Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Ασφόδελος Λειμώνας - Η τέχνη του Κωνσταντίνου Γρηγοριάδη





Η τέχνη του Κωνσταντίνου Γρηγοριάδη διερευνά και προσδιορίζει τις συνέπειες που αναδύονται από τις ταχείες αλλαγές των επιστημονικών και τεχνολογικών εξελίξεων στην “κατασκευή”  του σύγχρονου σώματος, εαυτού και ταυτότητας. Βασισμένο στην ιδέα της αποδόμησης η οπτική γλώσσα και επικοινωνία αναφέρεται σε έναν μετακαταστροφολογικό, βιομηχανικό κόσμο, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά πολυπολιτισμικών, μυθολογικών πτυχών.
Προωθώντας μια συνειδητή  εναντίωση στην ολέθρια έκβαση του βιομηχανικού και μεταβιομηχανικού κόσμου, επιζητά να κάνει ορατό τον φόβο του μέλλοντος, τις αντανακλάσεις μιας κατεστραμμένης ζωής καθώς και την υβριδικότητα της ύπαρξης σε ένα φανταστικό- εννοιολογικό χώρο και χρόνο. 

Website: www.asfodel.com




        Ο Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης ( Ασφόδελος Λειμώνας) γεννήθηκε στην Κοζάνη το 1985. Παράλληλα με τις σπουδές του στο ΑΤΕΙ Πολιτικών Έργων Υποδομής ασχολήθηκε με την κατασκευή σκηνικών θεάτρου καθώς και με  δισδιάστατες και τρισδιάστατες εικαστικές εφαρμογές σε διάφορους χώρους και εκδηλώσεις πολιτισμού.
Παρακολούθησε Σεμινάρια Μοντέρνας Τέχνης στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε στο 1ο Workshop Θεωρητικής και Πρακτικής Αποκατάστασης Κτιρίων Παραδοσιακής Αρχιτεκτονικής στον Πεντάλοφο Βοΐου Κοζάνης και παράλληλα πραγματοποίησε εκθέσεις σε διάφορα εικαστικά κέντρα της Βόρειας Ελλάδας.
Το 2014 τελείωσε τις σπουδές του στο Τμήμα Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου της Ουαλίας UWTSD. Ταυτόχρονα συμμετείχε σε εκθέσεις σε διάφορες πόλεις της Μεγάλης Βρετανίας όπως το Μουσείο Επιστημών του Λονδίνου “Living Machines 2013”, το National Waterfront Museum της Ουαλίας στο Swansea, στο Φεστιβάλ Σύγχρονης Τέχνης του Bath και διαφόρων εκθεσιακών κέντρων της Ουαλίας (Mission Gallery, Elysium Gallery κτλ.)
Έχοντας χρησιμοποιήσει και πειραματιστεί με όλα τα μέσα οπτικής επικοινωνίας (παραδοσιακές τεχνικές, δερματοστιξία, γλυπτική με μέταλλο, ξύλο, ανακυκλώσιμα και εναλλακτικά υλικά, μικτές τεχνικές και ψηφιακές εφαρμογές) συνεχίζει το ταξίδι του προς τη γνώση επεκτείνοντας τις δημιουργικές του τάσεις στην σκηνογραφία και την κατασκευή σκηνικών και props για τηλεοπτικές παραγωγές.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου