Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Ασφαλές μέρος-εναλλακτική επιλογή αντί της ζωγραφικής 1

2012102 3:04


ΝΑΙ!
ο βασιλικός αετός το είπε
"επιθετικά"
βάδισε.
"επιθετικά".

όντας ξαπλωμένος
με τα μάτια κλειστά
και το μυαλό ξεχυμένο στο δωμάτιο
είδα επιτέλους το έξω 
και είδα την ασφάλεια
στην ερήμωση την αιώνια
το ιδανικό σκηνικό
στο φαινομενικά σουρεαλιστικο
τοπίο μου

μια φιγούρα στέκεται
πάντα στο ίδιο μέρος
τη πολεμάω
προσπαθώ να την διώξω
προσπαθώ να την αγνοήσω
είναι δώρο
είναι ευχή
είναι και κάποιου είδους
κατάρα θα έλεγε κανείς

και όμως
εδώ στο ασφαλές μέρος
όλα είναι τόσο όμορφα
μέσα στην στασιμότητα
που τρέχει μέσα τους
και πάνω τους,
άμορφα
μπορείς πραγματικά να την
διακρίνεις
αν σταθείς για λίγο
και εστιάσεις την  προσοχή σου

"ενας ουρανος χρωματος μελανχολικου
και ομως
οντας εδω δεν μελανχολω καθολου!
μια μυρωδια τοσο ομορφη
τοσο οικεια
έρχεται σιγα σιγα προς το μερος μου
ομως ακομα δεν εχει φτασει.
χρωματα ωχρας και καφετι
χρωματα που μεχρι τωρα δεν μου αρεσανε
και ομως να που το ασφαλες μερος ειναι γεματο απο δαυτα.

ενα δεντρο
κατι λοφοι πιο περα
απογυμνομενοι
καθως τουσ ατενιζεις απο μακρια
μα σαν πλησιασεις αρκετα
βλεπεις τη καφετια γουνα τους
και η επιθυμια να ξαπλωσεις στην ζεστασια της
και να ονειρευτεις γλυκα αυξανεται.
το εδαφος ειναι σαν μοκετα
ειναι τελειως λειο
μαλακο
και καθαρο"

το μόνο ενβιο ον
εδώ
από δω και πέρα
είμαι
Εγώ και μόνο Εγώ.

το ασφαλές μέρος
δημιουργήθηκε σε 6 λεπτά
και 1 λεπτό αργότερα
εμφανίστηκα

το ασφαλές μέρος
αλλάζει χρώματα
ανάλογα την διάθεση
ανάλογα την έννοια
την οποία φλερτάρω
την κάθε στιγμή.

Είμαι εδώ

για πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου