Τώρα που δεν με διαβάζει κανείς:
Ο συλλέκτης, ο χορηγός κλπ δεν ρισκάρει πλέον τα χρήματα του σε έργα που μπορεί αύριο, με μια πιθανή μεταπώληση να χάσουν την αξία τους.
Η περφορμανς, η ινσταλασιον, και παραπέρα η δημόσια τέχνη, είναι η τέχνη του μέλλοντος, γιατί 1. ο χορηγός ή ο δημόσιος οργανισμός δεν θα χάσει ποτέ τα λεφτά του μια και το έργο δεν θα μπει ποτέ στην δευτερογενή αγορά και 3. ο καλλιτέχνης είναι εξαρχής πληρωμένος.
(Δεν κάνω περφορμανς αλλά την ινσταλασιον την έχω.)
Με άλλα λόγια ―από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα― τα καλύτερα έργα είναι αυτά για τα οποία έχουμε μόνο έμμεσες μαρτυρίες.
ΜΑΝΩΛΗΣ ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΤΟ 2012
ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου