Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Ημερολόγιο αυτοαξιολόγησης 3ικαστικού 3ργαστηρίου. Εβδομαδιαίο πρόγραμμα συναντήσεων εαρινού εξαμήνου.


"Βγάζω τα πλυμένα μου στην φόρα" η εικαστική μπουγάδα που άλλαξε το πρόσωπο της οδού Γρηγορίου Παλαμά της Θεσσαλονίκης.Δράση 3ικαστικού 3ργαστηρίου 2014

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα 3ικαστικού 3ργαστηρίου για το εαρινό εξάμηνο  

Δευτέρα: 09.00-13.00 Συναντήσεις και παρουσιάσεις στην αίθουσα Μέγας Αλέξανδρος στο κεντρικό κτήριο. Συντονισμός Χάρης Κοντοσφύρης. Προτεραιότητα στο 8ο και 10ο εξάμηνο. 13.00-14.00. Συνάντηση στο υπόγειο του 3ικαστικου 3ργαστηρίου στο κτήριο του Παιδαγωγικού

Τρίτη: 09.00-11.00 Συναντήσεις και παρουσιάσεις στην αίθουσα Μέγας Αλέξανδρος στο κεντρικό κτήριο. Συντονισμός Χάρης Κοντοσφύρης - Θωμάς Ζωγράφος . Προτεραιότητα στο 4ο και 6ο εξάμηνο. 11.00-14.00 Εβδομαδιαίες διαλέξεις στα πλαίσια των συναντήσεων τέχνης. Εικαστικοί και θεωρητικοί  συμμετέχουν  σε ανοιχτό  διάλογο. 

Τετάρτη: 09.00-11.30. Ακαδημαϊκή συνεργασία  με τον Χάρη Κοντοσφύρη στην αίθουσα Μέγας Αλέξανδρος στο κεντρικό κτήριο.  11.30- 13.30 Κύκλος διαλέξεων του Θωμά Ζωγράφου στην αίθουσα Μέγας Αλέξανδρος στο κεντρικό κτήριο. για όλα τα εξάμηνα. Παρότρυνση να παρακολουθούνται από το 4ο και 6ο εξάμηνο 


 Ημερολόγιο αυτοαξιολόγησης 3ικαστικού 3ργαστηρίου.

 Το ημερολόγιο αυτοαξιολόγησης αποτελεί  ένα εργαλείο επίγνωσης της ερευνητικής διαδικασίας για την παραγωγή έργων τέχνης τόσο σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον όσο και σε περιβάλλοντα υποδοχής των έργων .  Η επίγνωση των  μεταγνωστικών δεξιοτήτων προς την αυτορύθμιση είναι σημαντική διευκόλυνση  για την συμμετοχή στις εκπαιδευτικές διαδικασίες του 3ικαστικού 3ργαστηρίου

 

 

 

  1.       Δημιουργία εικαστικού έργου

·         Το έργο αποτελεί την βασική προϋπόθεση/ιδέα απασχόλησης και αυτοεκπαίδευσης:

ü Μελετάται με ενδείξεις του προτασσόμενου έργου (προσχέδια, μακέτες,  εικόνες μέσα από πλήθος μέσων. κ.λπ.).

ü Ολοκληρώνεται με σειρά έργων σε ενότητα (π.χ. 15 ζωγραφικά έργα μεσαίων διαστάσεων /4 video των 5 λεπτών/30 φωτογραφίες κ.λπ.).

ü Συμπεριλαμβάνονται όλα τα μέσα δημιουργίας και είναι στην προσωπική επιλογή του καθενός ποιο θα χρησιμοποιήσει (ζωγραφικά έργα, έργα γλυπτικής, φωτογραφία, video και ψηφιακά μέσα, εγκατάσταση, performance κ.λπ.).

ü Εάν δεν υπάρχει ολοκληρωμένη τελική σειρά έργων, παρουσιάζεται ο εκτεταμένος φάκελος με προμελέτες αρχειοθετημένες από το μέσο που θα οδηγήσει στην ολοκλήρωση (προσχέδια, μακέτες, φωτογραφίες, βίντεο,  , κείμενα κ.λπ.).

·         Σκοπός είναι να οδηγηθούμε σε μία ιδέα προσωπικής έκφρασης. 

·         Υπολογίστε τον χρόνο που ξοδεύετε για την περαίωση (αυτός είναι ο φόρτος εργασίας).

·         Αρχειοθετήστε τα αποτελέσματα της εργασίας.

·         Δημοσιοποιήστε στο προσωπικό σας blog τα βήματα της δημιουργίας εικαστικού έργου. (Δημιουργήστε ένα μπλόγκ στο όνομα σας)

·         Αυτοαξιολογήστε το εικαστικό έργο σας με κλίμακα Α, Β, Γ, Δ, στο τέλος εξαμήνου.

 

   2.    Έρευνα δημιουργίας εικαστικού έργου 

·         Προηγείται ή έπεται για κάποιους καλλιτέχνες.

·         Η έρευνα αναπτύσσεται σε τρία στάδια: 

ü  α. Έρευνα υλοποίησης: η διερεύνηση των μέσων υλοποίησης της ιδέας.

ü  β. Έρευνα διαθεματικότητας: η διερεύνηση της δυνατότητας διασταύρωσης του έργου με εμπειρίες από άλλες τέχνες και επιστήμες.

ü  γ. Αναφορές: η συσχέτιση του έργου με συγκεκριμένη βιβλιογραφία, λογοτεχνία, ταινιογραφία, επιστήμη, δοκίμιο κ.λπ.

·         Αρχειοθετήστε τα αποτελέσματα της εργασίας.

·         Δημοσιοποιήστε στο προσωπικό σας blog τα βήματα της έρευνας για τη δημιουργία του εικαστικού έργου, με την μορφή τεκμηριώσεων. 

·         Αυτοαξιολογήστε το ερευνητικό έργο σας με κλίμακα Α, Β, Γ, Δ, στο τέλος εξαμήνου.

 

* Περί Β  και Γ: Η διαθεματικότητα  διερευνά γενικές πηγές και τις χρησιμοποιεί σε πρακτικές και στη μεθοδολογία και ενώ οι αναφορές είναι χρήση συγκεκριμένων πηγών με ειδικό τρόπο τόσο στα έργα όσο και στην τεκμηρίωση. Παράδειγμα B: Ο εξπρεσιονισμός στον γερμανικό κινηματογράφο την δεκαετία του 20' είναι γενική πηγή. Παράδειγμα Γ: «Τhe Cabinet of Dr. Caligari» (1920) είναι μια συγκεκριμένη αναφορά από τον εξπρεσιονιστικό κινηματογράφο.

 

   3.    Διάχυση της έρευνας και των αποτελεσμάτων του εικαστικού έργου

·         Απαιτεί ενεργοποίηση των κοινωνικών δικτύων της επιλογής σας.

·         Παροτρύνεστε :

ü  να δημιουργήσετε προσωπικό blog  δεκαπενθήμερων δημοσιεύσεων κατ’ ελάχιστον (24 δεκαπενθήμερες δημοσιεύσεις  όλο το χρόνο),

ü  να δημοσιοποιήσετε στο blog των φλώρων εικαστικών κάθε δίμηνο κατ’ ελάχιστον(6 δημοσιεύσεις το χρόνο)

ü  οι δημοσιεύσεις να περιέχουν τίτλους υποτιτλισμό εικόνων   και κείμενο των 50 λέξεων κατ’ ελάχιστον

·         Ακολουθεί ο σχολιασμός των δημοσιεύσεών σας από προπτυχιακούς καλλιτέχνες  που σας ακολουθούν (5 κατ’ ελάχιστον: πιθανόν 3 από το ίδιο εξάμηνο με εσάς και 2 από διαφορετικό, ανεξάρτητα από εργαστήριο ή κατεύθυνση). 

·          Σε κάθε εξάμηνο πρέπει να πραγματοποιήσετε δύο διά ζώσης παρουσιάσεις κατ’ ελάχιστον. 

·         Αυτοαξιολογήστε τον διαμοιρασμό  των εργασιών  σας με κλίμακα Α, Β, Γ, Δ, στο τέλος εξαμήνου.

 

 

   4.     Ακαδημαϊκή ολοκλήρωση

·         Επέρχεται μέσα από την αυτοαξιολογική ωρίμανση. 

·         Εκφράζεται από:

ü  α. την εσωστρεφή δραστηριότητα στις συναντήσεις και τις διαλέξεις που μπορεί να συμμετέχει κάποιος στο εργαστήριο και στο τμήμα γενικότερα. Τηρείστε  προσωπικό παρουσιολόγιο. (13 εβδομάδες συναντήσεων)

Παροτρύνεστε :

ü  Στην Δημοσιοποίηση μικρών παρουσιάσεων στο σύνολο κάθε διάλεξης  στο προσωπικό σας blog

ü  β. τη συμμετοχή σε εξωστρεφείς δράσεις, παρουσιάσεις του εργαστηρίου ή άλλων φορέων  τέσσερις το χρόνο.

Παροτρύνεστε :

·         Αρχειοθετήσετε τα αποτελέσματα της συμμετοχής σας.

·         Δημοσιοποιήσετε στο προσωπικό σας blog τις συμμετοχές, με την μορφή τεκμηριώσεων (φωτογραφική αποτύπωση, δελτία τύπου, κειμενική τεκμηρίωση κ.λπ.).

 

Οι κατ’ ελάχιστον καταγραφές, δημοσιοποίησεις,  εκθεσιακές συμμετοχές και παρουσιάσεις προτείνετε να  αξιολογούνται  με Γ. Η ποιότητα των έργων, η διασύνδεση  και η διάχυση και η ουσιαστική συνέκθεση  είναι τα παραπάνω ζητούμενα.

Η ετεροαξιολογική κρίση αφορά την ποιότητα του έργου και την ικανότητα των προπτυχιακών καλλιτεχνών να αυτοαξιολογούνται στην βάση των παραπάνω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου