Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Κορμπάκης

  Το παρόν κείμενο είναι μία μικρή περιγραφή της δουλειάς μου μέχρι στιγμής.
Η αφετηρία πίσω από τη δουλειά μου είναι η έννοια άνθρωπος και πιο συγκεκριμένα ο ορισμός της που σύμφωνα με μία ετυμολογική ανάλυση προέρχεται από το ἄνω + θρώσκω (αναπηδώ) + ὄπωπα (αρχαϊκός παρακείμενος του ὁρῶ, βλέπω), βάσει της οποίας ο άνθρωπος είναι το ον που κοιτάζει και κινείται προς τα εμπρός, άρα είναι γεμάτος αισιοδοξία και στόχους, (βλέπε και βικιπέδια ).
Η ζωγραφική μου αυτή την περίοδο ασχολείται με την απόδοση της ανθρώπινης μορφής. Είναι μια μελέτη στην ανθρώπινη φιγούρα και πως μπορεί να αποδοθεί τελικά η παραπάνω έννοια, οπότε το στοιχείο του πειραματισμού υπάρχει ακόμα. Η ζωγραφική μου είναι αναπαραστατική μιας και με έχουν επηρεάσει τόσο ζωγράφοι όπως ο Gerhard Richter, Chuck Close , Gottfried Helnwein, αλλά και ο Υπερρεαλισμός ως καλλιτεχνικό κίνημα γενικότερα, μιας και βρίσκω πολύ ελκυστική την ιδέα να απεικονίζεις με τόσο αληθοφανή και λεπτομερή τρόπο ένα θέμα στοχεύοντας σε νοήματα και έννοιες. Τόσο η διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα αυτής της ζωγραφικής πιστεύω πως έχουν πολύ ενδιαφέρον.
Παρακάτω είναι μερικές φωτογραφίες από σχέδιά μου μέχρι στιγμής. Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση να παρουσιάσω εδώ τη δουλειά μου.





Κορμπάκης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου