Φλώροι Εικαστικοί

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Art for Less…


Αναρτήθηκε από Gabriel Ftelkopoulos στις 2:02:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Ετικέτες

  • Ανακοινώσεις (168)
  • Ανακόλουθο 3ργαστηρίου (218)
  • Δρασεις 3ικαστικού3ργαστηρίου Ζωγραφικής (886)
  • Εικαστικές Σκέψεις (465)
  • Τέχνη και Τεχνολογία (13)
  • Φωτογραφικό υλικό. (44)
  • πτυχιακές εργασίες 3ικαστικού 3ργαστηρίου (154)



-

-

-

-


.

.


Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (23)
    • ►  Νοεμβρίου (11)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Σεπτεμβρίου (2)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (3)
    • ►  Φεβρουαρίου (2)
  • ►  2024 (5)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Απριλίου (1)
  • ►  2023 (33)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (11)
    • ►  Ιουνίου (4)
    • ►  Μαΐου (3)
    • ►  Απριλίου (2)
    • ►  Μαρτίου (3)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (4)
  • ►  2022 (47)
    • ►  Δεκεμβρίου (7)
    • ►  Νοεμβρίου (7)
    • ►  Οκτωβρίου (5)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουνίου (5)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (5)
    • ►  Μαρτίου (9)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (3)
  • ►  2021 (32)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (3)
    • ►  Σεπτεμβρίου (4)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (4)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (4)
    • ►  Μαρτίου (3)
    • ►  Φεβρουαρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2020 (78)
    • ►  Δεκεμβρίου (14)
    • ►  Νοεμβρίου (6)
    • ►  Οκτωβρίου (7)
    • ►  Σεπτεμβρίου (6)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (3)
    • ►  Ιουνίου (9)
    • ►  Μαΐου (9)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (9)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2019 (116)
    • ►  Δεκεμβρίου (4)
    • ►  Νοεμβρίου (6)
    • ►  Οκτωβρίου (8)
    • ►  Σεπτεμβρίου (4)
    • ►  Αυγούστου (4)
    • ►  Ιουλίου (22)
    • ►  Ιουνίου (3)
    • ►  Μαΐου (15)
    • ►  Απριλίου (13)
    • ►  Μαρτίου (13)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (8)
  • ►  2018 (159)
    • ►  Δεκεμβρίου (5)
    • ►  Νοεμβρίου (9)
    • ►  Οκτωβρίου (10)
    • ►  Σεπτεμβρίου (8)
    • ►  Αυγούστου (3)
    • ►  Ιουλίου (11)
    • ►  Ιουνίου (13)
    • ►  Μαΐου (16)
    • ►  Απριλίου (14)
    • ►  Μαρτίου (28)
    • ►  Φεβρουαρίου (23)
    • ►  Ιανουαρίου (19)
  • ►  2017 (315)
    • ►  Δεκεμβρίου (12)
    • ►  Νοεμβρίου (34)
    • ►  Οκτωβρίου (19)
    • ►  Σεπτεμβρίου (11)
    • ►  Αυγούστου (8)
    • ►  Ιουλίου (16)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (43)
    • ►  Μαρτίου (31)
    • ►  Φεβρουαρίου (27)
    • ►  Ιανουαρίου (39)
  • ►  2016 (770)
    • ►  Δεκεμβρίου (49)
    • ►  Νοεμβρίου (47)
    • ►  Οκτωβρίου (39)
    • ►  Σεπτεμβρίου (44)
    • ►  Αυγούστου (20)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (80)
    • ►  Μαΐου (143)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (71)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (703)
    • ►  Δεκεμβρίου (44)
    • ►  Νοεμβρίου (53)
    • ►  Οκτωβρίου (58)
    • ►  Σεπτεμβρίου (45)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (65)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (79)
    • ►  Απριλίου (77)
    • ►  Μαρτίου (85)
    • ►  Φεβρουαρίου (64)
    • ►  Ιανουαρίου (49)
  • ►  2014 (862)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (75)
    • ►  Οκτωβρίου (87)
    • ►  Σεπτεμβρίου (55)
    • ►  Αυγούστου (50)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (91)
    • ►  Μαΐου (106)
    • ►  Απριλίου (77)
    • ►  Μαρτίου (84)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ▼  2013 (745)
    • ►  Δεκεμβρίου (70)
    • ►  Νοεμβρίου (54)
    • ►  Οκτωβρίου (53)
    • ►  Σεπτεμβρίου (48)
    • ►  Αυγούστου (31)
    • ►  Ιουλίου (54)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (51)
    • ►  Απριλίου (81)
    • ▼  Μαρτίου (89)
      • Μαίρη Σχοινά «Η Μαγεία του Μαύρου»| Έκθεση Χαρακ...
      • «Ζωντανοί» πίνακες ζωγραφικής!
      • ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ Φάουστ, ΙΙΙ.
      • Rem brand name project 013 6η Ανακοινωση
      • περφόρμανς στην gallery512 της Πτολεμαϊδας
      • Όπυ Ζούνη: Τελευταίες πινελιές, στο Ίδρυμα Μιχάλης...
      • Ποίημα στους φίλους, του Χόρχε Λουίς Μπόρχες
      • Art for Less…
      • Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών
      • Το νέο έργο'' τέχνη στην φύση" του Βασίλη Καβουρίδη
      • Στο σαλόνι της Φωτεινής Καριωτάκη παρέα με την Μαρ...
      • "Ελεύθεροι Κατακτημένοι" του Αλκίνοου Ιωαννίδη
      • Αναβάλλεται για την Τετάρτη, 17 Απριλίου 13.30 μμ ...
      • Ο Ai Weiwei ανακοινώνει το περιεχόμενο του έργου γ...
      • Δημοσθένης Κοκκινίδης, ο δάσκαλος
      • Κυριάκος Μορταράκος, έκθεση στη γκαλερί Ζουμπουλάκη
      • Υπόγειες απολαύσεις του Λουίς Μπουνιουέλ
      • «Διαδρομές του Χρώματος στο γκρι»
      • Παγκόσμια ημέρα ποίησης.Στέγη Γραμματων και τεχνών...
      • «Διαδρομές του Χρώματος στο γκρι» Πτολεμαΐδα, 23 Μ...
      • «Διαδρομές του Χρώματος στο γκρι»
      • Sam Taylor-Wood - Still Life (2001) νεκρή φύση!
      • «Ολυμπία-μύθος, λατρεία, αγώνες»
      • Ατομική έκθεση του Joseph Beuys στη γκαλερί Artis ...
      • Οι ζωντανές «πέτρες» που ανθίζουν!
      • Μορφωμένοι του Νότου «δώρο» στους Γερμανούς
      • Για την αδιαφορία του Αντόνιο Γκράμσι
      • Διεθνή Βραβεία Giuseppe Sciacca
      • Ebru Art @ American Islamic College
      • Jenny Saville η αγαπημένη ζωγράφος του Νικόλα Αντω...
      • Διεθνή Βραβεία Giuseppe Sciacca
      • Cityscapes: Η πόλη μέσα απο τις εκπληκτικές ελαιογ...
      • Οι σεισμοί μετατρέπουν το νερό σε χρυσό
      • Κονσερβοποιία πρεσπών μετά-ποίηση προτάσεις για μ...
      • Για όποιον ενδιαφέρει μια θεωρία για την δημιουργι...
      • ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΣΚΟΥΡΑ Πως ζωγρ...
      • Αυτοδύναμο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Δραση ...
      • Σώπα μη μιλάς.... (του Αζίζ Νεσίν)
      • b-come η περφόρμανς στη σοφίτα του Φιλεκπαιδευτικ...
      • «Κεραυνοί» του Nick Cave
      • Ανοιχτή Πρόσκληση προς ολους για την εικαστική υπο...
      • Τέχνη και φασισμός - ναζισμός
      • «Σταματήστε να μαθαίνετε και αρχίστε να σκέφτεστε»
      • Σήμερα δεν χάνουμε την προβολη της ''Μοιρας'' και ...
      • ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ 9ο φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών...
      • Βλέπω τα πρόσωπα τους της Αναστασίας Τυγούτη .
      • Ο Ισπανός φωτογράφος Eugenio Recuenco φωτογραφίζει...
      • Θανάσης Παπακωνσταντίνου για το σχέδιο Αθηνά
      • Ανασταίνει νεκρούς ασθενείς το μηχάνημα εξωσωματικ...
      • Aνακοίνωση για το Rem brand name project 013 για π...
      • Εαν έχετε Ακμή τώρα ξέρετε την λύση
      • Συγχρονισμένα ρολόγια που προκαλούν παραισθήσεις
      • Οικογενειακή υπόθεση
      • Κατάληψη και κλείσιμο όλων των Δομών του Πανεπιστη...
      • η δεύτερη έκδοση του εργαστηρίου MEDIUM (#2) με θέ...
      • Η χρυσή βία
      • Petro Olalia από τον γ' εργαστήριο γλυπτικής
      • "MOIRA"
      • Εικαστικά ρεπορτάζ εν Αθήναις, 21ος αιώνας 512 g...
      • Το μέλι ρέει της Αναστασίας Τρυγούτη
      • Είναι ένα μυαλό της Αναστασίας Τρυγούτη
      • Μουσικό Χωριό
      • ΖΟΟ
      • Το (.poema..) προτείνει: EMILY DICKINSON
      • Η Dilek Koç στη Φλώρινα
      • Οι υπογραφές για τη διατήρηση του ΠΔΜ στον Υπουργό...
      • Παραιτήθηκε και ο πρόεδρος του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδον...
      • Πνίγηκα για άλλη μια φορά στο εγώ μου.. της Ανα...
      • 3η μέρα κλειστό το πανεπιστήμιο
      • Κατασκευές και Γλυπτά από τον εκπληκτικό καλλιτέχν...
      • Γλυπτά από πέτρες, βασισμένα στην ισορροπία και εν...
      • Εκδήλωση για ένα Αυτόνομο,Αυτοδiοικούμενο και Ισχυ...
      • ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ
      • Εικαστικά ρεπορτάζ εν Αθήναις, 21ος αιώνας Συνέκ...
      • Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος: Τα Γαλλικά Στρατεύματα στη ...
      • Τα “ερωτικά” της Μαρίας Γιαννακάκη στον “Τεχνοχώρο”
      • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΟΥΡΑΤΖΗ, Έκθεση Ζωγραφικής, EPsilon Art...
      • «Chihwaseon»την Τετάρτη 6 Μαρτίου στις 21:00 στη μ...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝ...
      • Ο Δημήτρης Κρέτσης και ο Μανώλης Αναστασάκος
      • Εδουάρδοι & Αλφρέδοι του Τριαντάφυλλου Η. Κωτόπουλου
      • UNEXPOSED: Μια εικαστική ιστορία από το Ιράν στο Μ...
      • [;] γίνεται και κάπως αλλιώς
      • «Η ύλη αγγίζει την σκιά» της Λίνας Μπέμπη και του ...
      • Διαδηλώνουμε και πενθούμε για τους φοιτητές που χά...
      • Αποκαθήλωση της εκθεσης του Γιώργου Τσακίρη στο Μο...
      • Ευχαριστίες του Γιώργου Τσακίρη
      • Όλοι τον ίδιο ουρανό βλέπουμε της Αναστασίας Τρυγ...
      • Επείγουσα ανακοίνωση για την έκθεση του Γ. Τσακίρη...
    • ►  Φεβρουαρίου (83)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2012 (1509)
    • ►  Δεκεμβρίου (70)
    • ►  Νοεμβρίου (155)
    • ►  Οκτωβρίου (260)
    • ►  Σεπτεμβρίου (141)
    • ►  Αυγούστου (74)
    • ►  Ιουλίου (99)
    • ►  Ιουνίου (120)
    • ►  Μαΐου (116)
    • ►  Απριλίου (132)
    • ►  Μαρτίου (228)
    • ►  Φεβρουαρίου (61)
    • ►  Ιανουαρίου (53)
  • ►  2011 (451)
    • ►  Δεκεμβρίου (45)
    • ►  Νοεμβρίου (53)
    • ►  Οκτωβρίου (43)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (24)
    • ►  Ιουλίου (17)
    • ►  Ιουνίου (48)
    • ►  Μαΐου (53)
    • ►  Απριλίου (38)
    • ►  Μαρτίου (32)
    • ►  Φεβρουαρίου (22)
    • ►  Ιανουαρίου (30)
  • ►  2010 (6)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
  • ►  2009 (1)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

αδειες Αναρτησης

Για απόκτηση, άδειας ανάρτησης κειμένων στο ιστολόγιό μας, παρακαλούμε όπως στέλνετε e-mail στο vladraculious@gmail.com , με τα στοιχεία σας. (όνομα και gmail)

Η άδεια θα σας δοθεί το συντομότερο δυνατό.

Ευχαριστουμε!

Θέμα Απλό. Από το Blogger.