Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Οι χρήστες είναι περισσότερο ικανοποιημένοι από το Google+ παρά από το Facebook.

Σύμφωνα με έκθεση του ACSI (Αμερικανικού Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών), το Google+ είναι το κοινωνικό δίκτυο που ικανοποιεί περισσότερο τους χρήστες, παρά το γεγονός ότι το Facebook διαθέτει περισσότερα μέλη. Για την ακρίβεια, το σκορ που πέτυχε το κοινωνικό δίκτυο της Google, όσον αφορά το δείκτη ικανοποίησής του στο κοινό, ήταν 78 στα 100, έναντι 61 στα 100 του Facebook.


Τι συμβαίνει λοιπόν; Πώς γίνεται ο κόσμος να είναι περισσότερο ικανοποιημένος από το Google+ των 250 εκατ. χρηστών και όχι από το Facebook των 900 εκατομμυρίων, τη στιγμή, μάλιστα, που προηγούμενες έρευνες έχουν σημειώσει ότι οι χρήστες του Google+ ασχολούνται πολύ λίγο με το site; Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το Google+ αρέσει ακόμη και σε όσους δεν το χρησιμοποιούν…
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, οι χρήστες είναι, μάλιστα, άκρως ικανοποιημένοι από τη mobile εφαρμογή του Google+, η οποία διαθέτει καθαρό «περιβάλλον», μεγάλες φωτογραφίες και τη δυνατότητα να πραγματοποιούν οι χρήστες από το κινητό τους Hangouts αλλά και να χρησιμοποιούν την υπηρεσία Messaging. Επίσης, «αρέσει» πολύ και το γεγονός ότι το Google+ μπορεί πολύ εύκολα να συνεργαστεί με άλλα προϊόντα της Google, όπως το Youtube και το Gmail.
Αντίθετα, στους χρήστες φαίνεται να μην αρέσουν οι διαφημίσεις και τα κοινωνικά δίκτυα που τις συμπεριλαμβάνουν. Έτσι, το Facebook επικρίνεται έντονα για τις «Sponsored Stories» του, όπως και τα Twitter και Linkedln που έχουν επιδόσεις 64 και 63 αντίστοιχα, όσον αφορά το δείκτη ικανοποίησής τους από το κοινό.
Ένας ακόμη λόγος που το Facebook έχει πέσει, όσον αφορά το δείκτη ικανοποίησης, κατά πέντε πόντους, σε σχέση με την περσινή χρονιά, αφορά την εισαγωγή του Timeline. Προφανώς, είναι πολλοί εκείνοι που δεν τους αρέσουν οι ριζοσπαστικές αλλαγές στο προφίλ τους και η εισαγωγή ενός νέου σχεδιασμού, ο οποίος μάλιστα «ξεθάβει» και όλες τις δραστηριότητές τους από το παρελθόν.
Η έκθεση παρατηρεί, όμως, ότι, ενώ οι άνθρωποι ενοχλούνται από το Facebook, είναι πολύ δύσκολο γι’ αυτούς να μεταβούν σε ένα νέο κοινωνικό δίκτυο. Φαίνεται ότι πολλοί χρήστες έχουν επενδύσει σημαντικό χρόνο στο να «προσωποποιήσουν» το λογαριασμό τους και να διαχωρίσουν τους φίλους και τις εκατοντάδες συνδέσεις που τους προσφέρει το Facebook. Ως εκ τούτου, το κόστος για κάποιον σε χρόνο και ταλαιπωρία είναι αρκετά σημαντικό για να κάνει οποιουδήποτε είδους «αλλαγή» στην κοινωνική του δικτύωση, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να χρησιμοποιεί ένα site με το οποίο δεν είναι απολύτως ικανοποιημένος αντί να ασχοληθεί από την αρχή με ένα νέο. Και κάπως έτσι, ένα μέρος της συνεχιζόμενης επιτυχίας του Facebook φαίνεται ότι εξηγείται…
Πηγή: Time Techland & Digitallife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου