Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ/GAP THE MIND ΕΛΕΝΑ ΑΚΥΛΑ- ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ

                                      

Λετονία, 2010, 0.88x1.51εκ. ακρυλικά σε χαρτί
 
   

 
  1) Ο διάλογος είναι προαιρετικός και όχι υποχρεωτικός. Θεωρείς το έργο σου υποχρεωτική οδό της επικοινωνίας;



-π-αρ[τ], εγκατάσταση, ατομική έκθεση, τοποθεσία: Εναλλακτικός χώρος π, 2007, επιμελήτρια Μαρίνα Λαγού
Η τέχνη είναι μια γλώσσα, άρα είναι επικοινωνία, είναι ένας τρόπος να σχολιάσεις, να θίξεις, να μιλήσεις με ένα άλλο εκφραστικό μέσο για όσα έχεις ανάγκη να μιλήσεις.




π-αρ[τ], εγκατάσταση, ατομική έκθεση, τοποθεσία: Εναλλακτικός χώρος π, 2007, επιμελήτρια Μαρίνα Λαγού



2) Υποθέτουμε ότι από τα 100 έργα σου εκθέτεις μόνο τα 2. Τί γίνεται με υπόλοιπα που δε βλέπουμε;




π-αρ[τ], εγκατάσταση, ατομική έκθεση, τοποθεσία: Εναλλακτικός χώρος π, 2007, επιμελήτρια Μαρίνα Λαγού

Είναι μέρος των δύο που εκτίθενται. Προϋπάρχουν ή ακολουθούν, είναι μια εξέλιξη, όχι απαραίτητα με την έννοια της γραμμικής πορείας.





π-αρ[τ], εγκατάσταση, ατομική έκθεση, τοποθεσία: Εναλλακτικός χώρος π, 2007, επιμελήτρια Μαρίνα Λαγού

4. χίλια πεντακόσια πενήντα, εγκατάσταση, ΑΣΚΤ, αίθουσα Ν. Κεσσανλής, 2008
                                                    



.3) Είναι "εν χρόνω" η εργασία ενός εικαστικού;


Ένα έργο τελειώνει μόνο όταν πεθάνεις, διαφορετικά διαρκώς εξελίσσεται μαζί με εσένα.





4) Στο επόμενο έργο σου θα λάβεις υπόψη σου την παρουσία μου ή θα κλειστείς στον εαυτό σου; Αν ναι με ποιόν τρόπο;




5. ίχνη, Χαρακτικό με FeCL3 σε χαρτί FABRIANO 220gr (0,25×0,70 εκ.). Ίχνη από μέταλλο, πλαστικό δισκίο από χάπια, λάστιχο, γυαλί αλουμίνιο κ.α.
                                           



Δεν είμαι υπέρ του κλεισίματος στον εαυτό μας, σε κανένα επίπεδο. Πιστεύω ότι τα πράγματα πρέπει να προκύπτουν μέσα από συλλογικές διαδικασίες.
.5) Ξορκίζει η τέχνη τους δαίμονες της σύγχρονης ζωής όπως: ανεργία, φτώχια, επαγγελματική απαξίωση, τρομολαγνεία;




 

κεραμικά αντικείμενα, κόκκινος πηλός, διατάσεις διάφορες
 

                                         

Το ζητούμενο δεν είναι να ξορκίσουμε το ''κακό''. Απαντήσεις στα παραπάνω μπορεί να δώσει μόνο η πολιτική. Η τέχνη σχολιάζει, θέτει τα ερωτήματα, δε δίνει τις απαντήσεις.
6) Θεωρείτε ότι μπορεί να αναπτυχθεί λειτουργική σχέση μεταξύ τέχνης και πολιτικής;


7. sotheby's, 2011, 0.90x1.46, ακρυλικά σε χαρτί
                                                             

Το ποσοστό της ενσωμάτωσης στον καπιταλισμό είναι μεγαλύτερο απ' ότι στα άλλα συστήματα. Το σύστημα έχει την ικανότητα να ενσωματώνει την τέχνη και να την αποδυναμώνει, όπως και όλα τα πράγματα άλλωστε.
7) Η τέχνη κατοικεί στων "ιδεών την πόλη" του καβάφη.


8. zapatero, 2011, 0.72x1.49, ακρυλικά σε χαρτί
                                           
Η τέχνη προκύπτει από μια ιδέα, δεν θα μπορούσε να είναι απλά και μόνο μια μορφική απεικόνιση των πραγμάτων.

8) Ενα σχόλιο πάνω στη σχέση επιστήμης και τέχνης.



9. bank of china, 2011, 0.89x1.10, ακρυλικά σε χαρτί
                                                 
Η λογική σώζει.

9) Η τέχνη την εποχή της τεχνικής αναπαραγωγικότητας. Η τέχνη είναι πλαστογράφος;
Όχι, η τέχνη προσλαμβάνει τον κόσμο σαν ένα τεράστιο αρχείο απ' όπου αντλεί πληροφορίες.


10. shaping the post-crisis world, 2011, 1.25x0.89, ακρυλικά σε χαρτί
10) Γιατί κάνεις τέχνη;
Είναι ένας τρόπος αντίληψης για τα πράγματα.




Μολύβι & ακουαρέλα σε στρατσόχαρτο, φωτογραφικό χαρτί κεντημένο με κόκκινη κλωστή, 0.15×0.10εκ.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου