Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Άννα Καμπουρίδου - Λίστα Super Market


Έχω ανάγκη εσένα.
Έχω ανάγκη εμένα.
Έχω ανάγκη να κατανοώ.
Έχω ανάγκη την ‘Τέχνη’.
Έχω ανάγκη να ξέρω.
Έχω ανάγκη την ησυχία.
Έχω ανάγκη τον Έρωτα.
Έχω ανάγκη τον ήλιο.
Έχω ανάγκη τη συζήτηση.
Έχω ανάγκη να γράφω.
Έχω ανάγκη να ακούω.
Έχω ανάγκη να ξέρω τις ανάγκες σου.
Έχω ανάγκη τη σκέψη.
Έχω ανάγκη τη σύνδεση.
Έχω ανάγκη να μοιράζομαι.
Έχω ανάγκη να ανασυνθέτω.
Έχω ανάγκη να αναθεωρώ.
Έχω ανάγκη να μαθαίνω.
Έχω ανάγκη να επικοινωνώ.
Έχω ανάγκη την επανάληψη.
Έχω ανάγκη να αναζητώ.
Έχω ανάγκη να παρατηρώ.
Έχω ανάγκη την εκτόνωση.
Έχω ανάγκη το σημείο.
Έχω ανάγκη τον στοχασμό.
Έχω ανάγκη το αστείο.
Έχω ανάγκη την υποκειμενικότητα. 
Έχω ανάγκη την αρχή.
Έχω ανάγκη το τέλος.
Έχω ανάγκη να παίζω.
Έχω ανάγκη την παύση.

μακαρόνια, πιπεριές, ντοματοπελτέ, χαρτί υγείας κτλ.






annakab@hotmail.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου