Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Πώς θα σας φαινόταν η εταιρεία που εργάζεστε να σας… πλήρωνε με 7.500 δολάρια για να πάτε διακοπές;

Κι ενώ στην Ελλάδα η κρίση δε μας αφήνει να χαρούμε βασικότερα πράγματα, μία start-up εταιρεία στο Denver βρήκε αυτόν τον τρόπο για να διατηρεί ευχαριστημένους τους υπαλλήλους της, αλλά και να πείσει στελέχη να δουλέψουν γι’ αυτή. Ο διευθύνων σύμβουλος της FullContact, Bart Lorang, ανακοίνωσε το «χαρμόσυνο» νέο σε σχετικό blog post, ενημερώνοντας τους εργαζομένους της εταιρείας του ότι έχουν τη δυνατότητα να λάβουν το ποσό των 7.500 δολαρίων, απλά και μόνο για να κάνουν διακοπές


Υπάρχουν τρεις κανόνες για να επωφεληθούν οι εργαζόμενοι αυτής της «προσφοράς»:
- Θα πρέπει να πάνε κάπου διακοπές, αλλιώς δε θα λάβουν τα χρήματα.
– Θα πρέπει να είναι offline στις διακοπές τους.
- Δε θα πρέπει να δουλεύουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
Ακολουθώντας αυτούς τους τρεις κανόνες, κάθε εργαζόμενος μπορεί να βάλει στην τσέπη τα 7.500 δολάρια και να φύγει για ξεκούραση.
Η εταιρεία διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου δεν είναι, πάντως, η πρώτη start-up εταιρεία που προσπαθεί να διατηρήσει τους εργαζομένους της ευχαριστημένους, προσφέροντάς τους κάποια «προνόμια». Στην Αμερική υπάρχουν και άλλα παραδείγματα εταιρειών, στις οποίες θα ήθελες να δουλέψεις και για τις extra παροχές τους. Ενδεικτικά, μία start up με το όνομα EventBrite προσφέρει δωρεάν εβδομαδιαίο μασάζ στους υπαλλήλους της, μία άλλη, η Evernote, απεριόριστες ημέρες διακοπών, μία ακόμη εταιρεία, η Qwiki, επιστρέφει το κόστος των μετακινήσεων στους εργαζομένους της, ενώ η η GetGlue αγοράζει σε κάθε νέο εργαζόμενο ένα iPad!
Υπάρχουν όμως και παραδείγματα από μεγάλες εταιρείες, που «προσέχουν» όσο περισσότερο μπορούν τους υπαλλήλους τους. Η Google, για παράδειγμα, γνωστή για το ζηλευτό εργασιακό περιβάλλον της, προσφέρει μία σειρά από προνόμια στους υπαλλήλους της, όπως δωρεάν γιατρούς, φαγητό ακόμη και… κομμωτήριο. Άλλες εταιρείες τους παρακινούν να λάβουν μέρος σε δραστηριότητες και extreme sports, διαθέτοντας τοίχο αναρρίχησης ή προσφέροντάς τους μαθήματα snowboard ή scuba diving, καθώς και πολλές ακόμη παροχές, από ταξίδια στο εξωτερικό έως και… υπηρεσία καθαρισμού σπιτιού.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, εξάλλου, κάποιες τέτοιου τύπου παροχές σε έναν εργαζόμενο μπορούν να τον κάνουν πιο παραγωγικό και να έχουν θετικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη μιας εταιρείας – και μάλιστα χωρίς πάντα να χρειάζεται ο εργοδότης να βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Οφείλουμε να ομολογήσουμε, πάντως, ότι για τη χώρα μας, αλλά και τις δύσκολες μέρες που περνάμε, όλα αυτά φαίνονται ως πολυτέλειες. Και πάλι όμως δεν είναι κακό να ονειρευόμαστε…
Πηγή: Huffington Post & Digitallife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου