Φλώροι Εικαστικοί

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013


Αναρτήθηκε από Gabriel Ftelkopoulos στις 11:07:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Ετικέτες

  • Ανακοινώσεις (162)
  • Ανακόλουθο 3ργαστηρίου (210)
  • Δρασεις 3ικαστικού3ργαστηρίου Ζωγραφικής (854)
  • Εικαστικές Σκέψεις (457)
  • πτυχιακές εργασίες 3ικαστικού 3ργαστηρίου (153)
  • Τέχνη και Τεχνολογία (13)
  • Φωτογραφικό υλικό. (44)



-

-

-

-


.

.


Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2022 (27)
    • ►  Ιουνίου (5)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (5)
    • ►  Μαρτίου (9)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (3)
  • ►  2021 (32)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (3)
    • ►  Σεπτεμβρίου (4)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (4)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (4)
    • ►  Μαρτίου (3)
    • ►  Φεβρουαρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2020 (78)
    • ►  Δεκεμβρίου (14)
    • ►  Νοεμβρίου (6)
    • ►  Οκτωβρίου (7)
    • ►  Σεπτεμβρίου (6)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (3)
    • ►  Ιουνίου (9)
    • ►  Μαΐου (9)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (9)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2019 (116)
    • ►  Δεκεμβρίου (4)
    • ►  Νοεμβρίου (6)
    • ►  Οκτωβρίου (8)
    • ►  Σεπτεμβρίου (4)
    • ►  Αυγούστου (4)
    • ►  Ιουλίου (22)
    • ►  Ιουνίου (3)
    • ►  Μαΐου (15)
    • ►  Απριλίου (13)
    • ►  Μαρτίου (13)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (8)
  • ►  2018 (159)
    • ►  Δεκεμβρίου (5)
    • ►  Νοεμβρίου (9)
    • ►  Οκτωβρίου (10)
    • ►  Σεπτεμβρίου (8)
    • ►  Αυγούστου (3)
    • ►  Ιουλίου (11)
    • ►  Ιουνίου (13)
    • ►  Μαΐου (16)
    • ►  Απριλίου (14)
    • ►  Μαρτίου (28)
    • ►  Φεβρουαρίου (23)
    • ►  Ιανουαρίου (19)
  • ►  2017 (315)
    • ►  Δεκεμβρίου (12)
    • ►  Νοεμβρίου (34)
    • ►  Οκτωβρίου (19)
    • ►  Σεπτεμβρίου (11)
    • ►  Αυγούστου (8)
    • ►  Ιουλίου (16)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (43)
    • ►  Μαρτίου (31)
    • ►  Φεβρουαρίου (27)
    • ►  Ιανουαρίου (39)
  • ►  2016 (770)
    • ►  Δεκεμβρίου (49)
    • ►  Νοεμβρίου (47)
    • ►  Οκτωβρίου (39)
    • ►  Σεπτεμβρίου (44)
    • ►  Αυγούστου (20)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (80)
    • ►  Μαΐου (143)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (71)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (703)
    • ►  Δεκεμβρίου (44)
    • ►  Νοεμβρίου (53)
    • ►  Οκτωβρίου (58)
    • ►  Σεπτεμβρίου (45)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (65)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (79)
    • ►  Απριλίου (77)
    • ►  Μαρτίου (85)
    • ►  Φεβρουαρίου (64)
    • ►  Ιανουαρίου (49)
  • ►  2014 (862)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (75)
    • ►  Οκτωβρίου (87)
    • ►  Σεπτεμβρίου (55)
    • ►  Αυγούστου (50)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (91)
    • ►  Μαΐου (106)
    • ►  Απριλίου (77)
    • ►  Μαρτίου (84)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ▼  2013 (745)
    • ►  Δεκεμβρίου (70)
    • ►  Νοεμβρίου (54)
    • ►  Οκτωβρίου (53)
    • ►  Σεπτεμβρίου (48)
    • ►  Αυγούστου (31)
    • ►  Ιουλίου (54)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (51)
    • ►  Απριλίου (81)
    • ►  Μαρτίου (89)
    • ►  Φεβρουαρίου (83)
    • ▼  Ιανουαρίου (66)
      • Τι είναι ευτυχία; του ΚΩΣΤΑΚΗ ΛΟΥΣΤΑ
      • "Βίων Ερμηνεία" του Γιάννη Καστρίτση στο Βυζαντινό...
      • (Α)ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗΣ-ΓΚΟΚΑΣ
      • Η κοσμογονική ωμότητα για το Γυναικείο σώμα στο βι...
      • Ψυχή στο λαιμό από τις καλοκαιρινές λογοτεχνικές ε...
      • ΒΙΝΤΕΟ-ΕΚΘΕΣΗ!!
      • Γιατί η κρίση έχει και τα καλά της...
      • ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΔΕΣΤΕ 2013
      • Γιώργος Λαζόγκας ‘’Μαγικές Εικόνες’’
      • Καθηγητής του πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας ο νέος...
      • Έκθεση του Μπάζελιτς στο Essl Museum, με αφορμή τα...
      • O κριτικός τέχνης Χρήστος Ν. Θεοφίλης σε διάλογο μ...
      • 7η Μπιενάλε Φοιτητών των Σχολών Καλών Τεχνών της Ε...
      • Michael Reynolds ο πρωτοπόρος αρχιτέκτονας
      • Εικαστικό Εργαστήρι - Art Studio ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
      • Carnival Report-Live Drawing Performance τη Παρασκ...
      • Rooms 2013
      • Επιστροφή των μικρών έργων από τη γκαλερί 512.
      • Σεργκέι Αϊζενστάιν, μία κινηματογραφική ιδιοφυϊα
      • Αναγνώριση για τον φωτογράφο ρατσιστικής επίθεσης ...
      • Myrό Gallery | Εγκαίνια σε 5 νέες εκθέσεις
      • γλυπτική χρόνου από τον Τζίμη Ευθυμίου
      • Η Ελλάδα πουλάει δάση, χαλκό και την ψυχή της
      • Συγκέντρωση υπογραφών για να μην κλείσει το Εθνικό...
      • Το ημερολόγιο ενός ΠΔ 407/80
      • Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού 2013.Συντονισμός Καλαμάρας...
      • Ο Μπάμπης Πυλαρινός σε διαλεξη την Πέμτη καλεσμένο...
      • Ο Τζίμης Ευθυμίου θα δώσει διάλεξη στο τεετ στις 3...
      • Δημοσθένης Αβραμίδης Σχετικά με την κινηματογραφικ...
      • H Ήρα-Παρασκευή Παπαποστόλου, ιστορικός Τέχνης θυ...
      • Υπενθύμιση για αξιολόγηση διδακτικού έργου από φοι...
      • Έργα της Μάγδας Ταμάμ και pixieterra της έκθεσης “...
      • Παρουσίαση του έργου και των δραστηριοτήτων του Τμ...
      • Μας έκοψε η Βασιλόπιτα για το 2013 στο 3ργαστήριο
      • Γιατί αξίζει να στηρίξουμε τη 19 Γενάρη
      • The Island Τετάρτη 16 Ιανουαρίου
      • 18 WOMEN IN R.E.D. gallery 512
      • ΕΙΚΟΣ | Η τέχνη ως παραστατική εικασία
      • Ηλίας Κασσελάς: «Στη δυναμική των μεταλλάξεων»
      • Διοργάνωση και Διεξαγωγή 28ου Ετήσιου Επιστημονικο...
      • Με διπλή Πατρίδα - Con Doble Patria
      • "Εικαστικά ρεπορτάζ εν Αθήναις", εικοστός πρώτος α...
      • Εικαστικό ρεπορτάζ, εικοστός πρώτος αιώνας-γκαλερί...
      • Δε θα πιστεύεις ότι αυτές οι εικόνες έχουν δημιουρ...
      • Κανόνες καλής «τηλεφωνικής» συμπεριφοράς, εικονογρ...
      • Ιατρικός Σύλλογος Κοζάνης: «Ξαφνικά, κάποιοι ανακά...
      • Το αίμα των πάντα ίσως κρύβει το «μυστικό» για την...
      • H Adobe σου κάνει δώρο την CS2 με το Photoshop. Δω...
      • Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες του Joel Tjinjelaar.
      • To "Π" και ο Franscisco Javier Aragon Artacho.
      • Ο Πούσκιν και «Ο θάνατος του ποιητή» του Λερμοντόφ
      • Το δέντρο των φίλων - Χόρχε Λουίς Μπόρχες
      • Η Νούμερο 1 αντικαρκινική ουσία είναι ελεύθερη στη...
      • ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
      • Όταν το ρεπορτάζ γίνεται...τέχνη
      • Πρόσκληση για τις εκδηλώσεις του εορτασμού της Παγ...
      • Οι τέσσερις τελευταίες αναρτήσεις του Μάνου Στεφανίδη
      • Όταν η τέχνη εχθρεύεται την ομορφιά Κείμενο: Φοίβο...
      • Μικρογεωγραφίες ΙΙ. Ένας Τυχαίος Οδηγός για τη Συγ...
      • is not gallery: Έχεις Καινούρια Σχέδια?
      • Φωτεινή Καριωτάκη, Πάλι από την αρχή – All over ag...
      • Light Meets Painting
      • Βαριά άρρωστος ο κόσμος της σύγχρονης Τέχνης
      • Διεθνής διαγωνισμός πορτραίτου σε χορηγία της BP /...
      • "Εικαστικά ρεπορτάζ εν Αθήναις", εικοστός πρώτος α...
  • ►  2012 (1509)
    • ►  Δεκεμβρίου (70)
    • ►  Νοεμβρίου (155)
    • ►  Οκτωβρίου (260)
    • ►  Σεπτεμβρίου (141)
    • ►  Αυγούστου (74)
    • ►  Ιουλίου (99)
    • ►  Ιουνίου (120)
    • ►  Μαΐου (116)
    • ►  Απριλίου (132)
    • ►  Μαρτίου (228)
    • ►  Φεβρουαρίου (61)
    • ►  Ιανουαρίου (53)
  • ►  2011 (451)
    • ►  Δεκεμβρίου (45)
    • ►  Νοεμβρίου (53)
    • ►  Οκτωβρίου (43)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (24)
    • ►  Ιουλίου (17)
    • ►  Ιουνίου (48)
    • ►  Μαΐου (53)
    • ►  Απριλίου (38)
    • ►  Μαρτίου (32)
    • ►  Φεβρουαρίου (22)
    • ►  Ιανουαρίου (30)
  • ►  2010 (6)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
  • ►  2009 (1)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

αδειες Αναρτησης

Για απόκτηση, άδειας ανάρτησης κειμένων στο ιστολόγιό μας, παρακαλούμε όπως στέλνετε e-mail στο vladraculious@gmail.com , με τα στοιχεία σας. (όνομα και gmail)

Η άδεια θα σας δοθεί το συντομότερο δυνατό.

Ευχαριστουμε!

Θέμα Απλό. Από το Blogger.