Στην έκθεση Sέκσταση που πραγματοποιείται στο Booze ( οδός Κολοκοτρώνη, Αθήνα) συμμετέχει ο εικαστικός Χάρης Κοντοσφύρης ανάμεσα σε 52 άλλους εικαστικούς με το έργο του 'Η Εύα ήταν μία ο Αδάμ ήταν δύο' .
Το έργο κάνει αναφορά σε προγενέστερο έργο του Ιταλού καλλιτέχνη Κλεμέντε, μια αέρινη χειρονομιακή ακουαρέλα που σχολιάζει την επιδεικτική ακροβατική σχέση των γυναικών στην εποχή της σεξουαλικής απελευθέρωσης τη δεκαετία 70 και 80 . Στο έργο του Χάρη Κοντοσφύρη μια γυναίκα προσπαθεί να ξεφύγει απο τον κοινωνικό προορισμό της γέννας για να εξασφαλίσει μια Άγρια, φυσιολογική γέννα.
Στη συγκεκριμένη δουλειά σημαντική ήταν η συμβολή του νέου καλλιτέχνη Νίκου Πασαλιμανιώτη, σπουδαστή επι πτυχίω του 3ικαστικού 3ργαστηρίου, ο οποίος μελέτησε το θέμα και πρότεινε στον Χάρη Κοντοσφύρη σειρά προσχεδίων του.
Το έργο εκτελέστηκε απο τον Χάρη Κοντοσφύρη με την τεχνική του διαφανογραφήματος, (σταθεροποιημένο λάδι χαρακτικής σε βαμβακερό χαρτί που όταν δέχεται φώς απο την πίσω πλευρά αναπτύσει όλους τους τόνους του άσπρου στο λάδωμα, μέχρι το βαθύ γκριζόμαυρο στο αλάδωτο χαρτί).
Απο την σχεδιαστική μελέτη του Ν. Πασαλιμανιώτη, αυτό που διέσωσε ο Χ. Κ. είναι τα πέη- πέλματα της αναριχούμενη Εύας, τη στιβαρότητα ενός Μιχαήλ Αγγέλου στους άντρες και την ωοειδή σύνθεση με το διπλό ρομβοειδές κενό των σωμάτων.
Ο Νίκος Πασαλιμανιώτης διακρίνεται για την δεξιοτεχνική σχεδίαση εικονογραφικών προτύπων. Με την σχεδιαστική του μελέτη στο συγκεκριμένο θέμα, περιέγραψε τον έρωτα και την επιλογή της εγκυμοσύνης προσδίδοντας συμβολιστικό χαρακτήρα στην εικόνα.
Απο τον Χ.Κ. παραλείφθηκε εντελώς η μυική γράμμωση που πρότεινε ο Νίκος Πασαλιμανιώτης εξωθώντας τα σώματα σε αυτοκολακευόμενες υποστάσεις.
3ικαστικό 3ργαστήρι ζωγραφικής.
Ο Νίκος Πασαλιμανιώτης διακρίνεται για την δεξιοτεχνική σχεδίαση εικονογραφικών προτύπων. Με την σχεδιαστική του μελέτη στο συγκεκριμένο θέμα, περιέγραψε τον έρωτα και την επιλογή της εγκυμοσύνης προσδίδοντας συμβολιστικό χαρακτήρα στην εικόνα.
Απο τον Χ.Κ. παραλείφθηκε εντελώς η μυική γράμμωση που πρότεινε ο Νίκος Πασαλιμανιώτης εξωθώντας τα σώματα σε αυτοκολακευόμενες υποστάσεις.
3ικαστικό 3ργαστήρι ζωγραφικής.
Χάρης Κοντοσφύρης
31-10- 2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου