Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

WE ART WHAT? ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΧΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ; Το στήσιμο της έκθεσης.

Το στήσιμο της έκθεσης είχε τους εξής γρίφους:
Ιδιαίτερα σεσημασμένος χώρος (Χάρτες, παιδικές ζωγραφιές, ιστορικά πορτραίτα)
Μεγάλο αρχιτεκτονικό ύψος (4 μέτρα)
Ανισομεγέθη έργα με ελεύθερη θέματική
Τρεις όροφοι προς έκθεση

Η λύση του γρίφου ήταν συλλογική και συναινετική
Επιλέχτηκαν οι διάδρομοι των δύο ορόφων ως δημόσιοι χώροι
Έγινε χωρική ανάπτυξη των εκθεμάτων σε προϋπάρχουσες συνθήκες:
(Όπου οι τοίχοι είχαν μια πυκνότητα από ήδη αναρτημένα αντικείμενα,
ακολουθήθηκε αυτή η πυκνότητα και επισημάνθηκε περισσότερο)
Εφαρμόστηκαν οπτικές δυσαναλογίες της ψευδαίσθησης του όγκου του χώρου
(η συνέκθεση μικρών και μεγάλων έργων έκανε το χώρο να πάλλεται)
Δημιουργήθηκαν συνθήκες καμουφλάζ





















1 σχόλιο:

  1. χμ...Harris γνωρίζω ότι θα έχεις αντίρρηση με το να επαινέσω τη συνεισφορά σου στη σχολή (υποστηρίζοντας τη γνωστή σου θέση για ένα οριζόντιο σύστημα οργάνωσης φοιτητοκεντρικού πάντα χαρακτήρα κτλ).Εγώ από πλευράς μου ένα έχω να καταθέσω και αυτό είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ κ μπράβο για την επιμονή και την υπομονή σου!Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να γίνω κόλακας-βρυκόλακας που θα έλεγε κ ο Βαγγέλης αλλά κ από την άλλη δε μπορώ να αγνοήσω τις προσπάθειες σου να βγεί μπροστά η σχολή μας,άλλωστε άμα δεν σε μάθουνε πρώτα οι ανθρωποι στη γειτονιά σου πως περιμένεις να σε μάθει ο υπόλοιπος κόσμος?
    Με τις δράσεις του το 3 εργαστηριο ζωγραφικής ανέβασε κ ανεβάζει το πήχη της σχολης της Φλώρινας σε τοπικό πεδίο δράσης και όχι μόνο (με άγουρες προσπάθειες ή οχι, άλλωτε πετυχημένες ή όχι προσωπικα εμένα μου έιναι αδιάφορο).
    Κλείνοντας ένα μεγάΛΟ ΜΠΡΆΒΟ και σε όλους όσους εργάστηκαν για να γίνει το παραπάνω, αρκετοί θα γκρινιάξουνε κ ώς συνήθως είναι αυτόι που δεν κάνουν κ τιποτα στην τελική αλλά anyway, σκοπός είναι να γινόμαστε πάντα καλύτεροι κ πιστεύω ότι παρά τις δυσκολίες της εποχής μας κ των φτωχών μέσων που διαθέτουμε τα πάμε παραπάνω απο καλά !

    ΥΓ1το πρώτο εργαστήριο ζωγραφικής πρέπει να τσαμπουκαλευτεί παραπάνω (εκτός του καλοκαιριού υπάρχουνε και άλλες εποχες εξισου καλες για δράσεις), SOS!!! στη γλυπτική υπάρχουν άλατα στις κλειδώσεις αλήθεια τι κάνει ο ΔΕΠ?
    ΥΓ2 το 2 εργαστήριο πρέπει να δραστηριοποιηθεί άμεσα διότι αν και το γουστάρω δυστηχώς θεωρώ ότι είναι ΑΦΑΝΤΟ(έλεος)... παιδιά καλή φάση τα μεταξύ μας τραπεζώματα αλλά ο κοσμος έχει ανάγκη απο επικοινωνία κάντε κάτι.

    ...αν με τα παραπάνω έθιξα ή ταρακούνησα κανέναν ζητώ να με κρίνει με επιείκια κ να μου απαντήσει με ντοκουμέντα-πράξεις απλά όσο απαιτιτική είναι η σχολή μου από εμένα άλλο τόσο είμαι κ γω απο αυτή δανεικά είναι αυτά τα πράγματα έτσι ?
    καλό εξάμηνο σε όλους μας peace!

    ΑπάντησηΔιαγραφή