επιβάρυνση και έχουμε ΝΟΜΙΜΟ δικαίωμα να παραμείνουμε σε αυτήν!

Στον αγώνα που έχουμε ξεκινήσει απέναντι σε αυτά τα παράλογα σχέδια, σας θέλουμε όλους συμμάχους και δεχόμαστε την οποιαδήποτε βοήθεια. Δεν έχουμε παράλογα αιτήματα ούτε περίεργα συμφέροντα, ζητάμε απλώς να τελειώσουμε τη σχολή που αρχίσαμε με τις συνθήκες και τα δεδομένα με τα οποία ξεκινήσαμε!

Την Τετάρτη 6/2/2013 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση έξω από το βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ στην πλατεία Αριστοτέλους και θα ακολουθήσει πορεία προς το Υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης!

Φοιτητές ΑΤΕΙΘ
Τμήμα φοιτητών Φυτικής Παραγωγής»

Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, τεχνολόγοι γεωπόνοι

«Στις 31/1 δόθηκε στη δημοσιότητα το σχέδιο "ΑΘΗΝΑ" από το Υπουργείο Παιδείας. Ένα σχέδιο το οποίο επιτίθεται απρόκλητα στο ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Ο Υπουργός λειτούργησε με δύο μέτρα και δύο σταθμά και πλήττει πάνω από 15.000 φοιτητές.

Ο εξορθολογισμός στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν ζητούμενο των τελευταίων ετών, όμως παρατηρούμε συγχωνεύσεις τμημάτων με διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο. Δεν μπορεί κανείς να διανοηθεί τι τελειόφοιτος θα προκύψει από ένα νέο τμήμα όπου έχουν ενωθεί τέσσερις εντελώς διαφορετικές σχολές (Αγροτικής Ανάπτυξης, Εμπορίας Διαφήμισης, Τουριστικών Επιχειρήσεων, Διοίκησης επιχειρήσεων).

Ως φοιτητής και μέλος της σπουδαστικής κοινότητας του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. μου έχουν δημιουργηθεί κάποια εύλογα ερωτήματα. Τι κοινό έχω εγώ ως τεχνολόγος γεωπόνος με τα τμήματα που καλούμε να συγχωνευτώ; Για ποιο λόγο 3 καλά οργανωμένα, δομημένα και καταρτισμένα με τον απαραίτητο μαθησιακό και εκπαιδευτικό εξοπλισμό τμήματα, να μεταφερθούν στις Σέρρες, ενώ θα μπορούσε αυτό το ένα και με λιγοστούς φοιτητές τμήμα να έρθει σε εμάς; Και αν ήταν εύκολο να μου απαντήσετε τι θα γίνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα των υπό συγχώνευση σχολών καθώς και ως τι τελικά θα αποφοιτήσω; Γεωπόνος κάτι που επέλεξα εγώ ή κάτι που θα επιλέξουν κάποιοι άλλοι για εμένα;

Δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε περαιτέρω ερωτήσεις, όπως πώς θα αντιμετωπίσουν τα νέα οικονομικά δεδομένα όλες αυτές οι οικογένειες που θέλουν να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Τους αναγκάζουν να μετακομίσουν σε άλλες πόλεις, να νοικιάσουν σπίτια χωρίς να υπάρχει μέριμνα αν αυτοί έχουν τη δυνατότητα. Το αποτέλεσμα θα είναι να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους γιατί το οικονομικό βάρος θα είναι δυσβάστακτο.

Το βασικό μας μέλημα και το κίνητρο του αγώνα μας είναι η διατήρηση του τίτλου σπουδών μας και η απόκτηση των αντίστοιχων επαγγελματικών δικαιωμάτων. Παρακαλούμε τους αρμόδιους να λάβουν σοβαρά υπόψη τα προαναφερθέντα κατά τη διάρκεια των διαβουλεύσεων για το σχέδιο ''Αθηνά''.

Με εκτίμηση η σπουδαστική κοινότητα του Α.Τ.Ε.Ι.Θ.»

«Είμαι φοιτήτρια της σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης και Διοίκησης Αγροτικών Επιχειρήσεων του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με το σχέδιο Αθηνά, η σχολή μου παύει να αποτελεί τμήμα της Γεωπονίας και απορροφάται από τη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οργανισμών και Συστημάτων ΤΕΙ Σερρών. Όπως καταλαβαίνετε, έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο πρόβλημα, μας αλλάζουν την ειδικότητα, το πτυχίο και τα επαγγελματικά δικαιώματα. Οι φοιτητές στην πλειονότητά τους δεν θα συνεχίσουν τις σπουδές τους στις Σέρρες, διότι, αν ήθελαν να σπουδάσουν Διοίκηση Επιχειρήσεων, θα το δήλωναν εξαρχής στο μηχανογραφικό τους. Σπουδάζουμε γεωπονία και θέλουμε πτυχίο γεωπόνου.

Ζωή Βασιλειάδου»

ΤΕΙ Πειραιά

«Είμαι τελειόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά και πρόκειται να απορροφηθούμε από το τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας, βάσει του σχεδίου "ΑΘΗΝΑ".

Πρόκειται για τεράστια υποβάθμιση του πτυχίου μας, καθώς χάνουμε πολλά επαγγελματικά δικαιώματα. Από Μηχανικοί Η.Υ Συστημάτων, θα γίνουμε Μηχανικοί Πληροφορικής, καθώς η βάση της σχολής μας είναι το Hardware, ενώ στο Τμήμα Πληροφορικής, αποκλειστικά το Software.

Τεράστιο πρόβλημα προκύπτει και με τους επί πτυχίω φοιτητές, διότι θα καταργηθούν περασμένα μαθήματα και θα μας φορτώσουν άλλα!

Σας ευχαριστώ,
Ζαγάρης Φανούρης»

ΤΕΙ Πάτρας

«Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στη Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας και συγκεκριμένα στο τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Πληροφοριακών Συστημάτων του ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ.

΄Ημουν ευχαριστημένη γιατί μπήκα σε μια σχολή που αποτελούσε διακαή πόθο για μένα και ένα αντικείμενο που ήθελα πολύ.

Δεν προέβλεψα όμως τις αποφάσεις των ΦΩΣΤΗΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που αποφάσισαν να μετατρέψουν την παραπάνω σχολή (άκουσον-άκουσον) σε ''Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών'' και το τμήμα σε ''Μηχανικών Πληροφορικής''.

Αν ήθελα να ασχοληθώ αποκλειστικά με την Πληροφορική θα δήλωνα αντίστοιχη σχολή.

Πώς λοιπόν κατακρεουργούν τα όνειρα του κάθε νέου;
Γιατί επιβάλλουν με το ζόρι τι θα σπουδάσει ο κάθε νέος;
Συμμερίζονται την οικονομική δυνατότητα του κάθε γονέα;
Κύριε ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΕ αν περάσετε το νομοσχέδιο απλά αποτύχατε».

Μετά τιμής

Μια δυσαρεστημένη φοιτήτρια

Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης (Τ.Μ.Ο.Δ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου


Σύμφωνα με το σχέδιο Αθηνά, που ανακοινώθηκε την Πέμπτη 31/01 από τον υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο, προβλέπεται η απορρόφηση του Τμήματός μας από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 9ΤΔΕ της Σχολής Επιστημών της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Η προτεινόμενη απορρόφηση είναι αδιανόητη, καθώς συγχωνεύονται ένα Πολυτεχνικό τμήμα πενταετούς φοίτησης και ένα Τμήμα τετραετούς φοίτησης, με προγράμματα σπουδών διαφορετικά κατά τα 4/5 και με φοιτητές διαφορετικού υπόβαθρου. Τα Τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπως και αυτό της Χίου, εντάσσονται από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης) και οι υποψήφιοι εξετάζονται σε μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, όπως οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Σε αντίθεση, το Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης εντάσσεται στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο (Τεχνολογικών Επιστημών), όπως και όλα τα Τμήματα και Σχολές Μηχανικών στην Ελλάδα, και οι υποψήφιοι εξετάζονται σε μαθήματα κατεύθυνσης αυξημένης βαρύτητας, όπως η Φυσική και τα Μαθηματικά.

Επιπλέον της παραπάνω προφανούς αναντιστοιχίας η επιλογή του σχεδίου Αθηνά είναι απόλυτα λανθασμένη για τους παρακάτω λόγους:

α) Το γνωστικό αντικείμενο του ΤΜΟΔ είναι πρωτοποριακό και αντιστοιχεί πλήρως στις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας. Η ίδρυση του Τμήματος και η διαμόρφωση του προγράμματος σπουδών του έγινε έπειτα από ενδελεχή μελέτη και διαβούλευση με ειδήμονες ακαδημαϊκούς κορυφαίων πολυτεχνείων της αλλοδαπής, καθώς και με σημαντικές προσωπικότητες της ελληνικής ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας. Οι απόφοιτοι του ΤΜΟΔ είναι οι μηχανικοί τους οποίους έχει μεγαλύτερη ανάγκη η ελληνική οικονομία λόγω αφενός της εξειδίκευσής τους (σχεδιασμός και ανάλυση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, διοίκηση παραγωγικών-τεχνολογικών συστημάτων, εφαρμογές της πληροφορικής και των ποσοτικών μεθόδων σε προβλήματα διοίκησης, παροχή τεχνικών και οικονομοτεχνικών υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας) και αφετέρου της σημαντικής έλλειψης στελεχών με τις ανωτέρω δεξιότητες στην ελληνική αγορά.

β) Το ΤΜΟΔ είναι το μοναδικό Τμήμα στην Ελλάδα που θεραπεύει το σχετικό αντικείμενο, ενώ αντίστοιχα Τμήματα υπάρχουν σε πολλά μεγάλα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, όπως σε κάποια από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Βρετανίας και των ΗΠΑ (Οξφόρδη, Stanford, Princeton, MIT, Cornell), σε πληθώρα γερμανικών πανεπιστημίων και στα δύο μεγαλύτερα πολυτεχνεία της Ολλανδίας.

γ) Οι επιστημονικές και ερευνητικές επιδόσεις του διδακτικού προσωπικού του Τμήματος είναι υψηλού επιπέδου με συνολικά πάνω από 1.000 δημοσιευμένες εργασίες (με χιλιάδες ετεροαναφορές) σε επιστημονικά περιοδικά και επιπροσθέτως έχουν λάβει πλήθος τιμητικών διακρίσεων (Ακαδημαϊκή Αριστεία, διεθνείς διαγωνισμοί, best paper awards, κ.λπ.).

δ) Η διεθνής αναγνώριση του ΤΜΟΔ προκύπτει και από το γεγονός ότι οι απόφοιτοί του έχουν γίνει δεκτοί για μεταπτυχιακές σπουδές στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, ενδεικτικά αναφέρουμε τα Imperial College, Stanford, Warwick, City, Cranfield, Delft.

ε) Το Τμήμα έχει πρόσθετα έσοδα τόσο από ερευνητικά προγράμματα όσο και από το επιτυχημένο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του (δίδακτρα, χορηγίες, υποτροφίες) και άλλους πόρους (θερινά σχολεία, ποσοστά εισφορών ΤΕΕ, κ.λπ.).

στ) Το ΤΜΟΔ είχε κάποιες χρονιές πάνω από 15.000 - 16.000 μόρια και πάντοτε βάση πάνω από 10, γεγονός που σημαίνει ότι είχε διαρκώς σημαντική ζήτηση μεταξύ των εισακτέων κατά τα προηγούμενα 13 χρόνια λειτουργίας του. Σήμερα έχει πάνω από 650 ενεργούς φοιτητές. Επίσης, ποτέ δεν παρατηρήθηκαν κενές αίθουσες ή μειωμένη παρακολούθηση και ενδιαφέρον από τους φοιτητές. Το Τμήμα είχε πάντα φοιτητές που εγγράφονταν και παρακολουθούσαν κανονικά τα μαθήματα σε γεμάτες αίθουσες. Παρήγαγε επίσης σχετικά σταθερό ρυθμό αποφοίτων, τόσο προπτυχιακών όσο και μεταπτυχιακών, μια και διαθέτει ένα βιώσιμο μεταπτυχιακό πρόγραμμα εδώ και 8 χρόνια (2005-2013).

ζ) Η απορροφητικότητα των αποφοίτων στην αγορά εργασίας είναι ιδιαίτερα υψηλή, παρ' όλη την ύφεση. Στο τέλος του 2011 το ποσοστό ανεργίας για τους αποφοίτους των ετών 2005-7 ήταν μόλις 13,2%. Το 96% των εργαζομένων αποφοίτων βρήκε απασχόληση σε λιγότερο από 12 μήνες και το 51% σε λιγότερο από 2 μήνες. Η συντριπτική πλειονότητα των αποφοίτων εργάζεται σε τομείς αρμοδιοτήτων που αντιστοιχούν άμεσα στο αντικείμενο σπουδών του Τμήματος, όπως χρηματοοικονομική διαχείριση, εφοδιαστική αλυσίδα, διαχείριση προμηθειών, διοίκηση έργων και λειτουργιών, εφαρμογές της πληροφορικής στη διοίκηση κ.ο.κ..

Με βάση τα παραπάνω καλούμε το Υπουργείο να επανεξετάσει την επιλογή του αυτή και να προλάβει τη διάπραξη ενός σοβαρού λάθους σχετικά με την εκπαίδευση μηχανικών που έχει πραγματική ανάγκη η ελληνική οικονομία, αλλά και μιας μεγάλης αδικίας απέναντι στους φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, που μαζικά εκφράζουν έκπληξη, έντονη ανησυχία και δυσαρέσκεια από την ανακοίνωση του σχεδίου Αθηνά που αφορά το ΤΜΟΔ.

ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων

«Είμαι φοιτήτρια του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας στο ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων, που βρίσκεται στο Αργοστόλι. Πριν από λίγες μέρες πληροφορηθήκαμε για τη συγχώνευση της σχολής μας με τη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ληξουρίου. Το νέο τμήμα θα ονομαστεί Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οργανισμών και Συστημάτων με κατεύθυνση κοινωνικής οικονομίας με βάση το Μεσολόγγι. Ως προς την κίνηση αυτή είναι αντίθετοι τόσο οι φοιτητές του τμήματός μας όσο και οι τοπικοί παράγοντες του νησιού. Βρίσκομαι σε μία σχολή την οποία αγαπώ. Έφτασα εδώ με χρήματα που διατέθηκαν σε μαθήματα για τις πανελλήνιες εξετάσεις μου και διάβασμα. Από τη στιγμή, λοιπόν, που είμαι εδώ μέσω πανελληνίων εξετάσεων είμαι Ν Ο Μ Ι Μ Η φοιτήτρια και κανείς δεν μπορεί να μου στερήσει τις σπουδές μου!

Κύριοι Υπουργοί, αν ύστερα από τρία χρόνια σπουδών, αν ύστερα από τα χρήματα που έχουν διαθέσει οι γονείς μου, αν ύστερα από το κόπο μου θεωρείτε πως αξίζει ένα τέτοιο άδοξο τέλος στη σχολή μου, είστε γελασμένοι. Πάτε να καταργήσετε κάτι στο οποίο στηριζόμουν και είχα όνειρα πάνω σε αυτό και συνεπώς τις Δημόσιες Σχέσεις στην Ελλάδα. Για όσους δεν γνωρίζουν, λοιπόν, οι Δημόσιες Σχέσεις δεν είναι η συγκέντρωση ανθρώπων σε μαγαζιά διασκέδασης, αλλά είναι πολύ σημαντικός κλάδος επικοινωνίας. Η σχολή μου, λοιπόν, βασίζεται στην επικοινωνία και συγχωνεύεται με τον οικονομικό κλάδο. Αν ήθελα οικονομικό κλάδο, θα τον επέλεγα κατευθείαν μέσω Πανελληνίων. Κύριοι Υπουργοί, ας μην υπήρχε από την αρχή η σχολή στο μηχανογραφικό μου, να αποφάσιζα από την αρχή το "μέλλον" μου. Από τη στιγμή που υπήρχε στο μηχανογραφικό μου, Δ Ι Κ Α Ι Ο Υ Μ Α Ι να την τελειώσω και να δουλέψω πάνω σε αυτή.

Οι φοιτητές αυτές τις μέρες έχουμε γίνει οικογένεια. Ενώ τελείωσε η εξεταστική μας και ενώ θα έπρεπε να ήμασταν στα σπίτια μας, μείναμε εδώ, για να παλέψουμε και όλοι ενωμένοι να κάνουμε γνωστή την αδικία αυτή. Πιστέψτε με, τα καταφέρνουμε τόσο καλά, που είμαστε πολλοί υπερήφανοι ο ένας για τον άλλον.

Αν τελικά κλείσει η σχολή μου, όχι μόνο δεν θα ακολουθήσω τη διοίκηση επιχειρήσεων, αλλά θα δουλέψω να μαζέψω χρήματα να πάω σε μια ιδιωτική σχολή να τελειώσω τις Δημόσιες Σχέσεις, που είναι από τους πρώτους κλάδους που διαφημίζουν και υποστηρίζουν. Αν τελικά πάω σε ιδιωτική σχολή, για ποια ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ μου μιλάτε;»

ΤΕΙ Ιονίων Νήσων

Άλλη φοιτήτρια η οποία ήρθε σε επικοινωνία με τη zougla.gr ανέφερε: «Σπουδάζω στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας. Το αντικείμενο της σχολής μου καταργείται και η σχολή μου συγχωνεύεται με μια άλλη έχοντας διαφορετικό αντικείμενο. Αυτήν τη στιγμή ζητάμε την όποια βοήθεια, ώστε να κρατήσουμε το τμήμα μας ανοιχτό. Είναι ένα τμήμα ενεργό, με παιδιά που πραγματικά έχουν όραμα και ιδέες. Ευελπιστούμε η προσπάθειά μας να παρακινήσει κι άλλες σχολές που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα μ' εμάς. Η εκπαίδευση είναι το μέγιστο αγαθό, πόσο μάλλον στις μέρες μας. Ακόμα και η μικρή αναφορά του θέματος θα ήταν πολύ σημαντική στον αγώνα μας».

ΤΕΙ Σερρών

Σε επιστολή της μία φοιτήτρια του Τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων του ΤΕΙ Σερρών αναφέρει:

«Θα θέλαμε να προβάλλουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η σχολή μας με το σχέδιο “Αθηνά”. Με βάση το σχέδιο, μας στέλνουν στην Καρδίτσα, στο Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, και στο Κιλκίς, στο Τμήμα Παραγωγής και Σχεδιασμού Ενδυμάτων, σχολές με άσχετο γνωστικό αντικείμενο, οι φοιτητές των οποίων δεν έχουν εξεταστεί καν πανελλαδικά στα ειδικά μαθήματα του ελεύθερου και γραμμικού σχεδίου, όπως εμείς, για να εισαχθούμε στη σχολή. Επίσης, θα θέλαμε να ζητήσουμε δημόσια από τους αρμόδιους του υπουργείου να ανακοινώσουν τι ακριβώς θα απογίνουν οι σπουδές και το πτυχίο όσων έχουμε ήδη εισαχθεί στη σχολή, γιατί κρίνουμε πως είναι τουλάχιστον αναγκαίο να αποφοιτήσουμε με το όνομα και το αντικείμενο της σχολής όπως ήταν όταν εισαχθήκαμε».

«Είμαι φοιτητής του Τμήματος Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας του ΤΕΙ Σερρών. Το τμήμα μου συγχωνεύεται με τους Δομικούς του ΤΕΙ Σερρών, μας βαφτίζουν τεχνολόγους πολιτικούς μηχανικούς και τοπογράφους και μας στέλνουν όλους στη Θεσσαλονίκη. Ποιος ο λόγος να προκαλέσουν τέτοια αναστάτωση από τις μετακινήσεις σε χιλιάδες φοιτητές; Όταν συγχωνεύεται ένα τμήμα κάποιας πόλης με ένα άλλο κάποιας άλλης πόλης, είναι λογικό οι φοιτητές της μίας πόλης να αναγκαστούν να μετακινηθούν. Όταν συγχωνεύονται δύο τμήματα της ίδιας πόλης, ποιος ο λόγος να τους πάνε αλλού; Αν θέλουν να το κάνουν αυτό, ας το κάνουν σταδιακά. Εγώ είχα σημαντικούς λόγους (οικονομικούς) να περάσω στις Σέρρες. Πώς μου λένε τώρα να φύγω; Επίσης δεν μας είπαν τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχουν αυτές οι "νέες σχολές". Τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχουν οι μηχανικοί γεωπληροφορικής και τοπογραφίας που έχουν ήδη ορκιστεί, τι επαγγελματικά δικαιώματα αυτοί που χρωστάνε κάποια μαθήματα και θα συγχωνευτούν με τους δομικούς παίρνοντας πτυχίο από το νέο τμήμα πολιτικών μηχανικών και τοπογράφων και τι δικαιώματα θα έχουνε οι πρωτοεισακτέοι του νέου τμήματος; Προχειρότατο το σχέδιο Αθηνά. Μας υπενθυμίζει για ποιον λόγο έχουμε φτάσει εδώ που φτάσαμε».

Οι σπουδαστές του τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και σχ. Αντικειμένων, δημιούργησαν ένα video, ώστε να γνωστοποιήσουν το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στο τμήμα τους με το σχέδιο «Αθηνά», δηλαδή συγχώνευση με Κλωστοϋφαντουργεία (Κιλκίς) ή Τεχνολογία ξύλου (Καρδίτσα).

Πολλά παιδιά θέλουν ένα μάθημα για να πάρουν πτυχίο και τώρα τους αλλάζουν πόλη, γνωστικό αντικείμενο και δεν τους αναγνωρίζονται τα μαθήματα που ήδη έχουν περάσει. Θα μπορούσαν να το μεταφέρουν στην Αθήνα, στο αντίστοιχο ίδιο τμήμα του ΤΕΙ Αθήνας».


Σας ευχαριστώ πολύ
Π. Σουφλερός

ΤΕΙ Λάρισας

«Η σχολή Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Λάρισας, με υψηλή βαθμολογία εισαγωγής, μεταφέρεται σε τμήμα της Λαμίας. Δεν είναι άδικο αυτό; Ποιος θα ασχοληθεί με αυτό το θέμα; Μήπως τελικά παίζονται συμφέροντα με τις συγχωνεύσεις;»

Άλλη φοιτήτρια γράφει στη zougla.gr: «Φοιτώ στο ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας, στο παράρτημα Καρδίτσας. Η σχολή μας άνοιξε το 2009, χωρίς κτίρια και υποδομές. Από την πρώτη κιόλας χρονιά είχε πολλούς εισακτέους! Φέτος ετοιμάζουμε τους πρώτους πτυχιούχους! 

Στην πρόταση που κατατέθηκε αρχικά από το ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ για το τμήμα μας(πριν γνωστοποιηθεί το σχέδιο "Αθηνά"), τα μέλη του Δ.Σ. φρόντισαν να μας θυσιάσουν στο βωμό των δικών τους μόνιμων καθηγητών που διδάσκουν σε τμήματα που δεν έχουν ούτε την υψηλή βάση εισαγωγής, ούτε το αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, ούτε το ενδιαφέρον των σπουδαστών όπως αυτό εκφράζεται από τον αριθμό των αποφοίτων και επέλεξαν στην πρόταση που έστειλαν στο Υπουργείο να κατακεραυνωθεί η Διαιτολογία. Σήμερα μετά από τόσους αγώνες να αναιρέσουμε την πρόταση αυτή του ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ και με την επιτυχία μας ως προς τη μη μετακίνηση του τμήματός μας μετά την γνωστοποίηση του σχεδίου «Αθηνά», ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ για να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Η ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ..!!!!!! Δεν ζητήσαμε ποτέ ειδική μεταχείριση». 

TEI Xαλκίδας

«Θα ήθελα να σας αναδείξω και το δικό μας πρόβλημα με το σχέδιο "Αθηνά". Στην Εύβοια υπάρχει το ΤΕΙ Χαλκίδας από το 1980, που είναι ένα από τα πιο μεγάλα ΤΕΙ της χώρας όσον αφορά στα τμήματά του και όσον αφορά τους σπουδαστές του.

Το ΤΕΙ Χαλκίδας έχει ιδιόκτητο κτήριο με εστία, εργαστήρια κ.λπ.. Η έδρα του είναι στη Χαλκίδα (Ψαχνά Ευβοίας) με περίπου 10.000 φοιτητές, ενώ έχει και ένα παράρτημα στη Θήβα με ένα νεοσύστατο τμήμα, Διοίκηση Συστημάτων Εφοδιασμού, με 200 σπουδαστές. Στο σχέδιο θέλουν να μεταφέρουν περίπου 8.000 φοιτητές (Λογιστική - Διοίκηση Επιχ/σεων - Ηλεκτρολογία ) - 5.000 φοιτητές (Λογιστική - Διοίκηση Επιχειρήσεων) στη Θήβα, όπου δεν υπάρχουν ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και υπάρχουν μόνο δύο αίθουσες, όπου με το ζόρι χωράνε οι ήδη 200 φοιτητές και φυσικά δεν υπάρχει εστία.

Οι υπόλοιποι 3.000 (Ηλεκτρολογία) θέλουν να πάνε στη Λαμία, όπου αυτήν τη στιγμή φοιτούν περίπου 1.000 ηλεκτρολόγοι με ποσοστό εισαγωγής 98% κάτω από τη βάση, αντίθετα με το ΤΕΙ Χαλκίδας, όπου είμαστε 2οι σε όλη την Ελλάδα σε ποσοστό επιτυχίας εισαχθέντων!

Το 80% των εισαχθέντων στο ΤΕΙ Χαλκίδας είναι από την Αθήνα και οι αντιδράσεις τους είναι τεράστιες, διότι τους αναγκάζουν να πάνε στο άλλο άκρο της Στερεάς Ελλάδας, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν σε τόσο μακρινή απόσταση και να κινδυνεύουν να χάσουν τις σπουδές τους, επειδή δεν μπορούν να τις συνεχίσουν εκεί.

Συνοπτικά, το "σχέδιό" τους είναι να αφανίσουν το ΤΕΙ Χαλκίδας, ενισχύοντας τη Θήβα, όπου δεν υπάρχουν ούτε υποδομές, παρά μόνο ένα τμήμα του ΤΕΙ Χαλκίδας και το ΤΕΙ Λαμίας, του οποίου το Τμήμα Ηλεκτρολογίας δεν συγκρίνεται εκπαιδευτικά με το δικό μας!

Επίσης, η Διοίκηση Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Χαλκίδας, βάσει του σχεδίου "Αθηνά", υποβαθμίζεται και τη μετονομάζουν Διοίκηση Συστημάτων Εφοδιασμού, που δεν έχουν καμία σχέση αυτά τα δύο αντικείμενα και το κάνουν μόνο στο ΤΕΙ Χαλκίδας, γιατί στο ΤΕΙ Αθηνών δεν το αγγίζουν καν και το μετονομάζουν Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οργανισμών και Συστημάτων!

Δηλαδή, σε όλη την Ελλάδα υποβαθμίζουν μόνο το πτυχίο του ΤΕΙ Χαλκίδας».

ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Τμήμα Οχημάτων

«Ο γιος μου είναι πρωτοετής φοιτητής στο ΤΕΙ Οχημάτων στη Θεσσαλονίκη, το οποίο είναι το μοναδικό τμήμα στην Ελλάδα και συγχωνεύεται με το ΤΕΙ Μηχανολογίας στις Σέρρες. Δεν υπήρχε εξαρχής οικονομική δυνατότητα να τον στείλουμε να σπουδάσει σε άλλη πόλη, γι' αυτό δήλωσε μόνο σχολές της Θεσσαλονίκης. Και τώρα στα καλά καθούμενα μας ανακοινώνουν ότι πρέπει να μετακομίσει! Με ρώτησε εμένα κανείς αν γίνεται να φύγει; Ε, λοιπόν, δεν γίνεται! ΣΤΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΟΝΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ! Η απελπισία μάς έχει κυριεύσει».

Άλλος φοιτητής του Τμήματος Οχημάτων καταγγέλλει:

«Καταργείται το μοναδικό στην Ελλάδα τμήμα ανώτατης εκπαίδευσης με αντικείμενο τα οχήματα, αγνοώντας τις ανάγκες της αγοράς που επί σειρά ετών καλύπτει με αποφοίτους του Τμήματος Οχημάτων, σημαντικές θέσεις στελεχών, όπως σε τεχνικές υπηρεσίες υπουργείων, αντιπροσωπείες οχημάτων, πραγματογνωμοσύνες, επιχειρήσεις ελέγχου και συντήρησης οχημάτων, φορτηγών, λεωφορείων και οχημάτων έργων, γεωργικών ελκυστήρων, μετρό, τρένων και πολλές άλλες συναφείς δραστηριότητες. Για ακατανόητους λόγους, το Τμήμα Οχημάτων καταργείται κατά παράβαση της αρχής της μοναδικότητας, ενόσω η αγορά εργασίας καταδεικνύει επί σειρά ετών ότι υφίσταται μία πολύ καλή και συνεχής απορροφητικότητα. Η μοναδικότητα του Τμήματος Οχημάτων αποτυπώνεται στο σχετικό ΦΕΚ 998Β/26-07-2006.

Οι εργαστηριακές υποδομές, αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, είναι εξειδικευμένες στην περιοχή της Τεχνολογίας Οχημάτων και δεν είναι δυνατόν να υποκατασταθούν από τις αντίστοιχες υποδομές
ενός Τμήματος Μηχανολογίας. Ενδεικτικά αναφέρονται:

• Εργαστήριο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ)
(το μοναδικό στην Ελλάδα)
• Αεροσήραγγα μελέτης Αεροδυναμικής Οχημάτων
(η μοναδική στην Ελλάδα σε Τ.Ε.Ι.)
• Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης με υδραυλική πέδη
(το μοναδικό στην Ελλάδα σε Τ.Ε.Ι.)
• Εργαστήριο Ηλεκτροτεχνίας/ Ηλεκτρονικής Οχημάτων
• Εργαστήριο Δυναμικής Οχημάτων
Πρέπει να σημειωθεί ότι πάρα πολλά μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών του Τμ. Οχημάτων είναι εξειδικευμένα και δεν διδάσκονται σε κανένα πανεπιστήμιο ή Τ.Ε.Ι. της χώρας.
Ενδεικτικά αναφέρονται:

• Αεροδυναμική Οχημάτων
• Οχήματα Ι
• Οχήματα ΙΙ
• Θεωρία Ελαστικών
• Οχήματα Βαρέος Τύπου
• Οχήματα Δομικών Έργων
• Δίτροχα Οχήματα
• Οχήματα Ανωμάλου Εδάφους
• Τεχνικός Έλεγχος Οχημάτων – ΚΤΕΟ
• Δυναμική Ατυχημάτων Πραγματογνωμοσύνες
• Ηλεκτροτεχνία Οχημάτων
• Ηλεκτρονικά Συστήματα Οχημάτων
• Δυναμική Οχημάτων
• Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά Οχήματα
• Υπερπληρωτές Οχημάτων
• Μηχατρονική.

Οι Φοιτητές του Τμ. Οχημάτων εισήχθησαν νομίμως έπειτα από επιτυχείς εξετάσεις στο πλαίσιο των πανελληνίων εξετάσεων, πολλοί έχοντάς το ως πρώτη ή αποκλειστική επιλογή.

Τα κίνητρα των Φοιτητών για την επιλογή τους αυτή ήταν:

• προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης
• προσωπική επιθυμία σπουδών στην ιδιαίτερη αυτή γνωστική περιοχή

Έχει η Πολιτεία το δικαίωμα:

• να στερήσει από τον φοιτητή τη δυνατότητα να σπουδάσει αυτό που ο ίδιος νόμιμα επέλεξε και επέτυχε;
• να τον εξαναγκάσει να μετακομίσει για να σπουδάσει κάτι διαφορετικό που ποτέ δεν επέλεξε και με εξοντωτικό κόστος για την οικογένειά του και τον ίδιο;

Ενδεικτικά, γονέας φοιτητή από το Ηράκλειο Κρήτης παραπονέθηκε εντονότατα ότι, αν ήθελε να σπουδάσει το παιδί του Μηχανολογία, θα αποφάσιζε να παραμείνει στην Κρήτη και να σπουδάσει στο αντίστοιχο Τμήμα Μηχανολογίας του Τ.Ε.Ι. Κρήτης και όχι στο Τ.Ε.Ι. Σερρών με πολλαπλάσια έξοδα.

Με ποια συγκεκριμένα ακαδημαϊκά και οικονομικά κριτήρια αποφασίστηκε η κατάργηση του Τμ. Οχημάτων; Εγγυώνται τα κριτήρια αυτά την ποιοτικά ανώτερη εκπαίδευση και την εξοικονόμηση πόρων;

Στο Τμ. Οχημάτων υπάρχουν σήμερα 1.027 ενεργοί φοιτητές, οι οποίοι πρέπει να μετακομίσουν. Επιπλέον, δεν πρέπει να παραβλεφθούν τα σημαντικά κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα που προκαλεί μια τέτοια μεταβολή στο προσωπικό του Τμήματος.

Συμπερασματικά, η κατάργηση του Τμήματος Οχημάτων του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης θα έχει μόνο αρνητικές συνέπειες τόσο για την κοινωνία όσο και για τους φοιτητές και τους καθηγητές.

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Το Τμήμα Μάρκετινγκ & Διοίκησης Λειτουργιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας μεταφέρεται, συγχωνεύεται και εξαφανίζεται από το ελληνικό ακαδημαϊκό χάρτη, εάν και:

■ Δεν υπάρχει άλλο παρόμοιο Τμήμα στην Βόρεια Ελλάδα μόνο ακόμη ένα στη Αθήνα (τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας).

■ Το γνωστικό αντικείμενο Μάρκετινγκ εξυπηρετεί όλες τις επιχειρήσεις της Βορείου Ελλάδος και όχι μόνο.

■ Λειτουργεί για 9 χρόνια περίπου.

■ Οι φοιτητές που εισάγονται στο Τμήμα έχουν βαθμολογία περίπου 13 έως 16.

■ Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές είναι περίπου 450 εκ των οποίων οι 350 περίπου είναι ενεργοί (εισάγονται περίπου 70 κάθε χρόνο).

■ Στο Τμήμα έχουν ήδη εκλεγεί 8 μόνιμοι καθηγητές.

■ Στο Τμήμα απασχολούνται 3 εργαζόμενοι.

■ Οι κτιριακές εγκαταστάσεις υπερκαλύπτουν τις ανάγκες του και μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη ένα Τμήμα (με κόστος αρχικής διαμόρφωσης 1,3 εκατομμύρια ευρώ και με πολυετή παραχώρηση χρήσης από το Δήμο Έδεσσας).

■ Το ετήσιο λειτουργικό κόστος (πλην μισθολογικού) δεν ξεπερνά τις 35.000 ευρώ.

■ Υπάρχουν άλλες πολύ μικρότερες πόλεις που διατηρούν ΑΕΙ / ΤΕΙ.

Παρ’ όλα αυτά:

■ Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας αποκτά 2 Τμήματα Παιδαγωγικά και 1 Εικαστικών Τεχνών με έδρα την Φλώρινα.

■ Το ΑΠΘ και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διατηρούν από 1 Τμήμα Μουσικής που είχαν το καθένα έως τώρα (εάν και βρίσκονται στην ίδια πόλη και τους χωρίζει μόνο ένας δρόμος).

■ Το ΑΠΘ διατηρεί 2 Τμήματα Γυμναστικής Ακαδημίας (Φυσικής Αγωγής) στην Θεσσαλονίκη και στις Σέρρες.

■ Το ΑΠΘ αποκτά 2 Τμήματα Μηχανικών με έδρα την Κοζάνη.

■ Στο ΑΠΘ, ΔΠΘ (Θράκη) και το ΕΚΠΑ (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) δημιουργείται η Νομική Σχολή μόνο με 1 Τμήμα το Τμήμα Νομικής.

■ Στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων δημιουργείται Σχολή με μόνο 1 Τμήμα Ιατρικής και άλλη μία Σχολή με μόνο 1 Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.

■ Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας δημιουργείται Σχολή με μόνο 1 Τμήμα Γυμναστικής Ακαδημίας (Φυσικής Αγωγής) όπως και στο ΕΚΠΑ (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών).

Καστοριά: Αντιδράσεις για το σχέδιο «Αθηνά»

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας με έδρα την Καστοριά και μη μετακίνηση του Τμήματος Πληροφορικής από την Καστοριά στα Γρεβενά θα διεκδικήσουν οι φορείς της Καστοριάς.

Αυτό αποφασίστηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο παράρτημα του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά. Στη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιούν οι φοιτητές την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου, στις 13.00, στο παράρτημα του ΤΕΙ στην Καστοριά, αναμένεται να αποφασίσουν για τον τρόπο αντίδρασής τους.

«Με βάση το νέο νομοσχέδιο "Αθηνά", πλήττεται και το ΤΕΙ Καστοριάς. Τα δύο τμήματα -Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας και Διεθνούς Εμπορίου- απορροφώνται από ένα νέο τμήμα που θα ονομάζεται Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οργανισμών και Συστημάτων, με βάση το οποίο χάνεται το γνωστικό αντικείμενο των δύο προαναφερθέντων τμημάτων. Το τρίτο Τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών μεταφέρεται στα Γρεβενά και μετονομάζεται σε Μηχανικών Υπολογιστών, κάτι που επίσης οδηγεί στον αφανισμό της ειδικότητας. 

Έχει δημιουργηθεί blog στο οποίο αναρτώνται οι απόψεις των φοιτητών και του ΤΕΙ Καστοριάς αλλά και άλλων σχολών ανά την Ελλάδα. Επίσης, υπάρχει και σελίδα στο facebook, μέσα από την οποία κινητοποιούνται φοιτητές και ενημερώνουν για τις δράσεις των σχολών τους. 

blog: http://sxedioathina.blogspot.gr/

facebook http://www.facebook.com/groups/437073586360719/?fref=ts

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων. 
Κάθε βοήθεια είναι πολύτιμη για όλους τους φοιτητές».

Mάλιστα, έχει δημιουργηθεί ένα blog στο οποίο οι φοιτητές εκφέρουν τις απόψεις, τους προβληματισμούς τους.

Για περισσότερα στο sxedioathina.blogspot.gr
Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013, 18:01


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου