Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ 3ΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ. ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020 Ανακοίνωση

Προς τους φοιτητές του 3ργαστηρίου


καλό καρπούζωμα!


ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ 3ΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ.

ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020

 

1.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

·         Η εξεταστική του Εαρινού εξαμήνου θα γίνει με παραδοτέο powerpoint και ένα κείμενο τεκμηρίωσης το λιγότερο 150 λέξεων  από την Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου έως την  Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020 12 το βράδυ . Πέραν αυτής της ημερομηνίας δεν θα γίνεται δεκτή καμία εργασία.    Εξαίρεση αποτελούν οι φοιτητές που παρουσιάζουν την πτυχιακή εργασία Σεπτεμβρίου. Ο τρόπος επιλέχθηκε για να κατοχυρωθεί στο μέγιστο βαθμό η ευκρίνεια του παραδοτέου υλικού λόγω των εξ αποστάσεων μαθημάτων.

· Το  powerpoint και το κείμενο τεκμηρίωσης θα αποσταλεί με WE TRANSFER  στα εξής τρία μειλ: kondosphyrisharris@gmail.com , tzografos@uowm.gr3ergastirio@gmail.com  μέχρι την Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020, 12 το βράδυ.Στο τέλος του powerpoint  ο κάθε εξεταζόμενος παραθέτει αυτοαξιολόγηση στην κλίμακα (Α,Β,Γ,Δ).   Θα ακολουθήσει βαθμολόγηση από κοινού με τους δύο συντονιστές διδάσκοντες Κοντοσφύρη Χάρη και Ζωγράφο Θωμά. Ανακοινώνεται η βαθμολογία που προκύπτει από το πηλίκο των τριών βαθμών. Με την έναρξη του εξαμήνου θα παρουσιαστεί το σύνολο των εργασιών σας από τους διδάσκοντες. 

·     Ακολουθούν οδηγίες για το powerpoint και κείμενο τεκμηρίωσης 

·         Για τους φοιτητές/τριες που θα επιλέξουν να μην παρουσιάσουν το έργο τους στην εξεταστική Σεπτεμβρίου , χάνουν το εξάμηνο εργαστηρίου που τους αντιστοιχούν.

 

2.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

·         Η βαθμολογία γίνεται με κλίμακα: Α' (10),  Α (9,8),  Β (8,7) ,  Γ (7,6),  Δ(6,5).  Η αντιστοίχιση των βαθμών σε αριθμητική βαθμολογία γίνεται από τους συντονιστές του 3ργαστηρίου και είναι στη διακριτική τους ευχέρεια o ακριβής βαθμός της αξιολόγησης .                                                                                    

·         Εκτός από την αυτο-αξιολόγηση του εξεταζόμενου, υπάρχει και ετερο-αξιολόγηση από τους συντονιστές του 3ργαστηρίου.

 

3.ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

·         Η παρουσίαση του εξεταζόμενου/ης φοιτητή/τριας, (power point /συλλογή φωτογραφιών/βίντεο/κείμενα/ζωντανά έργα/ κοινωνικά δίκτυα κλπ), προτείνεται να είναι χωρισμένη σε πέντε ενότητες.                                                                   

Η παρουσίαση θα  φέρει έναν τίτλο, (πιθανά και χωρίς τίτλο,(άτιτλο), που έχει επιλεγεί από τον εξεταζόμενο.                                                                                                                                                                                                                                 

                                                                                               

 

·        Προτεινόμενος συμπυκνωμένος και απλοποιημένος τρόπος παρουσίασης:

 

·         Ονοματεπώνυμο και εξάμηνο/α που πρέπει να βαθμολογηθούν.

·         Γραπτή δήλωση παρουσίας στις διαδικασίες του εργαστηρίου: συναντήσεις, (εξ αποστάσεως, διαλέξεις, παρουσιάσεις συναδέλφων -ταυτοχρονικός διάλογος με συναδέλφους από την Κύπρο και την Γερμανία), εξωστρεφείς, δράσεις,  δημοσιοποίηση. ( συμπυκνωμένο κείμενο 10 λέξεων συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης )

·         Παρουσίαση εικαστικού έργου σύμφωνα με τις προτεινόμενες πέντε ενότητες που ακολουθούν).

1)       Ποια είναι τα μέσα που χρησιμοποιώ στην εικαστική μου εργασία; Ποια είναι τα μορφοπλαστικά μου στοιχεία;  Πως θα περιέγραφα αυτό που κάνω( συμπυκνωμένο κείμενο μέχρι  20 λέξεων συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης )

2)       Ποια είναι η διαθεματικότητα του έργου μου; Με τι το συνδέω; ( συμπυκνωμένο κείμενο μέχρι   30 λέξεων συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης )

3)       Αναφορές συσχετισμών με την εργασία μου( εικονογραφία, φιλμογραφία, βιβλιογραφία…) . ( συμπυκνωμένο κείμενο μέχρι   20 λέξεων συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης )

4)       Συμπεράσματα και στόχοι επόμενου εξαμήνου. ( συμπυκνωμένο κείμενο μεχρι   10 λέξεων συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης )

5)       Αυτοαξιολόγηση. ( 20 λέξεις  συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης   )

Τα παραπάνω αποτελούν την  προτεινόμενη αφηγηματική ροή, που θα ακολουθήσει ο εξεταζόμενος/η.              

 

·        Προτεινόμενος ως  εκτεταμένος  και ουσιαστικός  τρόπος παρουσίασης:

                Α    Ενότητα: εικαστικό έργο φοιτητή/τριας (ελεύθερη επιλογή από όλα τα πεδία του Τμήματος-  συμπυκνωμένο κείμενο μέχρι   20 λέξεων  συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης ).

Β    Ενότητα: αναφορές/ερεθίσματα (βιβλιογραφία, εικονογραφία,μουσικογραφία κλπ, με όσο το δυνατόν καλύτερη καταγραφή και παράθεση των πηγών-  συμπυκνωμένο κείμενο μέχρι   30 λέξεων πλέον της παράθεσης πηγών συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης ).

Γ   Ενότητα: συσχέτιση του έργου με διαφορετικό τρόπο (διαθεματική/πολυμορφική προσέγγιση/ερμηνεία, χρήση υλικών, θεματικής, πλαισίου). Ζητείται δηλαδή μια ανοιχτότητα και πειραματισμός στη δημιουργία, τη μορφή και την ερμηνεία του έργου, και όχι μια μονοδιάστατη παρουσίαση. ( συμπυκνωμένο κείμενο μέχρι   20 λέξεων συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης )

Δ     Ενότητα: συνεργατικό έργο/εξωστρεφής δραστηριότητα.( 30 λέξεις συμπεριλαμβανόμενη στην ροή της τεκμηρίωσης )

Ε     Ενότητα: συμπεράσματα/καθορισμός ερευνητικού πεδίου. Ως ερευνητικό πεδίο ορίζεται μια πιο στοχευμένη,      δυνητική και εποπτική προσέγγιση αυτού που προτείνεται ως έργο. Με άλλα λόγια, ζητείται μια σύνδεση ανάμεσα στην καλλιτεχνική πρακτική, το θεωρητικό υπόβαθρο και το έργο τέχνης. ( συμπυκνωμένο κείμενο μέχρι   10 λέξεων )

                                                              

Οι ενότητες θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από σαφήνεια.

 

 

Εκτεταμένη ενημέρωση στο blog των Φλώρων Εικαστικών . Σύνδεσμος εδώ

τηλέφωνο υποστήριξης: Χάρης Κοντοσφύρης. Στην εικονική αίθουσα των εξετάσεων 4ετος μπορώ να σας συναντώ  μετά από συνεννόηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου