Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

" Κίνηση " μία ομαδική έκθεση με την συμμετοχή του Χρήστου Μπλιούμη

Τρείς καλλιτέχνες που ζουν και δημιουργούν σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας η Καίτη Ζγέμπα στον Πολύγυρο Χαλκιδικής , ο Χρήστος Μπλιούμης στην Ελασσόνα και η Σοφία Μπόμπολη στην Αθήνα συναντιούνται σε αυτή την κοινή έκθεση.


Σας περιμένουμε να δείτε αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση
Λ. Συγγρού 100, Φιξ, Αθήνα
Ομιλητής: Δημήτρης Νομικός – συγγραφέας. Θέμα: “Η κίνηση της ζωής, η ροή των πάντων”
Επιμέλεια έκθεσης: Σοφία Μπόμπολη Επικοινωνία: 6972541125
Κίνηση στην πόλη. Τα ερεθίσματα πολλά. Σάββατο απόγευμα μέσα μεταφοράς στην οδό Λιοσίων. Κοιτάζω γύρω μου και βλέπω μόνο μάσκες. Μάσκες παντού. Τα συναισθήματα καλά κρυμμένα. Η κρίση έχει κάνει τη δουλειά της καλά. Κοιτάζω γύρω μου , παρατηρώ, καταγράφω μορφές, κινήσεις…. Αρχίζει να σχηματίζεται μέσα μου η ιδέα. Έντονα χρώματα έρχονται στο νου. Η συνομιλία αποτυπώνεται στον καμβά. Συνομιλητές μου οι: Nϊκος Εγγονόπουλος, Βασίλι Καντίνσκι, Τόρτζιο Ντε Κίρικο. Η παλέτα των χρωμάτων και τα συναισθήματα παρουσιάζονται μπροστά σας.
Χρήστος Μπλιούμης
Τα χαρακτηριστικά της ζωγραφικής μου θα έλεγα πως είναι νατουραλιστικά και σε πολλά έργα μου υπάρχουν στοιχεία εξπρεσιονισμού τα οποία σπούδασα μελετώντας τον Φρανς Μαρκ.
Καίτη Ζγέμπα
Συζητήσεις για έλλειψη, κούρεμα, μειώση κ.λ.π. φέρνουν φόβους, θλήψη, απογοήτευση.. Ας δούμε την εικόνα του χρήματος μέσα από τα έργα ζωγραφικής και φωτογραφίας… της Σοφίας Μπόμπολη









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου