Τρίτη, 17 Μαρτίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΕΚΑ... ΕΜΨΥΧΩΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ / TEN ANIMATED YEARS

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΚΑ... ΕΜΨΥΧΩΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ / TEN ANIMATED YEARS



Το 10ο Διεθνές Φεστιβάλ Animation Αθήνας (Athens ANIMFEST) θα πραγματοποιηθεί από 26 Μαρτίου έως 1η Απριλίου 2015 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στην Αλκυονίδα New Star Art Cinema και στο Ρομά-ντσο
.

Το φετινό επετειακό πρόγραμμα περιλαμβάνει Προβολές, Διαγωνισμούς, Αφιερώματα και Εικαστικές Δράσεις.



Η είσοδος στην Ταινιοθήκη είναι: 4 ευρώ ανά προβολή και 7 ευρώ οι 3 προβολές.
Η είσοδος στην Αλκυονίδα New Star Art Cinema είναι 5 ευρώ οι δύο προβολές.
Η είσοδος στο Ρομάντσο είναι δωρεάν.


1. Διαγωνισμοί Ταινιών

α. Μεγάλου μήκους ταινίες animation (6)
Στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (26.3. - 31.3.2015)
Ώρες Προβολών: 22:00 - 24:00

β. Μικρού μήκους ταινίες animation (87)
Στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (26.3. - 1.4.2015)
Ώρες Προβολών: 18:00 - 20:00 & 20:00 - 22:00

γ. Σπουδαστικές ταινίες animation (290)
Στον κινηματογράφο Αλκυονίς New Star Art Cinema (26.3. - 1.4.2015)
Ώρες Προβολών: 21:00 - 1:00

δ. Πειραματικές (experimental)
Στο ΡΟΜΑΝΤΣΟ (30.3., 31.3. και 1.4.2015)
Ώρες Προβολών: 20:00 - 24:00

ε. Ελληνικές ταινίες animation (19)
Στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (1.4.2015)
Ώρες Προβολής: 20:00-22:00

στ. Marathon Animation
Στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (26.3. - 1.4.2015)
Ώρες Προβολής: 18:00 - 24:00



2. Αφιερώματα

α. ΘΑΝΑΣΗΣ ΡΕΝΤΖΗΣ: Αφιέρωμα για τα 40 Χρόνια της ταινίας ΒΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ.
Με τη συνεργασία της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδος
Αλκυονίς New Star Art Cinema (29.3.2015)
Ώρες Προβολών: 22:00 - 24:00

Τιμητικό αφιέρωμα στον πρωτεργάτη πολλαπλών πρωτοποριακών εγχειρημάτων και έργων, τόσο στα πε-δία της καλλιτεχνικής πρακτικής, όσο και της θεωρητικής αναζήτησης, με έμφαση στις τεχνικές της animation και τη μίξη ετερογενών στοιχείων, δια των οποίων αναδύεται μια ολοκληρωμένη ars combinatoria.
Για την εξόχως πειραματική ταινία ΒΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ (που φέτος συμπληρώνονται 40 χρόνια από την κυκλοφο-ρία της) θα μιλήσουν ο Θεωρητικός Τέχνης, Κωνσταντίνος Βασιλείου, και ο ίδιος ο σκηνοθέτης που θα μας θυμίσει χαρακτηριστικές στιγμές από την ιδιότυπη κατασκευή της ταινίας.

- Την ίδια μέρα θα προβληθεί και η ταινία του «Ηλεκτρικός Άγγελος»



β. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΑΠΠΑΣ
Στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (1.4.2015)
Ώρες προβολών 22:00 - 24:00

Τιμητικό αφιέρωμα στον Έλληνα animator, σεναριογράφο και παραγωγό με τη διεθνή καριέρα. Θα προ-βληθεί το -μέχρι στιγμής- έργο του, που υλοποιήθηκε στην Ελλάδα, ενώ ο ίδιος θα αναφερθεί στην ατομι-κή και συλλογική πορεία του στον χώρο της τέχνης των κινούμενων σχεδίων.

Οι ταινίες: 75’
1. «Το Ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα Αστέρι»
2. «Το Αγόρι και το Δένδρο»
3. «Η Πηγή της Νιότης»



γ. 70 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ
Στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (1.4.2015)
Ώρες εκδήλωσης: 18:00 - 20:00

Με αφορμή τη συμπλήρωση φέτος 70 χρόνων από την πρώτη ελληνική, μικρού μήκους ταινία κινούμενων σχεδίων «Ο Ντούτσε Αφηγείται» του Σταμάτη Πολενάκη (1945), ο Άγγελος Ρούβας, σκηνοθέτης και ερευ-νητής, θα αναφερθεί στην ιστορία του ελληνικού animation και θα παρουσιάσει το web portal GREEK AN-IMATION.
Ο Λέανδρος Πολενάκης θα αναφερθεί στον πατέρα του.


δ. ΠΟΛΩΝΙΚΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ (95’)
Με τη συνεργασία της Πρεσβείας της Πολωνικής Δημοκρατίας στην Αθήνα.
Στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (1.4.2015)
Ώρες Προβολών: 18:00-20:00

Η παρούσα ανθολογία Πολωνικών ταινιών κινούμενων σχεδίων «! Ο PLA - Πέρα από τα Σύνορα», είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα, που περιλαμβάνει τους νικητές του Πολωνικού Φεστιβάλ Animation O PLA! 2014.
Ο συγκεκριμένος πολιτιστικός θεσμός είναι πλήρως ανεξάρτητος, και η δεύτερη δράση του πραγματοποι-ήθηκε σε 44 πόλεις της Πολωνίας, από τον Μάρτιο έως τον Ιουνίου 2014, όπου κριτής των ταινιών ήταν αποκλειστικά και μόνο το ίδιο το κοινό!



4. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ “ANIMA MUNDI”
Στο ΡΟΜΑΝΤΣΟ (28, 29, 30, 31.3. και 1.4.2015)
Ώρες Λειτουργίας: 10:00 - 24:00

Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες:
- Γιώργος Αλεξανδρίδης
- Κωνσταντίνος Παπαμιχαλόπουλος
- Ορέστης Συμβουλίδης
- Δημήτρης Χρήστου


Οι Χώροι διεξαγωγής των εκδηλώσεων του 10ου Διεθνούς Φεστιβάλ Animation Αθήνας

- ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ιερά Οδός 48, Κεραμεικός (ΜΕΤΡΟ Κεραμεικός) Τηλ.: 210 36 12 046

- ΑΛΚΥΟΝΙΣ NEW STAR ART CINEMA
Ιουλιανού 42-46, Πλ. Βικτωρίας (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια) Τηλ.: 2108220008

- ΡΟΜΑΝΤΣΟ Αναξαγόρα 3-5, Ομόνοια, Τηλ. 216 700 3325, http://www.romantso.gr




ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ
01. 16-32 by Natasa Kirla, 4’ 49’’, 2014, Greece
02. 11 by Lenna Stamatopoulou, 3’ 30’’, 2014, Greece
03. A PORTRAIT by Aristotelis Maragkos, 2’ 13’’, 2014, Greece
04. ALOSIS by George Cherouvim, 2’ 45’’, 2014, Greece
05. BUTLER’S CHOISE, by Pantelis Paradisis, 4’ 29’’, 2014, Greece
06. IN THE DUNGEONS ep.5 – SKF, by Vaggelis Karadimas, 2’ 32’’, 2014, Greece
07. LONELY BALL, by George Varanos, 54’’, 2014, Greece
08. LOVE SPELL, by Pinelopi Kokkali, 3’ 53’’, 2014, Greece
09. PAPER AND CRAYONS by Pinelopi Kokkali, 4’ 26’’, 2014, Greece
10. pSOFA by Ioannis Theodoulou, 1’, 2013, Greece
11. SEED by Margarita Simopoulou 8’, 2013, Greece
12. SPIRIDOULA by Anastasios Visvardis, 4’ 23’’, 2014, Greece
13. TSUNAMI IN ANCIENT POTIDEA, by Lefteris Anastasovitis, 8’ 30’’, 2014, Greece
14. THE BATTLE OF P by Babis Venetopoulos, Yannis Vogiatzopoulos, 12’ 34’’, 2014, Greece
15. MY STUFFED GRANNY, Effie Pappa, 10’, 2014, UK/Greeece
16. PANIC ATTACK IN A CINEMA, Christina Sarli, 7’ 54’’, 2014, Greece/Germany
17. SCHEMETA, Dimitris Simou, 4’ 36’’, 2014, UK/Greece
18. ART IS SCIENCE by Nikolaos Manitaris, 1’ 23’’, 2014, Greece
19. ICHOGRAPHS by Yannis Kranidiotis, 11’ 35’’, 2014, Greece



ΟΙ ΔΥΟ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΡΕΝΤΖΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ

α. ΒΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ, 97’, Χρώμα, Ultra Panavision
Ελλάδα 1975
Σκηνοθεσία: Θανάσης Ρεντζής
Σενάριο: Θανάσης Ρεντζής (Βασισμένο στο ομώνυμο εικονο-μυθογράφημα του Chumy Chumez)
Δ/ντής Φωτογραφίας: Χρήστος Μάγκος
Μοντάζ: Θανάσης Ρεντζής
Ηχολήπτης: Δημήτρης Λαζαρίδης
Μουσική Σύνθεση: Σταμάτης Σπανουδάκης
Εικονοληψία ϗ Ειδικά Εφφέ: Άγγελος Χατζηανδρέου
Οπερατέρ: Άγγελος Χατζηανδρέου
Αφηγητής: Γιώργος Κυρίτσης
Παραγωγή: FILMOGRAM - Θανάσης Ρεντζής ϗ Χρήστος Μάγκος
Γλώσσα: Ελληνική
Είδος: Μεγάλου μήκους, Πειραματική

Βραβεία ϗ Διακρίσεις:
Γ΄ Βραβείο Καλύτερης Ταινίας, 16ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1975,
καθώς και Βραβείο Κοινού.

Η ΒΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ είναι ένα φιλμ μεταξύ της Animation και του Expanded Cinema. Πρόκειται για μια κατεξο-χήν πειραματική ταινία, βασισμένη στα κολλάζ από γκραβούρες του Chumy Chumez. Ειδική επεξεργασία έχει γίνει στο χρώμα, και η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε εισάγεται για πρώτη φορά στον κινηματογρά-φο, με παράλληλη χρήση ενός κάδρου ευρείας οθόνης, με διαστάσεις: 2.76:1 (Ultra Panavision).
Η ταινία, αυτή καθ’ εαυτή, έχει τη μορφή μιας προβολής Λαμπασκοπίου (ενός είδους προβολέα επιζω-γραφισμένων ενύαλων διαφανειών του 19ου αιώνα (Magic Lantern), μέσω της οποίας (προβολής) ανα-συστήνεται μια εξομολόγηση (κοσμικο-αστική) του ιστορικού και μυθικού υποκειμένου της εποχής και του κόσμου στον οποίο αναφέρεται.
Ο Homo Universalis καθίσταται βαθμηδόν Homo Industrialis και στην ολοκλήρωση της πολιτισμικής του πρόβασης αναδιαρθρώνει τους κλασικούς μύθους (σε αστικούς) και τους εντάσσει στο νέο ιστορικό πλαίσιο, το οποίο με τη σειρά του, τούς αναπαράγει και τους διαφοροποιεί.
Οι μύθοι της ταινίας, έτσι όπως είναι συναρθρωμένοι (και επιχαρακτηρισμένοι), συγκροτούν ένα συνεχές πολύπτυχο σε μορφή ξεδιπλούμενου υπερκειμένου, μέσα απ’ το οποίο αναδύεται το «πολιτιστικό υποσυ-νείδητο» του χαμένου πια αστικού κόσμου. Δεν είναι πλέον παρά φθορισμοί απολιθωμάτων και με τη φευ-γαλέα λάμψη τους αφήνουν μια αίσθηση του κόσμου απ’ τον οποίο προήλθαν, έναν κόσμο που είχε το βλέμμα του —μέσα απ’ το παρελθόν— στραμμένο στο μέλλον, και που βίωνε την κάθε στιγμή (μέσα απ’ την επανάληψη) σαν ανεπανάληπτη και αίτιο για την επομένη.
Η ιδέα ενός μέλλοντος διαφορετικού (με πολλές έννοιες) απ’ το παρόν, ήταν η πλέον δεσπόζουσα, γι’ αυτό δόθηκε μεγάλη σημασία στα μέσα μετασχηματισμού (δηλαδή στην τεχνική) που τελικά αντικατέστησε, ή ταυτίστηκε με την ίδια την έννοια της μοίρας.
Κάτω από τα επίκτητα πολιτιστικά χαρακτηριστικά υπάρχει πάντα ένα υποσύνειδο στρώμα, από κατακά-θια περασμένης κουλτούρας, μυθολογίες και δοξασίες τις οποίες διατηρεί αναλλοίωτες.
Πρόκειται για ένα πρωτογενώς μοντερνιστικό και εν ταυτώ μεταμοντερνιστικό εγχείρημα, καθώς η οπτική του παρόντος γίνεται το όχημα για την επιβίωση της μνήμης του παρελθόντος. Η ταινία ονομάζεται ΒΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ (κατά διαστολή και σύζευξη), διότι αφορά τόσο στον ΒΙΟ (τρόπο ζωής) όσο και στη ΓΡΑΦΗ (τρόπο αναπαράστασης) του κόσμου στον οποίο αναφέρεται.


β. ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ, 90’ - Χρώμα Μ/Α, κάδρο 1.66:1
Ελλάδα 1981
Σκηνοθεσία: Θανάσης Ρεντζής
Σενάριο: Θανάσης Ρεντζής
Διευθυντής Φωτογραφίας: Πολυδεύκης Κυρλίδης
Μοντάζ: Θανάσης Ρεντζής
Μουσική: Δημήτρης Λέκκας ϗ Δημήτρης Παπαδημητρίου
(Δίσκος Μουσικής: CBS [Vinyl LP], αρ. 70217).
Ηθοποιοί: Φαίδων Γεωργίτσης, Μαρίλη Τσοπανέλλη, Φίλιππος Σοφιανός, Σοφία Ρούμπου, Γιώργος Κοτα-νίδης, Μαριτίνα Πάσσαρη, Γιάννης Καλατζόπουλος, Γεωργία Ζώη, Γκέλυ Τριάντη, Ρενέ Στριμινέα, Αμαλία Βουτσινά, Χρύσα Στυλιαρά, Εύη Βασιλειάδη, Μπάμπης Τσικληρόπουλος, Joe "Flash" Riley
Παραγωγή: Θανάσης Ρεντζής ϗ Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου
Είδος: Μεγάλου μήκους, Πειραματική

Βραβεία ϗ Διακρίσεις:
Ειδική διάκριση για τον πειραματικό χαρακτήρα του έργου, 22ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονί-κης 1981
καθώς και Βραβείο Μουσικής: Δημήτρης Λέκκας, Δημήτρης Παπαδημητρίου

Κατ' εξοχήν πειραματική ταινία, η οποία γίνεται χρήση μεγάλης ποικιλίας οπτικοακουστικών τεχνικών και μεθόδων, με στόχο την ανάπτυξη της πολυμορφίας του ερωτισμού, έτσι όπως μορφοποιήθηκε στην ευρύ-τερη περιοχή της ευρωμεσογειακής ζώνης, τον 20ό αιώνα.
Πρόκειται για ένα πολυεστιακό αμάλγαμα που με συνδυαστικές μεθόδους (κυρίως animation και live action) πραγματώνει, μέσω μιας πολύτροπης σύνθεσης, το ιδεώδες μιας ars combinatoria.
Η δομή της ταινίας είναι εξόχως χαλαρή, καθώς δεν υπάρχει ούτε κέντρο βάρους, ούτε άξονας σύγκλι-σης, και τούτο συντελεί τα μέγιστα στην αίσθηση ενός ανοιχτού και δυνητικά επεκτεινομένου έργου με κυρίαρχο το ρυθμικό στοιχείο.


γ. Βιογραφικό του Θανάση Ρεντζή
Γεννήθηκε το 1947 στο Αίγιον Αχαΐας και ξεκίνησε τον πρώτο κύκλο σπουδών του σε ηλικία 16 ετών, τον οποίο και ολοκλήρωσε στα 19. Σπούδασε Σκηνοθεσία στην Αθήνα (Ανωτάτη Σχολή Θεάτρου – Κινηματο-γράφου Αθηνών, που διηύθυναν η Ειρήνη Καλκάνη και ο Κώστας Φωτεινός). Παράλληλα εργάσθηκε στο Διεθνές Βιβλιοπωλείο Παντελίδη.
Το 1968, με τους: Φ. Καραμήτσο, Στ. Πουλάκη και Θ. Καστανιώτη συστήνουν μια ομάδα διεπιστημονικής μελέτης και έρευνας
όπου και ασχολούνται με τα Μαθηματικά, την Κυβερνητική, τα Νέα Μέσα Επικοινωνίας και κυρίως τον Κινηματογράφο.
Τον χειμώνα του 1970 ιδρύει με τον Δημήτρη Σπέντζο, το Κέντρο Πειραματικού Κινηματογράφου, που λειτούργησε για μια τριετία.
Το 1973 κάνει την πρώτη του ταινία με τον Ν. Ζερβό, το ΜΑΥΡΟ-ΑΣΠΡΟ.
Το 1974 ιδρύει με τον Θ. Καστανιώτη το περιοδικό ΦΙΛΜ [Περιοδική Έκδοση Ανάλυσης και Θεώρησης του Κινηματογράφου],
με σκοπό τη θεωρητική σπουδή της 7ης Τέχνης και με έμφαση στις Πρωτοπορίες και τον Πειραματισμό, το οποίο και διηύθυνε ως 1986, δημοσιεύοντας πάνω από 6.000 σελίδες θεωρητικών κειμένων.
Το 1975 κάνει τη δεύτερη ταινία, τη ΒΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ, με την οποία παίρνει το Γ΄ Βραβείο στο Φεστιβάλ Ελλη-νικού Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης και διακρίνεται στα Διεθνή Φεστιβάλ της Μπολώνια και του Ρότερνταμ, για τον ιδιάζοντα και απότολμο πειραματισμό του. Την ίδια χρονιά εκδίδεται και το σενάριο της ταινίας ΒΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ (Εκδόσεις Εξάντας).
Διετέλεσε τακτικός ομιλητής και πρωτεργάτης για θέματα Κινηματογράφου και Νέων Τεχνολογιών στο Θεατρικό Τμήμα του
Πανεπιστημίου Αθηνών ’75 -’80.
Το 1977 κάνει το FICTION για την Expo Arte στο Μπάρι και από τις Εκδόσεις Καστανιώτη κυκλοφορεί το τομίδιο με τη μελέτη
“Οι Πρωτοπορίες στον Κινηματογράφο”.
Την ίδια χρονιά τίθεται επικεφαλής της αντίδρασης των Ελλήνων Κινηματογραφιστών, κατά της τότε κυ-βερνητικής πολιτικής
και αναλαμβάνει την διοργάνωση του καλούμενου “Αντιφεστιβάλ”.
Στη συνέχεια ασχολείται συστηματικά με τον συνδικαλισμό (μέχρι και το 1982) και διετέλεσε διαδοχικά Γραμματέας και Πρόεδρος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών, καθώς και μέλος του τριμελούς Προε-δρείου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Δημιουργών
Οπτικοακουστικών Έργων [F.E.R.A.].
Το 1978 συνεργάζεται, ως προς το κινηματογραφικό σκέλος και τους φωτισμούς, με τον Ιάνη Ξενάκη στο “Πολύτοπο Μυκηνών”.
Το 1979 κάνει το CORPUS και διακρίνεται για τον πολλαπλά καινοτομικό χαρακτήρα του έργου του, στη Θεσσαλονίκη, τη Βάρνα και τη Βερόνα.
Βασικός ομιλητής και για θέματα Κινηματογράφου και Νέων Μέσων των Ελεύθερων Ανοικτών Πανεπιστη-μίων (από το 1981
έως το 1986).
Το 1980 κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Καστανιώτη το βιβλίο της ταινίας CORPUS και ο ίδιος αρχίζει στο Παρίσι (Ecole des
Hautes Etudes en Sciences Cociales) διατριβή με θέμα Morphologie et Semiologie au Cinema και επό-πτη τον Christian Metz, η οποία όμως δεν ολοκληρώθηκε.
Το 1981 κάνει τον ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΓΓΕΛΟ και τιμάται στη Θεσσαλονίκη με ειδική διάκριση για τον πειραματι-κό χαρακτήρα του
έργου του και ταυτόχρονα παίρνει το βραβείο καλύτερης μουσικής.
Την επόμενη χρονιά κυκλοφορεί απ’ τις Εκδόσεις Πύλη το ανθολόγιο με θεωρητικά κείμενα και τίτλο: Κι-νηματογράφος: Πρακτική και Ιδεολογία.
Κατά τη διετία 1986–’87 κάνει μια σειρά εξ εννέα ντοκιμαντέρ για την τηλεόραση (ΕΤ 1), με τίτλο: Η Ελλη-νική Τυπογραφία.
Ακολουθούν τα αυτοτελή ΦΑΓΚΟΤΟ (στη σειρά: Έλληνες Μουσικοί Εκτελεστές –ΕΤ 1), και Ν. Σταυρίδης, και Δ. Διαμαντίδου
(στη σειρά: Πρόσωπα Θεάτρου –ΕΤ 1).
Το 1986 αναλαμβάνει τη διεύθυνση καθώς και την αναδιοργάνωση του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματο-γράφου της Θεσσαλονίκης και μετά από δύο χρόνια παραιτείται λόγω ουσιαστικών διαφωνιών με τους συνδικαλιστικούς φορείς του Κινηματογραφικού χώρου.
Στη συνέχεια τοποθετείται διευθυντής του Τομέα Ψυχαγωγίας της ΕΤ 1, απ’ όπου και απεχώρησε το 1990.
Την επόμενη διετία (1991-'92) διευθύνει την έρευνα του καινοτομικύ Οπτικο-ακουστικού Προγράμματος Lexicorama, για τη
διεθνή Προβολή και Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας (σε συνεργασία με το Α.Π.Θ., Καθηγητής Γ. Καζά-ζης).
Το 1992 κάνει το μουσικό ντοκυμανταίρ “The Athenian Fusion” για το ARTE.
Σχεδιασμός και Σκηνοθετική Επιμέλεια του τετράωρου Προγράμματος Πολλαπλών Μέσων “Η Εκανταετη-ρίδα των Ολυμπιακών Αγώνων 1896-1996”. Οργάνωση: Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων [Παναθηναϊκό Στάδιο 06.04.1996]. Τηλεοπτική Μετάδοση: Ε.Ρ.Τ. / EUROVISION.
Από το 1997 ως το ’98, συνεργάζεται με το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο και το Κέντρο Νεοελληνικών Ερευνών του Ε. Ι. Ε.,
στο ερευνητικό πρόγραμμα “Καταγραφή και Αποτίμηση του ιστορικού βιομηχανικού εξοπλισμού της Ελ-λάδος” και δημιουργεί το ντοκιμαντέρ με τίτλο: ΣΙΩΠΗΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ.
Από το 1999 έως 2003 διευθύνει το Πρόγραμμα “Ο Πολιτισμός της Εληάς” [Ελληνο-ιταλική συνεργασία στο πλαίσιο INTERREG II]: Ντοκυμανταίρ, Έκθεση Ψηφιακών Εκόνων και Μνημειακή Έκδοση δίγλωσσου Portfoglio με 63 φωτολιθογραφίες (σε 300 αντίτυπα) και τίτλο “Ελαίας Εικάσματα”. Έκδοση: Crocetti (Milano) και Καστανιώτης (Αθήνα).
Το ντοκυμανταίρ με τίτλο “Ωδή στην Εληά” δεν έχει ολοκληρωθεί εισέτι.
Ακολούθως συμμετέχει στην Επιστημονική Επιτροπή του Προγράμματος του Διεθνούς Συνεδρίου “Η Τρα-
γωδία Τότε και Τώρα, Από τον Αριστοτέλη στην 3η Χιλιετία” και δημιουργεί το εικαστικό αφιέρωμα με 58 φωτο-λιθογραφίες (σε 120 αντίτυπα) και τίτλο “Ορώμενα, Τιμή στον Αριστοτέλη”. Έκδοση: Εθνικό & Κα-ποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εκδόσεις Καστανιώτης.
Το 2004 κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Διάττων το Συλλεκτικό Folio δώδεκα χαρακτικών (σε 100 αντίτυπα) με τίτλο “Το φιλί
της Κλεοπάτρας”.
Έχει δημοσιεύσει πληθώρα άρθρων, κειμένων, μελετών, καθώς και σειρά ραδιοφωνικών εκπoμπών (ΕΡΑ 2), συνεργαζόμενος τακτικά, ή έκτακτα με πολλές αθηναϊκές εφημερίδες, περιοδικά, εγκυκλοπαίδειες και ειδικά αφιερώματα.
Έχει συμμετάσχει σε πλήθος Κινηματογραφικά Φεστιβάλ, Πανοράματα, Ειδικά και Προσωπικά Αφιερώ-ματα, καθώς και σε Συ-
νέδρια και Σεμινάρια κι έχει δώσει πλήθος διαλέξεων για το έργο του και τα Οπτικοακουστικά Μέσα γενι-κότερα.
Έχει τιμηθεί με αρκετά βραβεία και διακρίσεις, για τον κατ’ εξοχήν καινοτομικό και πειραματικό χαρα-κτήρα του έργου του κι
έχουν γραφεί επ’ αυτού ευάριθμα άρθρα, κριτικές, κείμενα καθώς και μελέτες, στην Ελλάδα και το εξω-τερικό.
Από δεκαπενταετίας διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών “Ψη-φιακές Μορφές Τέχνης”
το μάθημα της Αισθητικής του Κινηματογράφου και των Νέων Μέσων.
* Βασικά βιβλιογραφικά βοηθήματα:
“Thanassis Rentzis, L'Electrico Universo Della Sperimentazione”, a cura di Vincenzo Camerino, Capone Editore, Lecce-Cavallino,1992.
“Η Αισθητική Ανθρωπολογία στον Κινηματογράφο του Θανάση Ρεντζή”, Ηρακλής Δ. Λογοθέτης, - Έκδοση: 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου, Αθήνα, 2013.


δ. Σύντομο βιογραφικό του Κωνσταντίνου Βασιλείου (θα μιλήσει για το έργο του Θ. Ρεντζή)
Ο Κωνσταντίνος Βασιλείου σπούδασε Ιστορία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και απέκτησε το διδακτορικό του δίπλωμα από το τμήμα Αισθητικής και Επιστημών της Τέχνης του Πανεπιστημίου Paris 1 Pantheon-Sorbonne.
Ερευνά θέματα πολιτισμικής θεωρίας και μελέτες του έχουν δημοσιευτεί στα γαλλικά και στα αγγλικά.
Από τον Φεβρουάριο του 2012 διδάσκει θεωρία τέχνης στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΠΜΣ "Ψη-φιακές Μορφές Τέχνης") και στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Κρήτης.


ε. Βιογραφικό Παναγιώτη Ράππα
Ο Παναγιώτης Ράππας είναι σκηνοθέτης, σεναριογράφος και animator.
Γεννήθηκε στην Υδρα. Σπούδασε ζωγραφική, χαρακτική και κινούμενο σχέδιο στην Γερμανία.
Το 1985 άρχισε να ασχολείται επαγγελματικά με το κινούμενο σχέδιο και μέχρι το 1989 δουλεύει σε διά-φορες ταινίες κινουμένων σχεδίων για τον κινηματογράφο, στο Βερολίνο και το Μόναχο, αποκτώντας ε-μπειρία σε όλα τα στάδια της παραγωγής. Το 1989 όταν ο Στίβεν Σπίλμπεργκ άνοιξε το στούντιο παραγω-γής κινουμένων σχεδίων Amblin στο Λονδίνο, ήταν ένας από τους πρώτους που κλίθηκαν να το επανδρώ-σουν.
Παίρνει μέρος στις παραγωγές του στούντιο ενώ παράλληλα εργάζεται σαν ανεξάρτητος σκηνοθέτης και animator σε διάφορα διαφημιστικά spot και τηλεοπτικές σειρές στο West End του Λονδίνου.
Το 1995 ιδρύει στο Λονδίνο την εταιρία παραγωγής Stardust PIictures στην οποία εργάζεται σαν παρα-γωγός και creative director μέχρι το 1998.
Το 1998 αναλαμβάνει την παραγωγή μέρους της ταινίας «1001 Nights» για λογαριασμό της Φιλαρμονι-κής του Λος Άντζελες. Το 1999 συμμετέχει στην ταινία μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων «The Periwig Maker» που ήταν υποψήφια για Oscar και Bafta.
Το 1999 συν-ιδρύει την εταιρία παραγωγής Time Lapse Pictures στο Λος Άντζελες.
Παράλληλα εργάζεται σαν σκηνοθέτης και Layout Supervisor στις ταινίες «Rugrats the Movie» και «Rugrats in Paris», παραγωγής Paramount/ Nickelodeon.
Το 2000 δημιουργείται η εταιρία παραγωγής Time Lapse Pictures Hellas S.A., με έδρα την Αθήνα, της οποίας παραμένει πρόεδρος και Creative Director μέχρι το 2009.
Η εταιρεία είχε στενή συνεργασία με την ομώνυμη της στο Λος Άντζελες και ανέλαβαν την εκτέλεση πολ-λών ταινιών κινουμένων σχεδίων για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
Συνεχίζει μέχρι σήμερα σαν ανεξάρτητος παραγωγός και σκηνοθέτης να δουλεύει πάνω σε διάφορες πα-ραγωγές κινουμένων σχεδίων για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση και το διαδίκτυο.
Οι ταινίες του έχουν αποσπάσει πολλά βραβεία σε διάφορα διεθνή φεστιβάλ που συμμετείχαν και στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έχει επίσης ασχοληθεί με τον σχεδιασμό σκηνικών για το Θέατρο, την εικονογράφηση βιβλίων για παιδιά και έχει διδάξει σε σεμινάρια με αντικείμενο την παραγωγή ταινιών κινουμένων σχεδίων.
Έχει επίσης συμμετάσχει στην κριτική επιτροπή πολλών φεστιβάλ στο εξωτερικό. Είναι ισόβιο μέλος της Ακαδημίας τεχνών και επιστημών του κινηματογράφου (A.M.P.A.S) των ΗΠΑ.
Φιλμογραφία
* 2004-11 «Η Πηγή της Νιότης» [TLP / Greek Film Center Producer, Scriptwriter and Director]
* 2008-9 «Ένα Δέντρο μια φορά» [Time Lapse Pictures / ERT SA (in production) Producer and Director]
* 2007-8 «Το νόημα της Ζωής» [Time Lapse Pictures / ERT SA, Producer]
* 2006-7 «Το Ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα Αστεράκι» [Time Lapse Pictures / ERT SA, Producer and Director]
* 2003 «Jester Till» [MUNICH ANIMATION/Time Lapse Pictures as subcontracted studio, Animator]
* 2002-3 «Rugrats the Crossover» [PARAMOUNT, Sequence Director, Layout Supervisor and Studio Producer for Time Lapse Pictures as subcontracted studio]
* 2001-02 «El Sid» [FILMAX/ Time Lapse Pictures as subcontracted studio, Animator]
* 2001 «Eight Crazy Nights» [COLUMBIA/ Time Lapse Pictures as subcontracted studio, Animator]
* 1999-00 «The Periwig Maker» [IDEAL STANDARD, Sequence Director and Layout Supervisor]
* 1999-00 «Rugrats in Paris» [PARAMOUNT, Sequence Director and Layout Supervisor]
* 1998-99 «Blaubear»


Βιογραφικό Ορέστη Συμβουλίδη

Ο Ορέστης Συμβουλίδης είναι απόφοιτος του Tομέα Zωγραφικής (βαθμός πτυχίου 29/30) και Xαρακτι-κής (δεύτερο πτυχίο) της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών Αθήνας.
Με τη γλυπτική ασχολείται από την αρχή των σπουδών του και τα τελευταία 17 χρόνια.
Επιθυμώντας απόδοση πιο ρεαλιστική από αυτή που του επέτρεπε ο φυσικός άργιλος, άρχισε να πειρα-ματίζεται με διάφορα υλικά, μέχρι που κατέληξε στον πολυμερή πηλό ως το καταλληλότερο μέσο για την καλλιτεχνική έκφραση που επιθυμούσε.
Γρήγορα συνειδητοποίησε ότι για να είναι πειστικό ένα σώμα, πρέπει να στηρίζεται σε μια σωστή ανατομι-κή δομή και έτσι αφιέρωσε την τελευταία δεκαετία της ζωής του μελετώντας καλλιτεχνική ανατομία.
Σχεδιάζοντας και αναπαριστώντας γλυπτικά το γυμνό μοντέλο, φωτογραφίζοντας και προσπαθώντας να βρει τα κοινά χαρακτηριστικά μέσα από τις ατομικές διαφοροποιήσεις, μελέτησε διεξοδικά την ανθρώπι-νη μορφή από τη φύση.
Ταυτόχρονα στήριξε αυτές τις εμπειρικές γνώσεις σε ένα πλούσιο θεωρητικό υπόβαθρο, μελετώντας βι-βλία καλλιτεχνικής και ιατρικής ανατομίας, ιατρικά ανατομικά βοηθήματα αλλά και τρισδιάστατα ψηφια-κά μοντέλα, αναπαράγοντάς τα σε προγράμματα τρισδιάστατης απεικόνισης (Zbrush, Maya).
Η ψηφιακή δημιουργία είναι ένα τεράστιο πεδίο εικαστικής έρευνας με προεκτάσεις σε εφαρμογές και νέα τεχνολογία.
Η συνεργασία με την εταιρία «Μuseotechniki» και «Άρκτος» είναι συνέπεια αυτής του της έρευνας.
Ψηφιακή και κλασική γλυπτική είναι εφόδια που συνδέονται απόλυτα.

Eκθέσεις στις οποίες έχει πάρει μέρος:
2005 «Νέοι καλλιτέχνες», ομαδική έκθεση στη Γκαλερί Μήλο
2007 Πρώτο βραβείο διαγωνισμού εικαστικών της AΣΚΤ, σε συνεργασία με την εταιρεία Nestle, Πολυχώ-ρος Αθηναΐς
2007 «Εικόνα-χώρος-δράση», ομαδική έκθεση του ΕΕΤΕ στο Γκάζι
2007 «Icon», Γκαλερί Τεχνοχώρος
2008 «Fizz to meet you, Γκαλερί Fizz
2010 «BATTLEFIELD», Γκαλερί TAF
2010 «Coming Soon», Γκαλερί Fizz
2011 «Art for more», Γκαλερί HUB
2011 «A Projects», Γκαλερί TAF
2011 «Προσωπογραφίες», Γκαλερί Έρση
2011 «sExarsi», Γκαλερί Buzz
2011 «Οι ζωγράφοι ζωγραφίζουν το όνειρο», Γκαλερί Έρση
2012 «Υπερκαινοφανής-Supernova», Γκαλερί TAF
2012 «Η γραμμή της χαρακτικής ενώνει Αθήνα - Φλωρεντία», Γκαλερί Il Bisonte (Φλωρεντία) και Γκαλερί Τεχνοχώρος (Αθήνα)
2012 «100 χρόνια μετά την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης», Διαγωνισμός που συνδιοργανώθηκε από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας
2013 «Art Athina» International Contemporary Art Fair of Athens
2013 «Reculture» 2ο Διεθνές Φεστιβάλ Εικαστικών Πάτρας
2014 «Ούρλιαξε τώρα όσο ακόμα ανασαίνεις», Γκαλερί Άλφα Δέλτα
2014 «Art Athina» International Contemporary Art Fair of Athens

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Ως εικαστικός συνεργάζεται με τη Γκαλερί Άλφα Δέλτα και τη Γκαλερί Έκφραση
Έχει εργαστεί ως γλυπτής στην Εθνική Λυρική Σκηνή
Εργάστηκε ως illustrator στον χώρο της διαφήμισης σε συνεργασία με την εταιρία DDB.
Συνεργάστηκε με την Αnemon Production στη διεθνή παραγωγή του ντοκιμαντέρ «Ο Μηχανισμός των Α-ντικυθήρων».
Έχει συνεργαστεί ως illustrator - animator με την εταιρία «Λυχνία» για τη δημιουργία video clip και animations μικρού μήκους, εντύπων και εξωφύλλων.
Συνεργάζεται με την εταιρία «Μουσειοτεχνική» για τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων - computer graphics - ψηφιακού υλικού.
Εργάζεται στην εταιρία «Arktos» ως υπεύθυνος για τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων -τρισδιάστατων γραφικών (Ψηφιακό περιβάλλον). Μέσα στις αρμοδιότητες του είναι η δημιουργία ψη-φιακού υλικού ικανού να εκτυπωθεί τρισδιάστατα ή να σκαλιστεί από ρομποτικό KUKA που έχει στη διά-θεσή της η συγκριμένη εταιρία.
Γενικότερα εργάζεται ως δημιουργός τρισδιάστατων ή δισδιάστατων γραφικών ικανά να καλύψουν ανά-γκες σε animations και videogames.
Τα 3D μοντέλα και η ψηφιακή γλυπτική είναι πεδία με τα οποία έχει ασχοληθεί εκτενώς.

Προγράμματα: Maya, Zbrush, 3ds max, Topogun, UVlayout, Photoshop, Corel painter, Blender Premier.

Πρόγραμμα του προτεινόμενου σεμιναρίου «Creature and Character Design»
Βασικές τεχνικές σε πλαστελίνη, πολυμερικό πηλό και ψηφιακά στο Ζbrush.
Επίσης καλλιτεχνική ανατομία, στήσιμο φιγούρας και κεφαλιού ψηφιακά (Ζbrush) και σε πλαστελίνη αντί-στοιχα.


Βιογραφικό Σημείωμα
Χρήστου Όνομα: Δημήτριος
2014-2015: Mad Math, ολοκλήρωση ταινίας μεγάλου μήκους με την τεχνική των fractals. To Mad Math έχει αποσταλλεί σε επιλεγμένα φεστιβάλ και θα προβάλλεται σε δικό του χώρο κατά τη διάρκεια του 10ου Athens ANIMFEST 2015

2014: Πειραματική, διαδραστική, δωρεάν εφαρμογή (application) για το Google Play Store. Σύνδεσμος: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.deep_tychon.jni

2013-2014: Εκπαιδευτής (Tutor) για το εκπαιδευτικό portal Mathemagenesis.com.
Δημιουργία του εισαγωγικού βίντεο (infographic) για λογαριασμό της Mathemagenesis.

2013: Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο για το Αμερικάνικο portal cmivfx.com. Τα videotutorial αφορούν στη δημιουργία διαδραστικού τρισδιάστατου περιεχομένου. Σύνδεσμος: http://www.cmivfx.com/store/511-Blender+Realtime+Game+Engine

2012-2013: Εργασία για τον δήμο της Ηλιούπολης. Δημιουργία παρουσιάσεων και διαφημιστικό σποτ για το πολιτιστικό κέντρο του δήμου. http://www.youtube.com/watch?v=MZS6uoOFsZg

2008-2011: Δημιουργία περιεχομένου για το iStock. Ανέβασμα περίπου 700 αρχείων media, περίπου
800 πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Πελάτες όπως : LCB Video, Steele Agency, CrossOver (US). iStock portfolio: http://www.istockphoto.com/search/portfolio/3406243

2008: Ταινία animation μικρού μήκους με τίτλο RV293. Φεστιβάλ: ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ Festival (Ελλάδα) – Waterford International Film Festival (Ιρλανδία).

2005: Παρουσίαση δουλειάς στο παγκοσμίου φήμης 3D World magazine (US - issue 40).

2005: Ταινία (βίντεο) μικρού μήκους με τίτλο Ψίθυροι. Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας 2005.

2004: Δημιουργία animation για τη Media Dream, εταιρία εγγραφής και διανομής DVD.

2003: Συνέντευξη και δείγμα δουλειάς στο περιοδικό Γραφίστας. (τεύχος νο. 23)

2002-2003: Δημιουργία πολυμέσων για το στούντιο τατουάζ Jimmy's. MachineOff, συνεργασία με τον σκηνοθέτη Παν. Καραμήτσο σε ταινίες και animated λογότυπα.

2001-2002: Interforma Group. Δημιουργία animation, παρουσιάσεων και εικόνας για την Inter-forma, κατασκευαστή εκθεσιακών περιπτέρων και media για εταιρίες όπως: Glaxo Wellcome, Astra Zeneca, Hewlett Packard, Phzer, the Coca Cola company κ.ά.

2000-2001: Ninaco Int. Company. Δημιουργία εικόνας και παρουσιάσεων για τα ενεργειακά ποτά της Nordic Drinks και στενή συνεργασία για την δημιουργία ενός νέου ποτού της Ninaco Int. με όνομα Unique. (concept, package design – ads)

1999: Συνέντευξη και παρουσίαση δουλειάς στο Ελληνικό Computer Arts Mag. (τεύχος 7ο)

Showreel: https://vimeo.com/93079824
Older reel: (more clips) https://vimeo.com/19065396

Άλλα ενδιαφέροντα.
Ταινίες, μουσική, τέχνες και τεχνολογία, δημιουργία φίλμ, συγγραφή, διαδραστικά μέσα.



Βιογραφικό σημείωμα
Κωνσταντίνος Παπαμιχαλόπουλος
Τηλέφωνο: 6974-113141
E-mail: militaryraiden@gmail.com
URL: www.kpklik.com militaryraiden.tumblr.com
about.me/papamichalopoulos

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975.

Σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας από το 1993 έως το 2003 με καθη-γήτρια τη Ρένα Παπασπύρου. Παρακολούθησε επίσης το εργαστήριο χαρακτικής στην Α.Σ.Κ.Τ με καθηγη-τή τον Μιχάλη Αρφαρά.
Από Φεβρουάριο 2012 είναι μεταπτυχιακός φοιτητής στο πρόγραμμα Ψηφιακών Μορφών Τέχνης της Α.Σ.Κ.Τ.

Έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Βαβέλ και MovMag και τις περιοδικές εκδόσεις «9» και «Βιβλιοθήκη» της εφημερίδας Ελευθεροτυπία. Εργάστηκε ως εικονογράφος στην εφημερίδα Το Βήμα από το 2007 έωσ και το Δεκέμβριο του 2012 και συνεργάζεται με τη μηνιαία επιθεώρηση βιβλίου Athens Review of Books.

Το 2000 οι εκδόσεις Futura εξέδωσαν το comics-λεύκωμά του με τίτλο «Ο Γιάπωνας». Το 2009 οι εκδό-σεις Ένατη Διάσταση εξέδωσαν το δεύτερο κόμικς- λεύκωμά του «Ο Γιάπωνας – Δευτερονόμιον» και το 2011 τη συλλογή “Επιλαρχία!”.

Το 2003 το Μουσείο Μπενάκη τού παρήγγειλε ένα πορτρέτο του Εθνικού Ευεργέτη Αντώνη Μπενάκη και από το 2004 το έργο αυτό ανήκει στις μόνιμες συλλογές του Μουσείου.

Έργα του υπάρχουν –εκτός από το Μουσείο Μπενάκη– στις συλλογές του Μουσείου Σπυρόπουλου, στη συλλογή Λιακουνάκου, στο Μουσείο Φρυσίρα, στην Πινακοθήκη Κουβουτσάκη, καθώς και σε άλλες ιδιω-τικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

BΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
1998 Βραβείο Ιδρύματος Γιάννη και Ζωής Σπυροπούλου


ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
2004-2006 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
2006-2008 Ίδρυμα Υποτροφιών «Προποντίς»


ΕΚΔΟΣΕΙΣ

2011 “Επιλαρχία!” - Ενατη Διάσταση http://www.biblionet.gr/book/165707/Παπαμιχαλόπουλος,_Κωνσταντίνος/Επιλαρχία!
2009 “Ο Γιάπωνας - Δευτερονόμιον” - Enati Diastasi Publications http://www.biblionet.gr/book/166265/Παπαμιχαλόπουλος,_Κωνσταντίνος/Ο_Γιάπωνας
2004 “Ουρανοί”- Εκδόσεις Futura http://www.biblionet.gr/book/84038/Ουρανοί
2003 “Στρατός του Ενός”- Εκδόσεις Scripta
2002 “Κεραίες”- Εκδόσεις Futura http://www.biblionet.gr/book/67646/Μουτσόπουλος,_Θανάσης/Κεραίες
2000 “Ο Γιάπωνας”- Εκδόσεις Futura http://www.biblionet.gr/book/53051/Παπαμιχαλόπουλος,_Κωνσταντίνος/Ο_Γιάπωνας


ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

2008 Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα
2003 Ο Στρατός του Ενός (επιμέλεια: Λίνα Τσίκουτα), Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα
2002 Κεραίες, Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα
2000 Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα


ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ (επιλογή)

2012 Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς Αθήνας - Διπλάρειος Σχολή, Αθήνα
2012 Τα Ψηφιακά, Ελληνοαμερικανική Ένωση, Αθήνα (επιμέλεια: Δρ. Δέσποινα Τσούργιαννη, Γεωργία Μάζη)
2012 Μεταξύ Πραγματικού και Φανταστικού - Έργα από τη Συλλογή Φέλιου, Κέντρο Τέχνης Τζιόρτζιο Ντε Κίρικο, Βόλος (επιμέλεια: Ειρήνη Οράτη)
2011 Η αλήθεια είναι πάντοτε παράλογος, Πνευμ. Κέντρο Δήμου Αθηναίων "Μελίνα Μερκούρη" (επιμέ-λεια: Ίρις Κρητικού)
2011 SexPlosion, Booze Cooperativa, Αθήνα (επιμέλεια: Μεγακλής Ρογκάκος)
2010 Battlefield, Taf (The Art Foundation), Αθήνα
2009 Συνέβη στην Αθήνα, Πνευμ. Κέντρο Δήμου Αθηναίων "Μελίνα Μερκούρη" (επιμέλεια: Ίρις Κρητι-κού)
2009 Χαρακτική στο Σπίτι της Κύπρου, Σπίτι της Κύπρου, Αθήνα
2009 6 x Χαρακτική, Γκαλερί Καπλανών 5, Αθήνα
2007 Γενέθλιος τόπος, Μουσείο Μπενάκη, κτίριο οδού Πειραιώς (επιμέλεια: Ίρις Κρητικού)
2006 Αφιέρωμα στον Γ. Βιζυηνό, Χώρος Τέχνης 24 / «Βιβλιοθήκη» της Ελευθεροτυπίας, Aθήνα
2005 Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα
2004 Ομοιότητα Περίπου, Μουσείο Μπενάκη (επιμέλεια: Θανάσης Μουτσόπουλος), Αθήνα
2004 Λαβύρινθοι, 798 Art Space, Πεκίνο (επιμέλεια: Νίκη Τζούδα)
2004 Λαογραφικό Μουσείο Αιγίνης (επιμέλεια: Ίρις Κρητικού)
2004 Μια θάλασσα μικρή, Ξενοδοχείο Saint Nicholas Bay, Ελούντα, Κρήτη(επιμέλεια: Ίρις Κρητικού)
2004 Εμμανουήλ Ροΐδης – Χώρος Τέχνης 24 / «Βιβλιοθήκη» της Ελευθεροτυπίας, Aθήνα
2004 Everyday Hellas, Whitebox Gallery, Νέα Υόρκη (επιμέλεια: Heather Felty-Kouris)
2003 Coup de Coeur, Αίθουσα Τέχνης Αθηνών (επιμέλεια: Ευγενία Αλεξάκη)
2002 Άνθρωποι Πρόσωπα Μορφές, Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ρεθύμνης, Κρήτη (επιμέλεια: Μαρία Μαραγκού)
2002 All Fashioned, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη (επιμέλεια: Νίκος Γ. Ξυδάκης)
2002 All Fashioned, Eικαστικό Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Λάρισας (επιμέλεια: Νίκος Γ. Ξυδάκης)
2002 Ανθρωπογεωγραφία, Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ρεθύμνης (επιμέλεια: Μαρία Μαραγκού)
2002 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς της Βαβέλ, Άλσος Στρατού, Αθήνα
2001 Livres d’Artistes – Κείμενα και Αντικείμενα, Γκαλερί 7, Αθήνα
2001 Art Athina - Γκαλερί "Εποχές"
2001 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς της Βαβέλ, Τεχνόπολις Αθηνών, Γκάζι
2001 Γκαλερί Αστρολάβος, Αθήνα
2000 Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα
2000 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς της «Βαβέλ», Τεχνόπολις Αθηνών, Γκάζι
2000 Τριενάλε Ελληνικής Χαρακτικής, Πινακοθήκη Πιερίδη, Γλυφάδα
2000 Οι καλλιτέχνες του Μουσείου Σπυρόπουλου, Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Αθήνα (επιμέλεια: Όλ-γα Δανιηλοπούλου)
2000 Κονσέρβες, Λιθογραφείο της οδού Πειραιώς, Αθήνα
1999 Απόφοιτοι Α.Σ.Κ.Τ. ’99, Εργοστάσιο, οδός Πειραιώς, Αθήνα
1998 Βραβεία Ιδρύματος Γιάννη και Ζωής Σπυρόπουλου 1997, Μουσείο Σπυρόπουλου, Αθήνα
1997 Art Heineken ’97, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων «Μελίνα Μερκούρη», Κτίριο Πουλόπου-λου
1996 Γκαλερί Χ, Αθήνα
1996 Art Heineken ’96, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων «Μελίνα Μερκούρη», Κτίριο Πουλόπου-λου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου