Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Θέλεις να μιλήσεις στο τηλέφωνο με ένα τεχνικό της Apple; Ξεκίνησε να βρίζεις.



Όπως οι περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας (και όχι μόνο) η Apple χρησιμοποιεί ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που κάνει ερωτήσεις σε όσους καλούν στις τηλεφωνικές γραμμές της, εντοπίζει το ζήτημα και προωθεί όσους καλούν στο κατάλληλο πρόσωπο που θα τους εξυπηρετήσει. Κάποιες φορές, οι ερωτήσεις είναι τόσες πολλές και οι απαντήσεις που καλείστε να δώσετε, τόσο ασήμαντες που νομίζετε πως συμμετέχετε σε μία συνωμοσία που έχει ως μοναδικό σκοπό να χάσετε τον χρόνο σας, σωστά;

Χρήστης του Reddit ανακάλυψε πώς να «παρακάμπτει» αυτό το σύστημα. Χρησιμοποίησε σε μία από τις απαντήσεις του την λέξη «Fuck».  Με το που κατεγράφη η λέξη αυτή, το αυτοματοποιημένο σύστημα διέκοψε την επόμενη ερώτηση στη μέση και μέσα σε 10 δευτερόλεπτα ο χρήστης μιλούσε με έναν πραγματικό τεχνικό της Apple.
H διαδικασία αυτή δεν είναι πρωτόγνωρη. Όλες οι εταιρείες που χρησιμοποιούν τα συστήματα Interactive Voice Response (IVR) έχουν προγραμματίσει τα συστήματά τους με τέτοιο τρόπο ώστε να αντιλαμβάνονται σημάδια άγχους ή εκνευρισμού των πελατών τους. Έτσι, αν αντιλαμβάνονται εγκαίρως τον εκνευρισμό και διακόπτουν την αυτοματοποιημένη κλήση, μειώνουν και τον αριθμό παραπόνων των πελατών.
Είναι όμως, το βρίσιμο η λύση; Σύμφωνα με άλλο χρήστη του Reddit που είχε εργαστεί για ένα διάστημα στα Apple Care, όχι ακριβώς. Μπορεί το βρίσιμο ή το πάτημα του 0 να συνδέει τον χρήστη με έναν πραγματικό άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος αυτός θα είναι απλά ένας εξυπηρετητητής που θα απολογηθεί για τον εκνευρισμό που προκάλεσε η εταιρεία στον χρήστη και θα τον επιστρέψει στην σειρά προτεραιότητας που πρέπει για να μιλήσει με τον αρμόδιο τεχνικό.
Fuck…
Πηγή: The Next Web and Digitallife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου